Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بلومبرگ، اندرو بیلی، رییس بانک مرکزی انگلیس در مورد استفاده از ارزهای مجازی برای پرداخت هشدار داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، بیلی در یک کنفرانس مجازی در روز دوشنبه گفت :«ارزش ارزهای مجازی نوسان زیادی دارد. به همین دلیل شیوه مناسبی برای پرداخت نیستند.»

 به نظر میرسد نوسانات اخیر در قیمت ارزهای مجازی، این اظهارات بیلی را تایید می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیت کوین، بزرگترین ارز مجازی دنیا، 9 درصد از روز جمعه افزایش قیمت داشته است در حالی که 30 درصد از اواسط آویل ارزش خود را از دست داده است. الون ماسک که اظهاراتش تاثیر زیادی در بازار ارزهای مجازی گذاشته، جدید اعلام کرده شرکت تسلا در صورت استخراج بیت کوین با انرژی‌های پاک، دوباره از آن برای معامله استفاده می‌کند.

 رییس بانک مرکزی انگلیس همواره یکی از منتقدان ارزهای مجازی بوده است. است وی در ماه گذشته گفت خطر افزون شدن توسط این فناوری‌های مالی وجود دارد.

 وی در روز دوشنبه دوباره بر این نگرانی خود تاکید کرد که مردمی که می‌خواهند ارزهای مجازی خریداری کنند، باید آماده از دست دادن پول خود باشند.

 بیلی گفت:«با توجه به بی‌ثباتی ارزش این سرمایه‌ها و این واقعیت که هیچ سرمایه واقعی آنها را حمایت نمی‌کند، باید متوجه باشید که احتمال از دست دادن پولتان در صورت خرید این ارزها وجود دارد.»

 بانک مرکزی انگلیس به همراه خزانه‌داری این کشور در حال بررسی ایجاد یک ارز دیجیتال بانک مرکزی هستند.

پربیننده ترین قیمت اتریوم از بیت‌ کوین پیشی می‌ گیرد؟ / بررسی مزایای دومین رمزارز جهان آیا اتریوم از بیت‌ کوین پیشی می‌ گیرد؟ هکرها به جای بیت کوین سراغ یک رمزارز دیگر رفتند رایانه های کوانتومی؛ تهدیدی برای کیف های پول بیت کوین جهش بیت کوین در پی احتمال به‌ کارگیری دوباره آن از سوی تسلا

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ارز دیجیتال انتخابات ۱۴۰۰ بانک مرکزی انگلیس ارزهای مجازی بیت کوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۷۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر رییس مجلس درباره حقوق اردیبهشت 1403/ قالیباف: دولت باید متناسب سازی حقوق بازنشستگان را این ماه اجرا کند

به گزارش خبرنگار جماران؛ در جلسه علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی محمد باقر قالیباف رییس مجلس در راستای اجرایی نشدن متناسب سازی حقوق بازنشستگان، گفت: در پایان سال گذشته احکام و تبصره‌های بودجه ۱۴۰۳ به دولت ابلاغ شد و دولت مجوزی برای تامین اعتبار از محل یک درصد ارزش افزوده برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان پیدا کرد. دولت هیچ مشکل قانونی برای تامین اعتبار و پرداخت ندارد و اگر مشکلی در فروردین‌ماه بوده به صورت قطع در اردیبهشت‌ماه رفع شده و باید انجام شود.

وی افزود: به بازنشستگان این اطمینان را می‌دهم که اراده دولت و مجلس بر اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان است که دولت مجوز قانونی دارد و تامین اعتبار هم صورت گرفته است.

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری تتر چیست و چطور آن را تشخیص دهیم
  • جذب مربی‌های پرورشی در دستور کار قرار دارد
  • جذب نیرو مربی های پرورشی در دستور کار قرار دارد
  • «همتی» در نقاب رییس بانک مرکزی سوئیس/سلطان چاپ پول چه کرد؟
  • پتانسیل ایران در استخراج رمزارز از گاز فلر
  • خبر رییس مجلس درباره حقوق اردیبهشت 1403/ قالیباف: دولت باید متناسب سازی حقوق بازنشستگان را این ماه اجرا کند
  • روند نزولی بیت کوین آغاز شد؟
  • نزول بیت‌کوین و اتریوم / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی
  • بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد