Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از عجیب‌ترین و تلخ‌ترین بازی‌ های ملی ایران، دیدار با عراق در جام ملت‌ های 2015 استرالیاست

رضا قوچان نژاد درباره خاطره تلخ بازی با عراق در سال 2015 و همچنین بازی حساس امشب تیم ملی کشورمان مقابل این تیم صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، گفتگوی رضا قوچان نژاد با جام جم آنلاین را می خوانید:

یاد بازی با عراق می‌افتی، چه حسی پیدا می‌کنی؟

هنوز حسرت می‌خورم چرا آن بازی را باختیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شک نکنید اگر عراق را شکست می‌دادیم در جام ملت‌های استرالیا قهرمان می‌شدیم. همه چیز مهیا بود. در جام جهانی عملکرد خوبی داشتیم. تیم واقعا یکدل و متحد بود. به نظرم مستحق قهرمانی بودیم. خیلی دوست داشتم در دوران حضور در تیم‌ملی به عنوان قهرمانی آسیا برسم. شک ندارم در استرالیا هیچ تیمی حریف ما نمی‌شد. در آن زمان کره و ژاپن هم به ما می‌باختند. فرصت خیلی خوبی بود ولی فوتبال همین است. یک روز می‌برید و یک روز می‌بازید. در آن مسابقه هم ما به ضربات پنالتی باختیم.

تو در جام‌جهانی فیکس تیم‌ملی بودی ولی در جام ملت‌ها ذخیره شدی. بازی با عراق هم به عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین شدی. قبول داری اگر مسابقه را می‌بردیم، گل تو برای همیشه در ذهن‌ها باقی می‌ماند؟

قطعا همینطور است. وقتی کار به ضربات پنالتی می‌کشد، دیگر همه چیز به شانس بستگی دارد. متاسفانه دو بازیکن ما پنالتی از دست دادند.

منظورت حاج صفی و وحید امیری است دیگر؟

واقعا مهم نیست چه کسی پنالتی از دست داد. در آن تیم جا افتاده بود که اگر می‌بازیم با هم می‌بازیم و اگر می‌بریم با هم می‌بریم. یک اتفاق جالب در بازی با عراق برای من افتاد. امیرحسین صادقی قبل از این‌که وارد زمین شوم به من گفت رضا در این بازی تو گل می‌زنی و بازی در وقت‌های اضافه مساوی می‌شود. گفتم اگر گل زدم، سمت تو می‌آیم، دم دست باش.(خنده)

بعد هم آن کرنر و چند رفت و برگشت و ضربه سر تو که وارد دروازه شد.

خیلی لحظه مهم و حساسی بود. توپ انگار نمی‌خواست وارد دروازه عراق شود. وقتی بلند شدم فقط می‌خواستم توپ را گل کنم. با همه توانم به هوا پریدم و با همه توانم توپ را زدم. باید گل می‌شد. اگر دقت کرده باشید من بعد از گل فرار می‌کنم و بازیکنان دنبالم هستند. فقط دنبال امیرحسین صادقی می‌گشتم که او را بغل کنم و بگویم دمت گرم. درست گفتی. منتها تا به خودم بجنبم بازیکنان روی سرم ریختند و نتوانستم امیرحسین را پیدا کنم. ولی وقتی همه بلند شدند به صادقی گفتم دمت گرم. حرفت به من انرژی داد. خودم فکر می‌کنم آن گل بازی با عراق یکی از حساس‌ ترین گل‌هایی بود که برای تیم‌م لی زدم ولی متاسفانه در روز باخت تیم‌ ملی گم شد.

حالا پیش بینی‌ات از بازی امروز تیم ملی چیست؟ فکر می‌کنی برنده باشیم؟  

این هم بازی خیلی مهمی است ولی ما تیم ملی قدرتمندی داریم. بچه ها در بازی بحرین نشان دادند که چقدر نسبت به بازی رفت تغییر کرده‌ایم. این تیم می‌خواهد به جام جهانی برود. بنابراین باید امروز عراق را هم شکست دهیم.

اخبار داغ 

مرد بی غیرت تهرانی همسرش را به همخوابی با غریبه ها پیشنهاد می داد! / مهین نجیب است برترین های قرن با حسین یاریار: قلیچ خانی برادر شیری ام بود؛ حاج رضایی به پنالتی هم کات می داد پاداش ویژه الکاظمی به بازیکنان تیم ملی عراق علی دایی: از هیچ نامزدی حمایت نکردم و نخواهم کرد کنار زدن نوشابه کوکا کولا توسط رونالدو در کنفرانس مطبوعاتی جنبه تبلیغاتی نداشت رکوردی جدید در تاریخ یورو؛ اسپانیا مقابل سوئد آمار 85.1% مالکیت توپ را به ثبت رساند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازی با عراق تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۸۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اوسمار ویرا در برنامه تلویزیونی فوتبال برتر به یک سوال محمد حسین میثاقی که در ظاهر سوالی معمولی بود جواب داد و اسم چند بازیکن محبوب خود را در رسانه ملی اعلام کرد. شاید ویرا خیلی دقت نکرد سه بازیکنی که اسم برد در سپاهان بازی می‌کنند که حریف بعدی پرسپولیس در لیگ برتر است و هر سه سابقه حضور در پرسپولیس را هم دارند.

در فرهنگ فوتبال ایرانی اگر بازیکنی مثل دانیال اسماعیلی فر بداند که مثلاً رامین رضاییان مورد علاقه سرمربی تیمش است ناراحت می‌شود و این مسئله می‌تواند روی فوتبال او هم تاثیر بگذارد حالا بماند که دانیال اسماعیلی فر به دلیل محرومیت نمی‌تواند مقابل سپاهان بازی کند. حرف‌های اوسمار ویرا در تلویزیون نشان می‌دهد که او هنوز بر خلاف تصور خیلی‌ها چندان با فضای فوتبال ایران آشنا نیست و نمی‌داند که گاهی اوقات نباید پاسخ بعضی از سوالات را بدهد. 

اگر خودتان را جای نفراتی مثل اسماعیلی فر و آل کثیر بگذارید شاید به آنها حق بدهید که در ادامه مسابقات با استرس بیشتری فوتبال بازی کنند. ویرا قاعدتاً باید روحیه بازیکنان تیم خودش را بالا می‌برد، اما این کار را با بازیکنان سپاهان کرد که چهارشنبه آینده باید مقابل پرسپولیس قرار بگیرند و یکی از دیدار‌های فینال گونه لیگ برتر را برگزار کنند.  سرمربی برزیلی پرسپولیس البته از نظر فنی تحول مثبتی در این تیم ایجاد کرده به طوری که حتی طرفداران متعصب یحیی گل محمدی هم نمی‌توانند منکر این قضیه شوند، اما شاید بهتر بود که او پاسخ سوال خاص محمد حسین میثاقی را نمی‌داد و ناخواسته روحیه رقبا را تقویت نمی‌کرد. 

پرسپولیس در بازی رفت و در اصفهان با تک گل رضا اسدی یکی از بازیکنان مورد علاقه اوسمار ویرا مغلوب سپاهان شد و حالا باید انتقام آن شکست را در تهران بگیرد. همان طور که بازی با آلومینیوم اراک در جام حذفی هم برای پرسپولیسی‌ها حکم یک بازی انتقامی را دارد و آنها چند هفته قبل در همین اراک با یک گل مغلوب شاگردان مجتبی حسینی شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • سردار آزمون اعلام جنگ کرد
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • ملوان آماده بازی حساس در جام حذفی مقابل سایپا
  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • داور دیدار حساس پرسپولیس در جام حذفی
  • سردار آزمون با هت‌تریک اعلام جنگ کرد
  • ۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور
  • عکس| تصویر رضا قوچان نژاد در کنار پسرش
  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی