Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاضل دادگر گفت: به ازای هر صندوق اخذ رای بین سه تا پنج نفر برای حفظ امنیت انتخابات به کارگیری می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، سردار«محمدسعید فاضل دادگر» ظهر امروز (سه شنبه 25 خرداد) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: نزدیک به یک هزار و 800 شعب اخذ رای در استان گلستان داریم و به ازای هر صندوق اخذ رای بین سه تا پنج نفر برای حفظ امنیت به کارگیری می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده انتظامی استان گلستان ادامه داد: این کار بسیار سنگین و بزرگی است و برای اجرای آن براساس ابلاغیه ای که از مرکز صادر شده مجوز استفاده از نیروهای سپاه و بسیج و نیروهای مرزبانی را دریافت کردیم.

 

فاضل دادگر متذکر شد: تخلفات کمی را شاهد بودیم و ریاست دادگستری استان نیز به این مهم اشاره کردند، در فضای مجازی حدود 40 مورد تخلف داشتیم و با تماس تلفنی و ارشادی که صورت گرفت این موضوعات ارشاد شد.

 

وی افزود: اشراف اطلاعاتی بر انتخابات داریم و همکاران ما در شهرستان های تابع ناظر بر فرآینده انتخابات هستند.

 

این مقام مسئول بابیان اینکه تدبیری داشتیم که هر ستاد انتخاباتی مسئول نظم و ترافیک نیز باشد، گفت: به صورت محدود در برخی از شهرستان ها ترافیک هایی به وجود آمده که این ستادهای انتخاباتی مسئولیت دارند و اگر حادثه ای پیش بیاید قطعا سهم تقصیر برای آنها در نظر می گیریم و مخالف شور انتخاباتی هستیم و آسایش مردم در این موضوع حائز اهیمت است.

 

فاضل دادگربه مسائل خرید و فروش رای و همچنین جابه جایی نیروهای غیربومی در روز رای گیری اشاره کرد و یادآور شد: در فرمانداری ها و مسئولان ستاد برگزاری انتخابات مسئول این مباحث هستند و  فرماندهان انتظامی نیز در این زمینه آگاهی لازم برخوردار هستند و اگر موضوعی در این رابطه رقم خورد به عنوان ضابط پیگیری های لازم را نیروی انتظامی خواهند داشت و براساس چارچوب قانون عمل خواهیم کرد.

 

وی به تردد شبانه در شب انتخابات اشاره کرد و گفت: پلیس راه و راهور ابلاغ شده که مراعات حال مردم را در این ایام داشته باشند و در شب انتخابات تا زمانی که این انتخابات تمدید می شود تدبیر خاصی در نظر گرفته می شود و راهکار ملی در این خصوص خواهیم داشت تا جریمه ای صورت نگیرد.

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: حضور حداکثری درانتخابات ستاد انتخابات نیروی انتظامی انتخابات اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۸۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزکرمانشاه ، ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه در سالن شهدای دولت استانداری انجام شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دریافت فیلم

دیگر خبرها

  • ۳۸۰۰ نفر به بدنه آموزش و پرورش ابتدایی استان اصفهان وارد می‌شوند
  • اجرای عمليات پليس فتا عليه فروشندگان سلاح در اینترنت
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات
  • حفظ حریم خصوصی و امنیت داده‌های کاربران؛ از ایران تا آمریکا
  • اجرای طرح برخورد با فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی/ موارد مشکوک را به این شماره اطلاع دهید
  • آغاز عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح در فضای مجازی
  • عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • آغاز طرح عملیات پلیس فتا برعلیه تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات
  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه