Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، امید حاجتی، با اشاره به پرداخت‌های سازمان هدفمندی یارانه‌ها، گفت: تا کنون مبالغ مختلفی جهت تنظیم بازار کالای اساسی، یارانه نان و گندم، عوامل تولید تخصیص داده شده است.

مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها با اشاره به محدودیت واریز منابع نقدی این سازمان توسط شرکت‌های تأمین‌کننده که عمدتاً به‌خاطر جنگ اقتصادی و تحریم‌های همه‌جانبه دشمنان، تأثیرگذار بودن بیماری کرونا و عوامل متعدد دیگر است، گفت: در راستای اجرای هرچه بهتر تکالیف قانونی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها و در اجرای فرامین مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و همچنین مدیریت صحیح منابع با اولویت پرداخت یارانه نقدی و طرح معیشت خانوار، پرداخت‌های زیر که بعد از یارانه‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند و ماهیت حقوق را دارند انجام گرفت؛

۱ ـ وزارت نیرو بابت خرید تضمینی آب استحصالی و تصفیه‌شده از بخش غیردولتی و تأمین خرید برق جزایر جنوب کشور، مبلغ ۱۴۱ میلیارد تومان و تا این تاریخ مبلغ ۴۵۴ میلیارد تومان دریافت نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



۲ ـ وزارت صنعت، معدن و تجارت بابت تنظیم بازار کالا‌های اساسی و ضروری مبلغ ۳۰ میلیارد تومان دریافت کرده است.

۳ ـ بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بابت کمک به مسکن محرومین جامعه مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان و تا این تاریخ جمعاً مبلغ ۶۰۰ میلیارد تومان دریافت نموده است.

۴ ـ شرکت مادرتخصصی بازرگانی دولتی ایران بابت یارانه نان و خرید تضمینی گندم مبلغ ۱۰۰۰ میلیارد تومان و تا این لحظه مبلغ ۳۰۰۰ میلیارد تومان دریافت نموده است.

۵ ـ پرداخت به وزارت جهاد کشاورزی بابت یارانه نهاده و عوامل تولید و خرید تضمینی بخش کشاورزی از جمله خرید تضمینی زعفران مبلغ ۲۵۰ میلیارد تومان

۶ ـ شرکت مادرتخصصی ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل‌ونقل کشور مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان و تا این تاریخ مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان را دریافت نموده است.

۷ ـ سازمان بیمه سلامت کشور مبلغ ۷۵۰ میلیارد تومان و تا این تاریخ مبلغ ۲۶۳۵ میلیارد تومان را دریافت نموده است.

۸ ـ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بابت پزشک خانواده مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان و تا این تاریخ مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان را دریافت کرده است.

وی ابراز کرد: امیدواریم با واریز بموقع منابع این سازمان توسط شرکت‌های تأمین‌کننده، تعهدات خود را با مدیریت منابع و پرداخت تکالیف اجتناب‌ناپذیر در اسرع وقت انجام دهیم و ان‌شاءالله شاهد خدمت‌رسانی هرچه بهتر دستگاه‌های دریافت‌کننده این منابع به ملت شریفمان باشیم.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: امید حاجتی مدیرعامل هدفمندی یارانه ها جزئیات میلیارد تومان دریافت دریافت نموده خرید تضمینی یارانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۸۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خریدار جدید پرسپولیس دست به جیب شد!

آفتاب‌‌نیوز :

در حالی‌که صبح روز گذشته معامله موردنظر برای انتقال ۸۵ درصد از سهام پرسپولیس و استقلال به خریداران آن‌ها انجام شد، قرار بود که روز سه‌شنبه مبلغ ده درصد از ارزش نقدی این دو باشگاه به حساب دولت واریز شود تا قرارداد واگذاری رسما به امضا برسد.

حالا معاون سازمان خصوصی سازی اعلام کرده که خریدار پرسپولیس این مبلغ را واگذار کرده و قرار است کنسرسیوم پتروشیمی نیز فردا همین رقم را برای باشگاه استقلال واریز کند تا همه چیز نهایی شود.

نکته مهم اینکه پرسپولیس با رقمی در حدود ۳۲۰۰ میلیارد تومان واگذار شده و عدد واریزی هم طبیعتا ۳۲۰ میلیارد تومان به‌صورت نقدی بوده و ۲۹۰۰ میلیارد باقی‌مانده هم در ۱۲ قسط شش ساله واریز خواهد شد.

باشگاه پرسپولیس از این پس در اختیار کنسرسیوم بانکی متشکل از بانک شهر، ملت، تجارت، رفاه، صادرات و اقتصادنوین خواهد بود.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • ۹۷۶میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی اردبیل واریز شد
  • ۹۷۶ میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی این ماه همراه با سورپرایز
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی اردیبهشت همراه با سورپرایز
  • تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • منابع و مصارف هدفمندی در بودجه ۱۴۰۳/ پیشنهاد پرداخت یارانه تشویقی کالابرگ الکترونیکی
  • محکومیت مس رفسنجان در شکایت عقیل کعبی
  • کالابرگ اردیبهشت ماه کی واریز می‌شود؟
  • خریدار جدید پرسپولیس دست به جیب شد!