Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@19:25:30 GMT

هوگوپوشان کشورمان حریفان خود را شناختند

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۸۱۸۰

هوگوپوشان کشورمان حریفان خود را شناختند

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در بخش کیوروگی از روز چهارشنبه ۲۶ خرداد ماه با حضور ۱۸۹ تکواندوکار از ۲۱ کشور در ورزشگاه "نوهاد نوفال" بیروت آغاز می‌شود و به مدت ۳ روز ادامه خواهد داشت.

قرعه‌کشی این مسابقات انجام شد و نمایندگان کشورمان حریفان خود را در این دوره از رقابت‌ها شناختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرمین هادی پور (۵۸- کیلوگرم)، سروش احمدی (۶۳- کیلوگرم)، میرهاشم حسینی (۶۸- کیلوگرم)، امیرمحمد بخشی (۷۴- کیلوگرم)، مهران برخورداری (۸۰- کیلوگرم) و سجاد مردانی (۸۷+ کیلوگرم) نفراتی هستند که در ترکیب تیم‌ملی تکواندوی مردان قرار دارند. تیم ملی تکواندوی بانوان نیز با ترکیب نگار اسماعیلی (۴۶- کیلوگرم)، غزل سلطانی (۵۳- کیلوگرم)، ناهید کیانی (۵۷- کیلوگرم)، پریسا جوادی (وزن ۶۲- کیلوگرم)، ملیکا میرحسینی (۶۷- کیلوگرم) و زهرا پوراسماعیل (۷۳+ کیلوگرم) در رقابت‌های قهرمانی آسیا شرکت می‌کند.

براساس قرعه کشی انجام شده آرمین هادی پور تکواندوکار وزن ۵۸- کیلوگرم ایران در این رقابت‌ها در اولین دیدار باید با نماینده سوریه مبارزه کند و سپس به مصاف برنده مبارزه یمن و عراق می‌رود. سروش احمدی در وزن ۶۳- کیلوگرم پس از یک دور استراحت رو در روی برنده دیدار مغلوستان و ایران قرار می‌گیرد؛ باتوجه به اینکه سینا بهرامی در مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی به میزبانی کیش موفق به کسب سهمیه شده بود، جواز حضور در این رویداد را داشت.

میرهاشم حسینی هوگوپوش وزن ۶۸- کیلوگرم ابتدا با قرعه استراحت رو به رو است و در ادامه برنده دیدار کره‌جنوبی و امارات متحده عربی را پیش رو دارد. امیرمحمد بخشی در وزن ۷۴- کیلوگرم پس از یک دور استراحت با یکی از تکواندوکاران افغانستان یا عراق مبارزه می‌کند.

مهران برخورداری نماینده وزن ۸۰- کیلوگرم کشورمان در این رقابت‌ها است که در گام نخست به مصاف تکواندوکاری از قزاقستان می‌رود و در صورت برتری باید نماینده ازبکستان را شکست دهد؛ در وزن ۸۷+ کیلوگرم سجاد مردانی نماینده ایران است که پس از یک دور استراحت باید با برنده دیدار افغانستان یا قزاقستان مبارزه کند.

در گروه زنان، نگار اسماعیلی نماینده وزن اولی (۴۶- کیلوگرم) کشورمان ابتدا با تکواندوکار قزاق دیدار خواهد کرد و در صورت برتری به مصاف نماینده فیلیپین می‌رود. غزل سلطانی هوگوپوش وزن ۵۳- کیلوگرم در مرحله اول با ویتنام پیکار می‌کند.

ناهید کیانی در وزن ۵۷- کیلوگرم ابتدا با نماینده فیلیپین مبارزه خواهد کرد و در ادامه رو در روی برنده دیدار کره جنوبی و ازبکستان قرار می‌گیرد. پریسا جوادی تکواندوکار وزن ۶۲- کیلوگرم در گام نخست با نماینده لیبی دیدار می‌کند.

در وزن ۶۷- کیلوگرم ملیکا میرحسینی در اولین دیدار رو در روی هوگوپوش فیلیپین قرار می‌گیرد و پس از آن باید با برنده رقابت قطر و ایران مبارزه کند؛ باتوجه به اینکه یلدا ولی نژاد در مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی به میزبانی کیش موفق به کسب سهمیه شده بود، جواز حضور در این رویداد را داشت.

زهرا پوراسماعیل نماینده سنگین وزن (۷۳+ کیلوگرم) تکواندو بانوان پس از یک دور استراحت به مصاف برنده دیدار سوریه و کره جنوبی می‌رود.

در بخش آزاد حسین لطفی (۵۴- کیلوگرم)، سینا بهرامی (۶۳- کیلوگرم)، مهدی جلالی (۷۴- کیلوگرم) و محمدرضا خانی (۸۷+ کیلوگرم) در گروه مردان و فرشته خزایی (۴۶- کیلوگرم)، یلدا، ولی نژاد (۶۷- کیلوگرم)، زینب اسماعیلی (۷۳- کیلوگرم) و نفیسه رنگرز زاده (۷۳+ کیلوگرم) نفراتی هستند که در مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی در آسیا – کیش موفق به کسب سهمیه حضور در این مسابقات شدند و در این رویداد شرکت کرده‌اند.

حسین لطفی در وزن ۵۴- کیلوگرم ابتدا با قرعه استراحت رو به رو است و پس از آن رو در روی برنده دیدار اردن و چین تایپه قرار می‌گیرد؛ سینا بهرامی هوگوپوش وزن سومی (۶۳- کیلوگرم) ابتدا رو در روی نماینده مغولستان قرار می‌گیرد و در صورت برتری باید احمدی ملی پوش تکواندو مبارزه کند. در وزن ۷۴- کیلوگرم، مهدی جلالی حضور دارد که در گام نخست با نماینده تاجیکستان رو به رو می‌شود. محمدرضا خانی در وزن ۸۷- کیلوگرم ابتدا با قطر دیدار خواهد کرد و سپس نماینده قزاقستان را پیش رو دارد.

فزشته خزایی تکواندوکار وزن ۴۶- کیلوگرم در اولین دیدار با نماینده سوریه مبارزه می‌کند و پس از آن باید نماینده لیبی را شکست دهد؛ یلدا ولی نژاد در وزن ۶۷- کیلوگرم در اولین دیدار رو در روی هوگوپوش قطر قرار می‌گیرد و در صورت برتری به مصاف ملیکا میرحسینی ملی پوش تکواندو کشورمان می‌رود. زینب اسماعیلی هوگوپوش وزن ۷۳- کیلوگرم ابتدا باید نماینده لیبی را از پیش رو بردارد و سپس با ورزشکار قزاق پیکار می‌کند. نفیسه رنگرز زاده در وزن ۷۳+ کیلوگرم نیز به ترتیب باید با قزاقستان و فیلیپین مبارزه کند.

بیشتر بخوانید

مسابقات قهرمانی پومسه آسیا؛
تیم پومسه ۳ نفره مردان ایران طلایی شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون تکواندو اخبار ورزشی پس از یک دور استراحت کیلوگرم ابتدا صورت برتری اولین دیدار قرار می گیرد هوگوپوش وزن برنده دیدار رو در روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۸۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد

سرهنگ احمد نیکبخت در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای طرح مقابله با قاچاق مواد مخدر و برخورد با سوداگران مرگ، مأموران پلیس مبارزه بامواد مخدر این فرماندهی از انتقال محموله بز رگ مواد مخدر به وسیله ۲ دستگاه سواری در محور مواصلاتی کاشان_قم مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در این راستا تیمی از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کاشان با همکاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم در ابتدای محور کاشان- قم حاضر و طی عملیاتی ضربتی ۲ دستگاه خودرو پژو حامل مواد مخدر را توقیف و در بازرسی از آنها مقدار ۴۳ کیلو و ۱۵۰ گرم حشیش و ۴۲ کیلو و ۸۵۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای داخل خودروها جاساز شده بود را کشف کردند.

رئیس پلیس مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در این رابطه ۳ متهم دستگیر که ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 6090057

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • بوکس جوانان و امید آسیا؛ معرفی حریفان نمایندگان ایران
  • قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های غرب آسیا
  • تنیسورهای کمتر از ۱۲ سال ایران به دیدار رده‌بندی رفتند
  • ملی پوشان ایران حریفان خود را شناختند
  • دختران تنیس کمتر از ۱۲ سال ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • ۴ مدال طلا دستاورد ووشوکاران مرد کشورمان در چین
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم موادمخدر در مراغه
  • كشف بيش از ۴۴ کيلوگرم موادمخدر در مراغه