Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی گمرک گفت: همکاران امانات پستی گمرک، از یک بسته پستی که از مبدا اوکراین به کشورمان ارسال شده بود ۹۰ دانه مخدر شاهدانه را کشف و ضبط کردند.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از گمرک، سید روح اله لطیفی، سخنگوی گمرک اظهار داشت: همکاران بخش امانات پستی گمرک در جریان کنترل بسته حاوی اسباب بازی کودکان که از مبدا اوکراین به کشورمان ارسال شده بود توسط ایکس ری متوجه مواد مشکوک به مخدر در بسته می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: پس از بازگشایی بسته و کنترل بیشتر ۹۰ دانه مواد مخدر شاهدانه که به صورت ماهرانه‌ای در کارت‌های بازی لگو جاسازی شده بود کشف و برای اقدامات قانونی با هماهنگی دستگاه‌های مسئول ضبط می‌شود.

لطیفی یادآور شد: متاسفانه با تغییرات در بذر گیاه شاهدانه و کشت آن، انواع مواد مخدر جدید تولید می‌شود که چندین برابر خطرناکتر و آسیب زاتر نسبت به شاهدانه‌های تغییر نیافته هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وی افزود: عده‌ای سودجو و سوداگر مرگ، بذر این مواد را از کشور‌های اروپایی به کشور‌هایی نظیر ایران منتقل می‌کنند تا با تجارت مرگ، سود بیشتری کسب کنند.

لطیفی تاکید کرد: گمرک در مبارزه و ممانعت از ورود مواد مخدر جدی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سخنگوی گمرک اوکراین مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۸۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فردوس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  سرهنگ جواد بلوکيان گفت:  پليس با هدف ارتقاء آرامش خاطر شهروندان و به منظور پيشگيري از جرايم، طرح پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز را در قالب طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در شهرستان فردوس را به اجرا گذاشته است. 


وي با بیان اینکه  ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات گسترده ميداني مناطق آلوده و جرم خيز را شناسايي و با هماهنگي مقام قضائي محل هاي شناسايي شده را مورد بازرسي قرار دادند. افزود: مأموران در بازرسي از پاتوق هاي شناسايي شده مقدار 11 کيلو و 700 گرم مواد مخدر کشف و 10 نفر خرده فروش مواد را دستگير کردند.


جانشين فرماندهي انتظامي شهرستان فردوس با اشاره به اين که متهمان دستگير شده با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند؛ از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت مشكوک، به ويژه در زمينه توزيع انواع موادمخدر، مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اعلام كنند. 

دیگر خبرها

  • رویداد ملی نوآوری اجتماعی در پیشگیری از اعتیاد برگزار می‌شود
  • کشف و ضبط ۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در خرم‌آباد/ ۴ نفر دستگیر شدند
  • تخصیص ارز ۲۸۵۰۰ تومانی به ۸ گروه کالایی در سال ۱۴۰۳+ جزییات
  • دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فردوس
  • کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم
  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم
  • فیلم | ماجرای کم شدن لول های تریاک در سریال آینه عبرت | مواد مخدر مصرفی آتقی واقعی بود!
  • ۱۵۰ بسته هرویین در معده ۲ قاچاقچی