Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-03@04:53:35 GMT

پروازهای فرانسه و پاکستان به ایران از سرگرفته شد‌

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۸۵۹۷

پروازهای فرانسه و پاکستان به ایران از سرگرفته شد‌

تین نیوز

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از رفع تعلیق پروازهای فرانسه و پاکستان به ایران خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری‌ محمدحسن ذیبخش اظهار داشت: براساس تصمیمات وزارت بهداشت در خصوص پروتکل های مراقبت بهداشتی مرزی در مسافرت های هوایی، کشورهای فرانسه و پاکستان از فهرست کشورهای ویژه خارج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شرایط پذیرش مسافران ورودی از کشور فرانسه ارائه گواهی معتبر و دریافت هر دو دوز واکسن کرونا است، افزود: از امروز پروازها از/به کشور فرانسه و پاکستان مجددا برقرار شد.

 محدودیت پروازی به 39 کشور

ذیبخش با بیان اینکه در حال حاضر محدودیت پروازی به 39 کشور وجود دارد، تصریح کرد: پرواز از مبدا و مقصد کشورهایی که در فهرست شرایط ویژه قرار دارند ممنوع بوده و کشورهایی که در لیست کشورهای پرخطر قرار دارند ملزم به انجام تست مجدد در ایران و رعایت الزامات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هستند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اظهارداشت: کشورهای هند، بوتسوانی، برزیل، جمهوری چک، عراق، استونی، ایرلند، لسوتو، مالاوی، موازمبیک، اسلواکی، آفریقای جنوبی و زامبیا در لیست کشورهای با شرایط ویژه دارای واریانت انگلیسی قرار دارند.

وی تصریح کرد: همچنین کشورهای فرانسه، پاکستان، آلبانی، آندورا، بحرین، بولیوی، بوسنی و هرزگوین، کلمبیا، مصر، اکوادور، مجارستان، اردن، کوزوو، لتونی، لبنان، مالت، مولداوی، مونتگرو، مقدونیه شمالی، فلسطین، سنت لوسیا، صربستان، سیشل، اسلوانی، سوئد، سوریه، تانزانیا و امارات متحده عربی در لیست کشورهای پرخطر با بروز بالای بیماری قرار دارند.

ذیبخش افزود: عدم منع تردد مستلزم ارائه تست PCR منفی با اعتبار 96 ساعته در مبدا و انجام تست مجدد پس از ورود به کشور برای مسافران بالای 8سال در کشورهای پر خطر است و تردد در سایر کشورها با الزام ارائه تست PCR منفی با اعتبار 96 ساعته در مبدا و انجام مراقبت های سندرومیک پس از ورود به کشور و انجام تست مجدد در صورت نیاز بلامانع است.

به گفته وی، ارائه تست PCR فقط در آزمایشگاه های مورد تایید وزارت امور خارجه ایران در کشورهای مبدا دارای اعتبار است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: سازمان هواپیمایی کشوری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی واکسن کرونا پروازهای پاکستان به ایران پروازهای فرانسه به ایران فرانسه و پاکستان قرار دارند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۸۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر رئیس قوه قضاییه به هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر، کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: در جریان سفر رئیس قوه قضائیه به استان هرمزگان، ۲۸ تبعه پاکستان که به جرم ورود غیرقانونی و صید غیرمجاز در زندان به سر می‌بردند، با استفاده از رأفت اسلامی و با تعلیق بخشی از مجازات حبس آنان، آزاد و به کشور خود بازگردانده می‌شوند.

غریب آبادی افزود: در چارچوب توافقات به عمل آمده با پاکستان، برخی اتباع ایرانی زندانی در این کشور نیز آزاد خواهند شد و این فرایند میان دو کشور تا تعیین تکلیف تمامی افراد بازداشتی در ایران و پاکستان، ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6095301

دیگر خبرها

  • ایران ۲۸ زندانی پاکستانی را آزاد می کند
  • آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر رئیس قوه قضاییه به هرمزگان
  • مکرون: اعزام نیرو به اوکراین را منتفی نمی‌دانم
  • همکاری با ایران بهترین راه حل بحران انرژی پاکستان است
  • وقتی «فرهنگ» در میدان «دیپلماسی» قد عَلَم می‌کند
  • آماده پرتاب ماهواره برای دیگر کشورها هستیم/ پایگاه جدید فضایی ایران در چابهار دسترسی به مدارهای متوعی را فراهم می‌کند
  • آزردگی آمریکا از همکاری تجاری ایران و پاکستان
  • بادامچیان: انتخاب اصلح از بین افراد موجود یک تکلیف و وظیفه است
  • تصویرنگاری نرم از مداخله‌گرایی آمریکا
  • بورل: چند کشور بزودی کشور فلسطین را به رسمیت خواهند شناخت