Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از کولیدر، جدیدترین فیلم برد پیت یعنی «قطار سریع‌السیر» که به کارگردانی دیوید لیچ ساخته شده ۸ آوریل ۲۰۲۲ (۱۹ فروردین ۱۴۰۱) توسط سونی اکران می‌شود.

سونی اعلام کرد این فیلم پرستاره هم زمان در سینماهای آیمکس و دیگر فرمت‌های پرده بزرگ نیز قابل تماشا خواهد بود.

این فیلم که با اقتباس از رمانی ژاپنی به قلم کوتارو ایساکا با عنوان «ماریا بیتل» ساخته شده درباره گروهی از آدمکش‌های حاضر در یک قطار سریع‌السیر در توکیو است که با هم مشکل دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کنار برد پیت، آرون تیلور جانسون، مایکل شنون، جویی کینگ، برایان تیری هنری، اندرو کوجی، هیرویوکی سانادا، بنیتو ام مارتینس اوکازینو و ساندرا بولاک دیگر بازیگران فیلم هستند.

فیلمنامه اقتباسی این فیلم توسط زک اولکویچ نوشته شده و لیچ در کنار کلی مورمیک و انتونی فوکوآ از تهیه‌کنندگان فیلم هم هست.

این فیلم هم‌زمان با اکران «سونیک خارپشت ۲» و «مرد شمالی» ساخته رابرت ایگرز اکران می‌شود.

بیشتر بدل کای‌های شخصیت برد پیت توسط خود وی انجام شده و وی برای بازی در این فیلم با تحسین همکارانش روبه رو شده است.

کد خبر 5235472

منبع: مهر

کلیدواژه: برد پیت فیلم اکشن دیوید لیچ فیلم کوتاه انتخابات 1400 موسیقی ایرانی تئاتر ایران برنامه تلویزیونی مهران مدیری حضور هنر ایران در جهان بنیاد فرهنگی هنری رودکی سریال ایرانی مناظره انتخاباتی شبکه پنج سیما رادیو تهران فیلم سینمایی شبکه نسیم برد پیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۸۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده حضور اورونوف در پرسپولیس؛اوسمار حقیقت را فاش کرد

به گزارش قدس آنلاین، سرمربی برزیلی پرسپولیس در مورد شانس قهرمانی این تیم با بازیکنان جدید گفت: بازی‌های سختی داریم. لیگ ایران هر چه به پایان نزدیک‌تر می‌شود، جزئیات ریزی بازی‌ها را تغییر می‌دهد. ما بازی به بازی فکر می‌کنیم. بازی بعدی که باید به آن فکر کنیم، آلومینیوم است و بعد از آن سراغ بازی لیگ می‌رویم. نیم فصل دوم که به بازی‌ها برگشتیم، می‌دانستیم عیسی جواب می‌دهد، چون در پرسپولیس بازی کرده و جو تیم و من را می‌شناخت، اما عبدالکریم و اوستون خیلی زود با تیم آداپته شدند.

او با اشاره به نمایش درخشان اوستون اورونوف در نیم فصل دوم برای پرسپولیس عنوان کرد: یک بازی دوستانه بین ایران و ازبکستان بود که ۲-۲ شد و این بازیکن در آن مسابقه توجه من را جلب کرد. وقتی دیدیم امکان جذب او است، سریع کارش را انجام دادیم.

اوسمار با اشاره به کم حرفی اورونوف نیز اظهار داشت: کلماتی انگلیسی صحبت می‌کند و با گئورگی و وحدت هم که تقریبا زبان یکدیگر را می‌فهمند، حرف می‌زند. همین که با توپ صحبت نمی‌کند، کافی است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به اورونوف می‌گوید بیش از حد دریبل نزند؟ گفت: ما ایده مخصوص خودمان را برای بازی داریم و تقریبا همه بازیکنان با آن آشنا هستند. بازیکنان می‌دانند تا جایی که به تیم آسیب نزنند، آزادی عمل دارند.


 

دیگر خبرها

  • پشت پرده بازگشت احتمالی علی علیپور به پرسپولیس
  • اکشن‌های پرفروش هند و کره در آخر هفته سیما
  • پشت پرده حضور اورونوف در پرسپولیس؛اوسمار حقیقت را فاش کرد
  • چند عکس دیده نشده از هنرمندی که «مست عشق» را روی پرده ندید
  • پشت پرده افزایش خودکشی رزیدنت‌ها در ایران
  • ایران قوی با مدرسه قوی ساخته می‌شود
  • این سریال مشهور، صداوسیما را به شدت عصبانی کرد
  • آل پاچینو در مستندترین جن‌گیری تاریخ آمریکا + جزئیات
  • برای خانه‌ات بجنگ!
  • فیلم| امیرعلی نبویان از تقلب در برنامه مافیا پرده برداشت