Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@01:52:47 GMT

ناواس در رادار منچستریونایتد

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۸۷۱۸

ناواس در رادار منچستریونایتد

دروازه‌بان کاستاریکایی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در آستانه جدایی از این تیم است و منچستریونایتد می‌تواند مقصد بعدی او باشد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در آستانه نهایی کردن انتقال جان‌لوئیجی دوناروما به جمع شاگردان مائوریسیو پوچتینو به عنوان بازیکن است و با پیوستن این دروازه‌بان ایتالیایی به جمع پاریسی‌ها، احتمال جدایی کیلور ناواس از PSG قوت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشریه اسپانیایی «مارکا» خبر داد؛ ناواس 34 ساله که اوایل سال 2021 قراردادش را با پاری‌سن‌ژرمن تا سال 2024 تمدید کرد، مورد توجه باشگاه منچستریونایتد قرار دارد. در هفته‌های اخیر شایعاتی مبنی بر احتمال جدایی داوید دخه‌آ از جمع شیاطین سرخ در این تابستان مطرح شد و با این شرایط احتمال پیوستن ناواس به منچستری‌ها وجود دارد.

گفته می‌شود دو باشگاه یوونتوس و میلان هم وضعیت دروازه‌بان کاستاریکایی پاری‌سن‌ژرمن را زیرنظر دارند. ناواس در سال 2019 پس از پنج سال حضور در رئال مادرید به پاری‌سن‌ژرمن پیوست و تاکنون در 80 بازی در درون دروازه این تیم فرانسوی ایستاده است.

دوناروما در یکقدمی تست‌های پزشکی پاری‌‌سن‌ژرمن

او تاکنون به پاریسی‌ها برای کسب پنج جام مختلف از جمله یک قهرمانی در لوشامپیونه و دو قهرمانی در جام حذفی فرانسه کمک کرده و فصل 20-2019 هم با PSG تا فینال لیگ قهرمانان اروپا پیشروی کرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دوناروما منچستریونایتد پاری سن ژرمن دوناروما منچستریونایتد پاری سن ژرمن پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۸۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن؛ جام به پاریسی‌ها چشمک زد

در صورتی که موناکو امشب موفق به شکست دادن لیل نشود، قهرمانی شاگردان لوییز انزیکه مسجل خواهد شد. 

پاری سن ژرمن با کسب بردی پر گل مقابل لوریان، حالا در یک قدمی کسب دوازدهمین قهرمانی خود در لیگ فرانسه قرار گرفته است. درخشش دوباره عثمان دمبله و کیلیان ام باپه موجب شد تا PSG شانس این را داشته باشد که به فاصله چهار هفته تا پایان فصل، قهرمانی خود را جشن بگیرد. 

اطلاعات مسابقه لوریان و پاری سن ژرمن روز و تاریخ برگزاری: چهارشنبه ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ | ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۰:۳۰ ورزشگاه: دوموستوا داور: مارک بولنگیه تورنمنت: هفته بیست و نهم لیگ فرانسه گلزن لوریان: بامبا (۷۳) گلزن پاری سن ژرمن: ام باپه (۲۲ و ۹۰) و دمبله (۱۹ و ۶۰) نمرات بازیکنان لوریان و پاری سن ژرمن از هو اسکورد آمار مسابقه لوریان و پاری سن ژرمن از فوتموب جدول لیگ فرانسه

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • توصیه موسیالا به امباپه: به بایرن بیا!
  • خلاصه بازی لوریان ۱ - ۴ پاری‌سن‌ژرمن + ویدئو
  • موناکو، PSG را یک هفته دیگر در انتظار قهرمانی گذاشت
  • پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت
  • گل های بازی لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه فرانسه 2023/24)
  • گل دوم عثمان دمبله به لوریان روی حرکت تکنیکی زیبا و پاس کیلیان ام باپه (لوریان 0-3 پاری سن ژرمن)
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • پاری سن ژرمن با آتش بازی دمبله و ام‌باپه به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن؛ جام به پاریسی‌ها چشمک زد