Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین، آیین افتتاح این مدرسه ۲۳ خرداد ماه ۱۴۰۰، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا و با حضور معلمان و دانش آموزان مدرسه، اهالی روستای صنوگان و جمعی از مسئولان عالی استانی برگزار شد.

این مدرسه بیست و ششمین مدرسه بانک اقتصادنوین است که در زمینی به مساحت یک هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال با مشارکت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور احداث شده و با آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱ میزبان کودکان و نوجوانان روستای صنوگان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تعداد ۱۴ مدرسه دیگر با مشارکت بانک اقتصادنوین در مناطق کمتر برخوردار کشور در اقصی نقاط کشور در دست احداث است که از این تعداد، هفت مدرسه در استان های کرمانشاه (دو مدرسه)، کرمان، لرستان، گلستان، آذربایجان شرقی و قم پیش از آغاز سال تحصیلی جدید افتتاح شده و پذیرای دانش آموزان این مرز و بوم خواهند بود.

گفتنی است در مراسم افتتاح این مدرسه، مهرزاد نظری نیا، رئیس منطقه جنوب بانک اقتصادنوین به نمایندگی از این بانک حضور داشت.

پربیننده ترین ابلاغ مهلت ثبت نام و پرداخت تسهیلات کرونایی معامله ۱۰۰ میلیون دلار در سامانه نیما طی روز جاری استقلال بانک‌ مرکزی؛ مهاری بر وعده‌ های تورم زای نامزدها افزایش سرمایه بانک دی ثبت شد خدمتی نوین از بانک اقتصادنوین / سامانه «نما چک» راه اندازی شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بانک اقتصاد نوین مدرسه سازی انتخابات ۱۴۰۰ بانک اقتصادنوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۸۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدرسه‌ای در روستای کَش طالقان با سه دانش آموز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ گزارشی ببینید از یکی از کم جمعیت ترین کلاس درس کشور در مدرسه روستای کَش طالقان که با وجود داشتن فقط  سه دانش آموز از تکاپو بازنمونده و فراگیری علم ودانش درآن ادامه دارد.

 

دیگر خبرها

  • افتتاح پروژه حرم تاحرم و پمپاژ آبرسانی به ۸ روستای بردسکن
  • ششمین جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی در بوشهر آغاز شد
  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • مدرسه‌ای در روستای کَش طالقان با سه دانش آموز
  • افتتاح یکصد و سی وهفتمین مدرسه خیر ساز در روستای مارکان شهرستان خوی
  • آغاز جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی در بوشهر + تصویر
  • طرح جهاد آبرسانی برای ۱۹۸ روستای استان مرکزی
  • تأمین آب ۱۲۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • بانک ذخایر دریایی افتتاح شد
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی