Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدصادق کوچک‌زاده روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حضور هنرمندان در عرصه خطیر انتخابات نه تنها وظیفه ملی بلکه دینی و انقلابی است، آنها به صورت گسترده در آن حضور پیدا می کنند.

وی ادامه داد: انتخابات در جامعه اسلامی مظهر همبستگی ملی و موجب تقویت پایه‌های نظام است و همه گوش به فرمان مقام معظم رهبری با انتخاب فرد اصلح در ریاست جمهوری آگاهی خود را به نمایش می‌گذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول فرهنگی یزد اظهارکرد: مردم و هنرمندان  جامعه اسلامی با وجود توطئه های دشمنان که مایل به مشارکت حداکثری مردم در این عرصه نیستند، ولی آحاد مردم با حضور خود در ۲۸ خرداد ماه بار دیگر حماسه ای عظیم  می‌آفرینند.

کوچک‌زاده تصریح کرد: مشارکت در  انتخابات اهمیت بسزایی برای آینده کشور دارد صحنه اعلام همبستگی با نظام ، انقلاب اسلامی و ولایت فقیه است .

وی با بیان اینکه جامعه فرهنگی و هنری استان در ۴۲ سال گذشته همواره تعهد و مسوولیت خود را به کشور و انقلاب نشان دادند بیان کرد: بار دیگر شاهد مشارکت در این میدان مهم کشور خواهیم بود.

ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا و تیره‌های عشایری ۲۸ خردادماه جاری همزمان با انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری ایران در استان یزد نیز برگزار می‌شود .

 یزد یک میلیون و ۲۰۰ هزار  نفر جمعیت دارد که ۸۷ درصد در شهرها و بقیه در روستاها و آبادی ها زندگی می کنند و از مجموع جمعیت استان حدود ۹ هزار نفر عشایر هستند.

در یزد  ۲۴ شورای اسلامی شهر و ۳۹۷ شورای روستایی وجود دارد که ۲۳ شورای آن پنج عضو دارد و در هریک از ۳۷۴ شورا هم سه  نفر عضو هستند.

حدود ۲۰هزار نفر در برگزاری انتخابات با ستاد یادشده همکاری دارند .

در این دوره از انتخابات ۷۳۳ هزار نفر در استان یزد واجد شرایط حق رای هستند. 

همچنین به گفته جانشین دبیر ستاد انتخابات استانداری  یزد گفت: ۲  میلیون و ۳۴ هزار تعرفه رای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۱۰ شهرستان استان توزیع شد.

محمدباقر سرمیلی، افزود: طبق جدول زمان بندی، ۹۸۱ هزار تعرفه برای جمع آوری آرای مردم در  انتخابات ریاست جمهوری توزیع شد.
وی ادامه داد: یک میلیون و ۵۳ هزار تعرفه رای نیز برای انتخابات شوراهای شهر و روستای استان در نظر گرفته شدکه این تعرفه ها نیز متناسب با نیاز هر شهرستان توزیع شد.
سرمیلی با بیان اینکه انتخابات شورای شهر در ۲۴ شهر استان برگزار می شود، خاطرنشان کرد: با توجه به جمعیت هر شهرستان برای انتخابات شوراهای شهر، سه نوع تعرفه ۱۱ نفری،  هفت نفری و پنج نفری در نظر گرفته شد.
وی با بیان اینکه داوطلبان انتخابات شوراهای روستایی برای تصاحب کرسی های شوراهای ۳۹۷ روستا با یکدیگر رقابت می کنند اظهارکرد: برای ۲۳ روستا تعرفه پنج نفری و برای ۳۷۴ روستا نیز تعرفه سه نفری پیش بینی شد.
به گفته انتخابات سال ۱۴۰۰ در هزار و ۹۱۹ شعبه اخذ رای استان برگزار می شود، خاطرنشان کرد: علاوه بر تعرفه، دیگر اقلام و ملزومات انتخابات از جمله مُهر، فرم صورت جلسه، برچسب صندوق، بست پلمب، هولوگرام، صندوق و پوسترهای شعبه ها ، در ۱۰ شهرستان استان توزیع شد.

         

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی یزد حوزه هنری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی یزد حوزه هنری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ریاست جمهوری توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۸۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست جامعه اسلامی مهندسین برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز؛ جامعه اسلامی مهندسین پس از بررسی نفرات راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، و به دنبال مباحث عمیق در شورای مرکزی و هیأت اجرایی این تشکل و ضمن احترام به همه کاندیداهای منتخب برای دور دوم، فهرست زیر را با سرلیستی احمد نادری به مردم حوزه انتخابیه تهران معرفی کرد.

بیشتر بخوانید؛ فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات تهران

اسامی به ترتیب بالاترین آرا مأخوذه در دور اول عبارتند از:

۱- احمد نادری

۲- سمیه رفیعی

۳- حسین نجابت

۴- عبدالحسین روح الامینی

۵- ابوالقاسم جراره

۶- زهره سادات لاجوردی

۷- علیرضا سلیمی

۸- صالح اسکندری

۹- محمدحسین حسین زاده بحرینی

۱۰- سمیه گلپور چمرکوهی

۱۱- علی اصغر پورمحمدی

۱۲- علی طهرانی مقدم

۱۳- سید نظام الدین موسوی

۱۴- مجتبی رحماندوست

۱۵- مهدی شریفیان

۱۶- غلامحسین رضوانی

انتهای پیام/

کد خبر: 1229463 برچسب‌ها انتخابات مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • جامعه‌ای برهنه نبوده‌ایم بلکه متنوع به لحاظ حجاب بوده‌ایم | طرفداران جمهوری اسلامی کلاه بر سرش گذاشتند | تمام جهان را در مقابل‌مان قرار داده‌ایم
  • انعکاس جهانی پاویون جمهوری اسلامی ایران در دوسالانه ونیز قابل اعتنا بود
  • زیرساخت‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی شهر جدید مهستان ارتقا می‌یابد
  • جز قدرت‌های برتر منطقه و جهان هستیم/ باید امیدآفرینی کنیم
  • شانزدهمین جلسه کافه انجمن برگزار شد
  • لیست جامعه اسلامی مهندسین برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • ردادی: مردم با حضور در انتخابات مجلسی قوی را رقم بزنند
  • حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • امام صادق(ع) آغازگر جهاد فقه و نهضت علمی اسلامی است