Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مسابقات لیگ دسته یک تیراندازی سلاح های بادی آقایان و بانوان کشور قرعه کشی شد و فولاد هرمزگان حریفان خود را شناخت. 

قرعه کشی لیگ دسته یک تفنگ و تپانچه بادی با حضور تعدادی از نمایندگان تیم های شرکت کننده برگزار شد و تیم بانوان و آقایان فولاد به عنوان نماینده هرمزگان در این رقابت‌ها حریفان خود را شناختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رقابت‌ها از سوم تیرماه سال جاری به مناسبت ولادت امام رضا (ع) در محل سالن ۸۰ خط مجموعه ورزشی آزادی تهران  آغاز شود.

این مسابقات با حضور ۳۶ تیم در قالب ۱۵۵ ورزشکار در ۶ هفته به صورت غیر رفت و برگشت و تک دیدار برگزار می شود و هر تیمی در هر روز در دو دیدار (صبح و بعداظهر) با هم به رقابت می پردازند. 

فولاد هرمزگان در مسابقات تپانچه بانوان با تیم های آرس ، تیگرا، در تفنگ بانوان  با تیم های هیات خراسان رضوی ، شهید چمران میبد، هیات قم و پاس هم گروه است.  اعضای تیم تپانچه بانوان فولاد را جدکاره، محیا یاوریان ، سارینا رستمی، پرستش عباسلو و  اقلیما سورو کریمی در  رشته تفنگ بانوان مریم قاسمی زاده، معصومه صادقی، ستایش عباسلو ، نیوشا احمدی و زهرا اسلامیان فر که هدایت آن ها را نرگس خاکساری بر عهده دارد‌ اعضای تیم تفنگ آقایان فولاد را هم‌ شهریار داوری نژاد، منصور علی یاسی، امیر علی عزیزی، علی رضا جعفری فرد و حسین محمدی زاده تشکیل می دهند و علی اصغر عباسلو هدایت آن ها را بر عهده خواهد داشت.

لازم به توضیح است که تیراندازانی که در چهاردهمین دوره لیگ برتر سال ۹۹ شرکت داشتند مجاز به شرکت در این دوره از مسابقات نمی باشند ضمن این که هر تیم پنج ورزشکار معرفی می کند. این مسابقات با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری بین ورزشکاران برگزار و با پایان هر فینال مراسم اهدای جوایز نقدی ورزشکاران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 
 

منبع: فارس

کلیدواژه: تیراندازی هرمزگان بانوان فولاد هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۸۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد

تیم ریکرو بانوان کشورمان در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی با کمان شانگهای چین رکورد ایران در بخش تیمی را شکست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، در پایان مسابقات تیراندازی با کمان کاپ جهانی شانگهای چین، تیم ریکرو بانوان ایران با ترکیب مبینا فلاح، یسنا پورماهانی و حوریه حاجی‌حسینی امتیاز 1926 را کسب کرده بود و موفق شد رکورد ایران در بخش تیمی را ارتقا ببخشد.

پیش از این رکورد ریکرو بانوان ایران در بخش تیمی با امتیاز 1898 بود که در مسابقات جهانی ترکیه برای ایران ثبت شده بود و در این مسابقات، کمانداران کشورمان موفق شدند رکورد بانوان ایران را 28 امتیاز ارتقا ببخشند.

نتایج کمانداران ایران در دور حذفی کاپ جهانی شانگهای

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جام جهانی پاراتیراندازی|رقیه شجاعی از صعود به فینال بازماند
  • رقیه شجاعی از راهیابی به فینال تفنگ سه وضعیت بازماند
  • برنز جام جهانی پاراتیراندازی به ساره جوانمردی رسید
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • جام جهانی پاارتیراندازی| مدال طلای تپانچه بادی به نسرین شاهی رسید/ جوانمردی سوم شد
  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران
  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی/ ساره جوانمردی برنز گرفت
  • مسابقات آزاد تپانچه جوانان؛ تمدن بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد