Web Analytics Made Easy - Statcounter

فروشنده جنسیت: آقا، خانم نوع همکاری: تمام وقت کارت پایان خدمت بیمه تامین اجتماعی از اولین روز استخدام بیمه تکمیلی درمان پورسانت هزینه ایاب و ذهاب پاداش سالانه وام شرکتی اهدا ارزاق از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به واتس‌اپ زیر ارسال نمایند و جهت مراجعه حضوری و یا تماس ‌با شماره‌های زیر در ساعات اداری اقدام فرمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تماس تلفن: 04136304871 موبایل: 09144072124 واتساپ: 09144072124 آدرس: تبریز - جاده تهران - بالاتر از سه راهی اهر - روبروی کندرود - کوی اکسیژن - شرکت پخش اطلس دینا پربیننده ترین استخدام کارشناس برق در یک شرکت مشاوره مهندسی برق در شیراز استخدام سرپرست فروش در شرکت زرین رویا از خراسان رضوی جهت کار در سبزوار استخدام مهندس برق و الکترونیک در شرکت رایان فن کاو اندیش در البرز استخدام کارشناس کنترل کیفی در مبل پگاه در تهران استخدام کارمند اداری در یک شرکت مهندسی و ساختمانی در تهران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت انتخابات ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۹۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر وزیر راه و شهرسازی به تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و هیئت همراه جهت افتتاح پروژه‌های راه و شهرسازی در استان آذربایجان شرقی وارد فرودگاه شهید مدنی تبریز شدند.

دیگر خبرها

  • موانع تامین مسکن ایثارگران در شهر جدید سهند بررسی شد
  • واگذاری زمین به خانوار‌های ایثارگر در آذربایجان شرقی
  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • واگذاری زمین به خانوارهای ایثارگر در آذربایجان شرقی
  • مشکلات مالیاتی شرکت‌های حمل و نقل بین المللی آذربایجان‌شرقی
  • سفر وزیر راه و شهرسازی به تبریز
  • بازاری‌ها فروشنده شدند؛ بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان
  • بازاری‌ها فروشنده شدند/ بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان
  • قیمت آپارتمان در چیتگر چقدر است؟
  • لغو جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای