Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سامانه دریافت مدارک تحصیلی دانش آموختگان که به صورت متمرکز در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی راه‌اندازی شده است.

این سامانه اکنون در دانشگاه های علوم پزشکی زاهدان و تبریز فعال و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است و دانش آموختگان این دانشگاهها می توانند نسبت به ثبت درخواست خود در آدرس سامانه تحویل مدارک: http://eg.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

behdasht.gov.ir اقدام و مدارک خود را به صورت غیرحضوری و بدون مراجعه به دانشگاه محل تحصیل دریافت کنند.

این سامانه به زودی در کل کشور قابل بهره‌برداری خواهد بود.

کد خبر 5235530

منبع: مهر

کلیدواژه: دانش آموختگان مدارک تحصیلی دانشگاه های علوم پزشکی سامانه آموزش عالی انتخابات 1400 وزارت علوم تحقیقات و فناوری سازمان سنجش دانشگاه های علوم پزشکی شورای عالی انقلاب فرهنگی آزمون استخدامی مرکز سنجش آموزش پزشکی آزمون کاردانی به کارشناسی آزمون گروه علوم پزشکی دانشگاه ها دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه پیام نور مراکز مشاوره سازمان امور دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۹۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارایه خدمات رایگان به دانش‌آموزان ابتدایی حاشیه شهر سنندج

رستگار خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به مناسبت هفته ملی سلامت در ترویج فرهنگ بهداشت ۲۷۰ نفر از دانش‌آموزان مدرسه پسرانه سهند ۱، منطقه محروم کانی کوزله سنندج در یک اردوی ۲ روزه ویزیت و غربالگری شدند.

وی گفت: با انجام غربالگری و تشکیل پرونده، دانش‌آموزان نیازمند برای اقدامات تخصصی‌تر دندانپزشکی به صورت رایگان در کلینیک دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان خدمات دندانپزشکی دریافت خواهند کرد.

رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان خاطرنشان کرد: در پی معاینه و غربالگری این دانش‌آموزان، آموزش بهداشت دهان و دندان، روش صحیح مسواک زدن به صورت آموزش با مولاژ و پرسش و پاسخ در بحث تغذیه سالم صورت گرفت.

خسروی افزود: این برنامه با پشتیبانی «لبخند احسان» بنیاد برکت انجام شد.

کد خبر 6088759

دیگر خبرها

  • ۳۱ خرداد؛ آخرین فرصت ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویان
  • ارایه خدمات رایگان به دانش‌آموزان ابتدایی حاشیه شهر سنندج
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید اعلام شد
  • فهرست قیمت کتاب‌های درسی سال ۱۴۰۴-۱۴۰۳ + سایت و مدارک ثبت نام
  • بازگشایی مجدد بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت
  • قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان اعلام شد
  • آخرین مهلت ثبت نام در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی آغاز شد
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید آغاز شد