Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سردار ملکی روز سه شنبه در نشست خبری در جمع رسانه های گروهی استان با بیان اینکه مقدمات تامین  امنیت انتخابات در استان فراهم شده است، افزود: از این تعداد؛ ۱۰ هزار نفر پای صندوق های رای امنیت را برقرار  می کنند  و ۳ هزار و ۵۰۰ نفر در گشت های سیار فعالیت می کنند.

وی با اشاره به پیش بینی سه هزار و ۹۴ شعبه  اخذ رای در استان اظهار کرد:از این تعداد ؛  ۲ هزار و ۷۱۴ صندوق به صورت ثابت  و مابقی به صورت سیار فعالیت می کنند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد : نه تنها دغدغه ای برای برقراری امنیت انتخابات نداریم بلکه مشارکت خوبی هم در این موضوع خواهیم داشت.
سردار ملکی  خاطر نشان کرد:  اقدامات خوبی برای مشارکت هر چه بیشتر  مردم در انتخابات صورت گرفته تا  بتوانیم هجمه ای که دشمن شروع کرده را خنثی کنیم .
وی  گفت:  مردم با فراغ بال و امنیت پای صندوق های حضور  و با آرمان های امام(ره) تجدید بیعت می کنند .

وی در بخش دیگری از سخنانش ؛ با  گرامیداشت یاد شهید قنبری که بعد از ۳۳ سال پیکرش به کشور بازگردانده شد گفت: شهید قنبری در  سال ۶۷ به شهادت رسید و پیکر مطهر وی امروز وارد استان شده و آیین وداع با شهید را در زادگاهش خواهیم داشت.

فرمانده انتظامی گیلان تصریح کرد: پیکر  این شهید فردا(چهارشنبه،۲۶خرداد) ساعت ۸:۳۰ از ستاد انتظامی استان تشییع می شود.

گیلان در راه انقلاب و دفاع از میهن حدود هشت هزار شهید اهداء کرده است ، که تعداد آمار شهدای نیروی انتظامی گیلان   به ۴۲۵ شهید  می رسد .

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ رشت فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ رشت فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران انتخابات ۱۴۰۰ رشت فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۹۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادی از شهید امیررضا علیزاده ، شهید مدافع حرم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ شهید امیررضا علیزاده، شهید مدافع حرم از خطه سرسبز گیلان که در شهرستان رودسر چشم به جهان گشود و برای پاسداری از حریم اهل بیت علیهم السلام راهی سوریه شد.

این شهید گلگون کفن در راه حفظ آرمان‌های انقلاب و مرز‌های ایران اسلامی عاشقانه سر و دست خویش را نثار کرد و همانند مولایش امام حسین علیه السلام بدون سر به خاک سپرده شد.

دیگر خبرها

  • فرد متهم به قتل «زهره فکور صبور» بازداشت شد
  • کودک‌ربایی از گیلان تا خلخال
  • کودک ربوده شده از گیلان در خلخال پیدا شد
  • شرایط برگزاری انتخابات درخوسف برقرار است
  • آمادگی کامل نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات دور دوم در کرمانشاه
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • نیروی زمینی ارتش ۴۶ هزار شهید تقدیم نظام کرده است
  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • یادی از شهید امیررضا علیزاده ، شهید مدافع حرم