Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزارت جنگ رژیم صهیونیستی امروز (سه‌شنبه) در بیانیه‌ای از گفت‌وگوی تلفنی میان «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا خبر داد.

بنا بر گزارش روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست»، طبق بیانیه وزارت جنگ رژیم صهیونیستی، آستین طی یک تماس تلفنی به گانتز برای ادامه حضور در کابینه جدید رژیم صهیونیستی به عنوان وزیر جنگ را تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این گزارش، گانتز نیز در گفت‌وگو با آستین بر لزوم تقویت امنیت رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

جروزالم پست همچنین گزارش کرد که طرفین همچنین در خصوص برنامه هسته ای ایران و فرصت‌های تقویت صلح در منطقه از طریق توافقات عادی‌سازی روابط کشورها با رژیم صهیونیستی گفت‌وگو کردند.

طبق این گزارش، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در پایان از آستین برای حمایت ایالات متحده از تل‌آویو قدردانی کرد.

«نفتالی بنت» روز یکشنبه هفته جاری پس از سوگند در کنست، به عنوان نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی آغاز به کار کرد و از همان ابتدا لفاظی‌هایی را علیه جمهوری اسلامی ایران و برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران مطرح کرد.

مقام‌های ایالات متحده از جمهله «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا در همان ابتدای کار کابینه جدید رژیم صهیونیستی، حمایت خود را از آن اعلام کردند.

هنوز ساعاتی از انتخاب «نفتالی بنت» به عنوان نخست وزیر رژیم صهیونیستی نگذشته بود که کاخ سفید اعلام کرد وی با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به صورت تلفنی گفت‌وگو کرده است.

برخی خبرها نیز منتشر شده است که نشان می‌دهد، «آویو کوخاوی» رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی قصد دارد هفته آینده برای بحث با مقام‌های آمریکا درباره طیفی از موضوعات از جمله ایران عازم واشنگتن شود.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: بنی گانتز لوید آستین ایران وزیر جنگ رژیم صهیونیستی جنگ رژیم صهیونیستی گفت وگو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۹۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران

وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریم‌ خود از سوی ایران، ادعاهای بی‌اساس و نخ‌نما درباره نقش ایران در منطقه غرب آسیا را تکرار کرد.

به گزارش مشرق، گرنت شپس جمعه شب با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توئیر سابق)، ادعا کرد: ایران مسئول بسیاری از بی‌ثباتی‌های منطقه‌ای از طریق شبکه غیرقانونی گروه‌های نیابتی (شامل) حماس، حزب الله، حوثی‌ها، شبه نظامیان مرتبط با ایران و حملات مستقیم آنها است.

وی در تداوم جوسازی‌های رسانه‌ای، مدعی شد: اگر ایران فکر می‌کند که تحریم‌های اخیر کسی را مرعوب می‌کند، کاملا در اشتباه است.

دولت انگلیس دو هفته پیش در تداوم حمایت تمام‌قد از رژیم صهیونیستی، وزیر دفاع و شماری از مستشاران نظامی ایران را تحریم کرد. وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز در چارچوب اجرای قانون «مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه صلح و امنیت» تعدادی از نهادها و اشخاص انگلیس از جمله وزیر دفاع این کشور را تحریم کرد.

در بیانیه وزارت امور خارجه کشورمان آمده است: جمهوری اسلامی ایران ضمن محکوم کردن اقدام رژیم انگلیس در حمایت و تسهیل اقدامات مخرب اشخاص و نهادهای مذکور شامل حمایت و تسهیل ارتکاب اعمال تروریستیِ رژیم صهیونیستی که نقض تعهدات بین المللی رژیم انگلیس در مقابله با تروریسم به شمار می‌رود، اعلام می‌کند که اقدام رژیم انگلیس، نقض آشکار اصول اساسی حقوق بین الملل مندرج در منشور ملل متحد است.

این بیانیه می‌افزاید: تمامی نهادهای جمهوری اسلامی ایران طبق مصوبات مراجع مربوطه، اقدامات لازم را که شامل ممنوعیت صدور روادید و عدم امکان ورود به قلمرو جمهوری اسلامی ایران، مسدود شدن حساب‌های بانکی در نظام مالی و بانکی و توقیف اموال و دارایی در قلمرو تحت صلاحیت جمهوری اسلامی ایران خواهند بود، جهت اجرای این تحریم‌ها معمول خواهند داشت.

وزارت امور خارجه کشورمان تصریح کرد: این اقدام تحریمی، نافی پیگیری کیفری افراد به سبب دست داشتن در اقدامات مجرمانه در محاکم قانونی دارای صلاحیت نخواهد بود. جمهوری اسلامی ایران ضمن اعمال این تحریم‌ها، رژیم انگلیس را در قبال حمایت از تروریسم و نقض حقوق بشر، مسئول و پاسخگو می‌داند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • بلینکن: اسرائیل هنوز جان غیرنظامیان رفح را تضمین نکرده است
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • کاردار ایران خطاب به وزیر دفاع انگلیس: کاملا نادان هستید
  • طرح جدید نخست وزیر اسرائیل برای اداره غزه
  • دفاع رئیس جمهور کلمبیا از قطع روابط با رژیم صهیونیستی
  • لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران
  • واکنش کاردار ایران به اظهارات وزیر دفاع انگلیس
  • انتصاب‌های جدید در ارتش رژیم صهیونیستی جنجال‌ساز شد
  • نتانیاهو با همه درگیر است؛ از سران تل‌آویو گرفته تا مقامات آمریکا
  • جزئیات جدید توافق سه مرحله ای حماس و اسرائیل منتشر شد