Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@00:54:28 GMT

حضور حداکثری در انتخابات حفظ جمهوریت نظام است

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۹۴۱۷

حضور حداکثری در انتخابات حفظ جمهوریت نظام است

به گزارش خبرگزاری مهر، سلیمان رستمیان پیش از ظهر سه‌شنبه در جمع کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران و تبریک دهه کرامت گفت: نظام جمهوری اسلامی مدیون و مرهون خون هزاران شهید لاله‌گون، مجاهدت‌های ایثارگران و مجاهدان راه خدا و تلاش‌های دلسوزانی همچون امام راحل مقام معظم رهبری مدظله‌العالی و مراجع تقلید بزرگوار است که چهل و دو سال است به‌پیش رفته و امروز پرچم سرافرازی و اقتدار آن در دنیا بلند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کشور ما امروز در آستانه یک اتفاق و امتحان بزرگ و سرنوشت‌ساز یعنی حضور حداکثری در انتخابات قرار دارد، آن‌هم در شرایطی که معاندین و دشمنان نظام در تلاش‌اند تا با دستاویز قرار دادن و پررنگ کردن نارضایتی‌های مردم نسبت به وضعیت اقتصادی و معیشت در جامعه، آنان را نسبت به‌نظام و حضور در انتخابات دلسرد و مأیوس و نسبت به اهداف انقلاب دلسرد کنند. مردم ما هوشیار و بصیر هستند، دشمنان نمی‌توانند وضعیت معیشتی و اقتصادی را دستاویز دشمنی‌های خود قرار دهند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز حضور حداکثری در انتخابات را حفظ جمهوریت نظام و انجام تکلیف الهی دانست و تصریح کرد: مقام معظم رهبری مدظله‌العالی حضور حداکثری در انتخابات را تأکید و تکلیف کردند و ما امروز گوش‌به‌فرمان رهبر فرزانه انقلاب در انتخابات حضور پیدا خواهیم کرد و این تکلیفی بر دوش ماست.

رستمیان ادامه داد: امروز سر و صدا از بیگانگان بلند است و عده‌ای هم به این سر و صدا توجه می‌کنند، کانال‌ها و رسانه‌هایی که با لابی‌گری یهود تغذیه می‌شود و تمام رسانه‌های ضدانقلابی تلاش می‌کنند مردم را نسبت به حضور در انتخابات دلسرد کنند، دشمنانی که در امروز چه در داخل و چه در خارج از کشور در حال تئوری پردازی و سیاست گزاری برای نظام هستند که مردم را از این مسیر خارج کنند بدانند این کارشکنی‌ها تأثیری نخواهد داشت و مردم دست از اهداف و آرمان‌های نظام و انقلاب نخواهند کشید، مردم ما بارها ثابت کردند در شرایط سخت وفادار به انقلاب و ارزش‌های نظام اسلامی هستند.
مشاور امور ایثارگران استانداری البرز وظیفه آحاد جامعه را تشویق و ترغیب نسبت به حضور حداکثری مردم در انتخابات دانست و گفت: ما نباید تحت تأثیر این جریانات بی‌تفاوت باشیم، وظیفه امروز ما روشنگری و آگاهی دهی به جامعه است، حضور حداقلی یا حداکثری مردم در انتخابات در سرنوشت فرد انتخاب‌شده تأثیرگذار نخواهد بود بلکه تأثیر آن در سرنوشت نظام و انقلاب است.

حضور حداکثری در انتخابات تجدید میثاقی دوباره با آرمان‌های نظام است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: مهم حضور حداکثری در انتخابات و تجدید میثاقی دوباره با اهداف و آرمان‌های نظام است که باید اتفاق بیافتد و این مهم امروز وظیفه ماست که به‌عنوان کسی که در نهادی انقلابی به ارزش‌های انقلاب اسلامی در حال خدمت هستیم مردم را برای حضور پرشور در انتخابات دعوت کنیم. نسل امروز جامعه با نسل گذشته تفاوت دارد و باید بتوانیم به‌درستی روشنگری، و ارزش‌های نظام را برای آنان تبیین و تفسیر کنیم.

وی افزود: امنیت سیاسی، اجتماعی این نظام به پشتوانه مردم و اعتماد مردم به‌نظام است، اعتماد مردم به‌نظام بزرگ‌ترین پشتوانه کشور درراه امنیت امروز جامعه خواهد بود، اگر اعتماد مردم نباشد کشور جمهوریت دارد اما این جمهوری نمی‌تواند فراگیر باشد و درنتیجه به جامعه آسیب خواهد زد، بنابراین امروز تکلیف داریم علاوه بر حضور پرشور به‌عنوان فردی که کارگزار این نظام و مردم هستیم دیگران را ترغیب به حضور در انتخابات کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در بخش دیگر بر لزوم تقویت فضای معنوی در بنیاد تأکید کرد و گفت: بنیاد شهید و نهادی انقلابی است که با اهداف و ارزش‌های اسلام و انقلاب رشد کرده است، کارکنان بنیاد باید با اعتقاد قلبی و معنویت دوچندان در بنیاد حضور پیداکرده و علاوه بر خدمتگزاری مخلصانه به ایثارگران در برنامه‌های معنوی همچون نماز جماعت و پنج شنبه‌های شهدایی که به همت معاونت فرهنگی در سه گلزار امام‌زاده محمد علیه‌السلام، امام‌زاده طاهر (ع) و گلزار شهدای چهارصد دستگاه در حال اجراست حضور فعال داشته باشند.

وی منذکر شد: بنیاد امروز با چالش بازنشستگی و خروج نیروهای باتجربه مواجه است و در حال انتقال به نسل جوان قرار دارد، نیروهای جوانی که امروز در بنیاد در حال خدمت هستند باید بدانند نسل گذشته باوجود مشکلات فراوان با اعتقاد قلبی زحمات زیادی را متحمل شده‌اند جوانان باید همین راه را ادامه داده و معنویت بنیاد را تقویت و از میراث شهدا پاسداری کنیم.

کد خبر 5235556

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری بنياد شهيد استان البرز انتخابات 1400 انتخابات 1400 ویروس کرونا مشارکت مردم در انتخابات سیدابراهیم رئیسی بوشهر کرمانشاه گرگان عکس استانها آمار کرونا اردبیل خطبه های نماز جمعه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سعید جلیلی انتخابات ریاست جمهوری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز حضور حداکثری در انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۹۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری زمین به خانوار‌های ایثارگر در آذربایجان شرقی

همزمان با سفر وزیر راه و شهرسازی به آذربایجان شرقی و با حضور سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و سرپرست شرکت مادر تخصصی عمران شهر‌های جدید ایران ۵۹ قطعه زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی واگذار شد.

 در این مراسم که در فرهنگسرای هشت بهشت شهر جدید سهند برگزار شد به صورت نمادین چند فقره از قرارداد‌های واگذاری قطعات مسکونی در این شهر اهدا شد.
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در آیین واگذاری این زمین‌ها گفت: در این مرحله به ۱۷۷ ایثارگر مشمول ماده ۷ قانون جامع خدمات رسانی مسکن زمین واگذار شد و طبق توافقی که با شرکت عمران شهر جدید سهند صورت گرفته پس از انجام فرآیند اداری در مراحل آتی ۴۲۳ نفر از ایثارگران واجد شرایط نیز صاحب زمین برای ساخت مسکن خواهند شد.
 
 سلمانی افزود: به غیر از این توافق که حاصل یک اقدام ابتکاری در سطح استان بود مصوبه پنجمین جلسه کارگروه مسکن ایثارگران در تاریخ بیست و دوم آبان ۱۴۰۲ با امضای معاون محترم رئیس جمهور و ریاست عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیرعامل وقت شرکت مادر تخصصی عمران شهر‌های جدید ایران مقرر داشته که در اجرایی شدن مفاد ماده ۷ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران شرکت عمران شهر جدید سهند زمین مسکونی ۷ هزار نفر از ایثارگران واجد شرایطِ آذربایجان شرقی را واگذار کند که بنیاد شهید استان پیگیر تحقق این مصوبه در اسرع وقت است.
 
وی یادآوری کرد: حدود ۲۵۰۰ ایثارگر ساکن در آذربایجان شرقی در اولویت نخست واگذاری مسکن قرار دارند و بیش از ۵۵۰۰ ایثارگر استان در اولویت‌های بعدی واگذاری مسکن در آذربایجان شرقی هستند.
 
وی یادآوری کرد: در سنوات گذشته مجموعاً نزدیک به ۵۰۰ نفر از ایثارگران مشمول ماده ۷ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران در آذربایجان شرقی صاحب مسکن شدند و امیدواریم با همکاری مناسب ادارات و مجموعه‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی در استان تامین مسکن همه ایثارگران واجد شرایط استان تحقق یابد.
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی افزود: قانون تکلیف تامین زمین برای مسکن جامعه ایثارگران را بر عهده وزارت راه و شهرسازی قرار داده است و بنیاد شهید تحقق این تکلیف قانونی را با جدیت دنبال می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • موانع تامین مسکن ایثارگران در شهر جدید سهند بررسی شد
  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان
  • واگذاری زمین به خانوار‌های ایثارگر در آذربایجان شرقی
  • واگذاری زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی
  • واگذاری زمین به خانوارهای ایثارگر در آذربایجان شرقی
  • شهدا سرمایه اصلی نظام هستند
  • خانواده‌های شهدا سنگربان انقلاب هستند