Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران، شانزدهمین دوره رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های اروپا (یورو ۲۰۲۰) با یک سال تاخیر و با حضور ۲۴ تیم در ۶ گروه برگزار می‌شود. گروه ششم این رقابت‌ها با حضور تیم‌های ملی فرانسه، مجارستان، آلمان و پرتغال، یکی از گروه‌های مهم این رقابت‌ها است و رقابت این تیم‌ها می‌تواند بر جذابیت یورو ۲۰۲۰ اضافه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلمان

ژرمن‌ها (لقب آلمانی‌ها) با کسب ۳ قهرمانی در رقابت‌های یورو یکی از پر افتخار‌ترین تیم‌ها در این رقابت‌ها هستد. آلمان‌ها قصد دارند با قهرمانی در این رقابت‌ها آمار ضعیف خود در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را بهبود ببخشند. آلمانی‌ها در ترکیب خود بازیکنان با تجربه و جوان زیادی دارند که همه این بازیکنان در تیم‌های باشگاهی محبوبی از جمله بایرن مونیخ، منچسترسیتی، چلسی و سایر تیم‌ها بازی می‌کنند. یواخیم لو سرمربی تیم ملی آلمان دوست دارد در آخرین حضور خود به عنوان سرمربی این تیم در رقابت‌های یورو ۲۰۲۱ قهرمان شود. ژرمن‌ها بازیکنان بسیار زیادی دارند که می‌توانند در بازی تاثیر گذار باشند.

لیست ژرمن‌ها برای رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ به شرح زیر خواهد بود.

دروازه‌بانان: برند لنو، مانوئل نویر و کوین ترپ

مدافعان: ماتیاس گینتر، روبین گوسنز، کریستین گانتر، مارسل هالستنبرگ، متس هوملس، لوکاس کلوسترمن، روبن کوخ، آنتونیو رودیگر و نیکولاس زوله

هافبک‌ها: امره جان، لئون گورتزکا، ایلکای گوندوغان، کای هاورتز، جوناس هافمن، جاشوا کیمیش، تونی کروس و فلورین نئوهاس

مهاجمان: سرژ گنبری، توماس مولر، جمال موسیالا، تیمو ورنر، لروی سانه و کوین فولند

از غایبان مهم این لیست می‌توان به ترشتگن گلر بارسلونا اشاره کرد که به خاطر مصدومیت نمی‌تواند آلمانی‌ها را همراهی کند.

پرتغال

پرتغالی‌ها در سال ۲۰۱۶ توانستند با شکست همه رقبا در رقابت‌های یورو قهرمان شوند و اولین قهرمانی خود را در این رقابت‌ها جشن بگیرند. یکی از برگه برنده‌های تیم ملی پرتغال حضور ستاره‌ای به نام کریستیانو رونالدو در ترکیب این تیم است. پرتغالی‌ها می‌خواهند در این رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ از عنوان قهرمانی خود دفاع کنند، اما نکته مهم دیگر برای پرتغالی‌ها شکستن رکورد آقای گلی علی دایی، توسط ستاره کریستیانو رونالدو است که می‌تواند بر جذابیت‌های یورو ۲۰۲۰ اضافه کند. پرتغالی‌ها بازیکنان خوب بسیار زیادی دارند که می‌تواند در روند بازی تاثیر گذار باشند.

دروازه بان ها: روی پاتریسیو، آنتونی لوپز، روی سیلوا

مدافع ها: دیگو دالو، نلسون سمدو، په په، روبن دیاز، ژوزه فونته، رافائل گوئررو، نونو مندز

هافبک ها: دانیلو پریرا، ژوائو موتینیو، روبن نوس، سرجیو اولیویرا، رناتو سانچز، ژوائو پالینیا، ویلیام کاروالیو، پدرو گونچالوس

مهاجم ها: رافا سیلوا، گونچالو گوئدس، ژائو فلیکس، برناردو سیلوا، دیوگو ژوتا، آندره سیلوا، کریستیانو رونالدو

اولین بازی پرتغال مقابل مجارستان خواهد بود که در یورو ۲۰۱۶ هم با این تیم همگروه شده بود.

فرانسه

فرانسوی‌ها با کسب ۲ قهرمانی سومین تیم پر افتخار در این رقابت‌ها هستند. تیم ملی فرانسه بازیکنان بسیار زیادی دارد که در تیم‌های محبوبی از جمله بارسلونا، پاری سن ژرمن و سایر تیم‌ها بازی می‌کنند. فرانسوی‌ها در سال ۲۰۱۸ توانستند با شکست تمام رقبا، قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه شوند و قصد دارند برای سومین بار طعم شیرین قهرمانی در رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ تجربه کنند.

دروازه بان ها: هوگو لوریس (تاتنهام)، مایک مینیان (لیل)، استیو مانداندا (مارسی)

مدافعان: لوکاس دینیه (اورتون)، لئو دوبوا (لیون)، لوکاس هرناندز (بایرن مونیخ)، کلمنت لنگلت (بارسلونا)، پرسنل کیمپمبه (پاری سن ژرمن)، ژول کانده (سویا)، رافائل واران (رئال مادرید)، کورت زوما (چلسی)، بنجامین پاوارد (بایرن مونیخ)

هافبک ها: انگولو کانته (چلسی)، پل پوگبا (منچستریونایتد)، آدرین ربیو (یوونتوس)، موسی سیسوکو (تاتنهام)، کورنتین تولیسو (بایرن مونیخ)، توماس لمار (اتلتیکو مادرید)

مهاجمان: کریم بنزما (رئال مادرید)، آنتوان گریزمان (بارسلونا)، کیلیان امباپه (پاری سن ژرمن)، کینگزلی کومان (بایرن مونیخ)، عثمان دمبله (بارسلونا)، مارکوس تورام (مونشن گلادباخ)، اولیور ژیرو (چلسی)، وسام بن یدر (موناکو)

از نکات این لیست می‌توان به خط خوردن فرلاند مندی، مدافع چپ فرانسوی رئال مادرید اشاره کرد. این بازیکن در این فصل عملکرد خوبی داشت، اما در این اواخر دچار مصدومیت‌هایی هم شد و به همین علت دشان او را خط زده است. کانته، هافبک چلسی هم که بازی‌های خوبی در لیگ قهرمانان اروپا داشته به تیم ملی فرانسه دعوت شده است.

مجارستان

مجارستانی‌ها در جام جهانی فوتبال ۱۹۳۸ و جام جهانی فوتبال ۱۹۵۴ به مقام نایب قهرمانی و همچنین در جام ملت‌های اروپا ۱۹۶۴ به مقام سوم و در جام ملت‌های اروپا ۱۹۷۲ به مقام چهارمی رسیدند. مجارستان در جام ملت‌های اروپا ۲۰۱۶ نیز حضور داشت و پس از هم‌گروهی با تیم‌های پرتغال، ایسلند و اتریش، با ۵ امتیاز و به عنوان تیم صدرنشین راهی دور حذفی شد.

مارکو روسی، سرمربی تیم ملی مجارستان لیست نهایی و ۲۶ نفره خود برای مسابقات یورو ۲۰۲۰ را منتشر کرده است. اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی مجارستان برای یورو ۲۰۲۰ به شرح زیر است:

دروازه بانان: پیتر گولاچی، دنس دیبوش، آدام بوگدان

مدافعان: بولا، اندره بوتکا، آتیلا فیولا، آکاس ، آدام لانگ، گرگو لورنشیش، ویلی اوربان، آتیلا ژالای

هافبک ها: تاماش شری، دنیل گازداگ، فیلیپ هولندر، لاژلو کلاین هایسلر، آدام ناگی، لوییس نگو، آندراس شافر، داوید سیگر

مهاجمان: یانوش هان، نمانیا نیکولیچ، رولاند سالای، شابلو شون، آدام ژالای، کوین وارگا، رولاند وارگا

بازی‌های گروه F رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ به شرح زیر است:

سه شنبه ۲۵ خرداد
مجارستان - پرتغال (ساعت - ۲۰:۳۰)
فرانسه - آلمان (ساعت - ۲۳:۳۰)

شنبه ۲۹ خرداد
مجارستان - فرانسه (ساعت - ۱۷:۳۰)
پرتغال - آلمان (ساعت - ۲۰:۳۰)

چهارشنبه ۲ تیر
آلمان - مجارستان (ساعت - ۲۳:۳۰)
پرتغال - فرانسه (ساعت - ۲۳:۳۰)

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: رقابت های یورو ۲۰۲۰ جام ملت های اروپا رقابت های یورو رقابت ها بایرن مونیخ پرتغالی ها جام جهانی هافبک ها تیم ملی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۹۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونق رشته مینی‌گلف در خراسان جنوبی

رئیس هیئت گلف خراسان جنوبی با اشاره به اینکه رشته مینی‌گلف در سال‌های اخیر در خراسان جنوبی رونق گرفته و شاهد رشد و پیشرفت چشمگیری در این رشته ورزشی بوده‌ایم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، رضا محمودی‌زاوه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مسابقات مینی‌گلف قهرمانی کشور با حضور 170 مینی گلف‌باز زن و مرد از 24 استان کشور از تاریخ 4 تا 7 اردیبهشت 1403 در شهر اصفهان برگزار شد. 

وی با اشاره به اینکه این رقابت‌ها در رده سنی بالای 18 سال برگزار شده بود افزود: مینی گلفرهای سراسر کشور به مدت 4 روز در سایت مینی گلف هجده میدان ادونچر ملک شهر اصفهان و مطابق با قوانین فدراسیون جهانی مینی گلف با یکدیگر به رقابت پرداختند. 

رئیس هیئت‌گلف خراسان جنوبی تصریح کرد: کادر فنی و اجرایی برگزاری این مسابقات 30 نفر از متخصص‌ترین و باتجربه‌ترین اعضای انجمن مینی گلف جمهوری اسلامی ایران بودند و فدراسیون گلف نیز بر حسن اجرای فنی این رقابت‌ها نظارت داشت. 

ابوالحسنی رتبه اول رقابت‌های گلف در بخش انفرادی

محمودی‌ اظهار داشت: در پایان این رقابت‌ها، در بخش انفرادی آقایان محمدامین ابوالحسنی از خراسان جنوبی موفق به کسب رتبه اول و در بخش تیمی، تیم‌های آقایان و بانوان خراسان جنوبی به مقام سوم دست یافتند. 

وی یادآور شد: تیم خراسان جنوبی در این مسابقات متشکل از خانم‌ها حمیده محمدی، فاطمه کارگر، تکتم بهروش و سارا کیوانمهر و در بخش آقایان حامد برزگانی، جواد خیرآبادی، محمدامین ابوالحسنی و محسن تقوی در این رقابت‌ها حضور داشتند. 

 رونق رشته مینی گلف استان در سال‌های اخیر 

رئیس هیئت گلف خراسان جنوبی با اشاره به اینکه رشته مینی گلف در سال‌های اخیر در خراسان جنوبی رونق گرفته و شاهد رشد و پیشرفت چشمگیری در این رشته ورزشی بوده‌ایم، خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات مختلفی از جمله لیگ مینی گلف، جام رمضان و مسابقات مناسبتی، برگزاری دوره‌های آموزشی، اعزام تیم‌ها به مسابقات مختلف در موفقیت ورزشکاران استان نقش بسزایی داشته است. 

وی یادآور شد بدون شک، کسب این جایگاه در مسابقات کشوری، انگیزه‌ای مضاعف برای اهالی این استان خواهد بود تا با جدیت بیشتری به این رشته ورزشی جذاب بپردازند و شاهد افتخارآفرینی‌های بیشتر در آینده باشیم.

انتهای پیام/257/

دیگر خبرها

  • کاپیتان یونایتد: باید بخواهند تا اینجا بمانم!
  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • آشنایی با حریفان جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی
  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم
  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم
  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • کامران تا لحظه آخر ناامید نمی شود!(عکس)
  • رونق رشته مینی‌گلف در خراسان جنوبی
  • مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس: تصمیم ما برای حمایت از استقلال جدی است