Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@13:12:34 GMT

نشانه‌ای امیدوار کننده از بهبودی اریکسن

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۹۵۲۴

نشانه‌ای امیدوار کننده از بهبودی اریکسن

ستاره دانمارکی که ایست قلبی‌اش در یورو ۲۰۲۰ همه را نگران کرد، نشانه‌ای امیدوار کننده از بازگشتش به زندگی عادی را بروز داده است. - اخبار ورزشی -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه گاتزتا دلواسپورت ایتالیا نوشته است که کریستین اریکسن، هافبک تیم فوتبال اینتر که شنبه شب در جریان بازی تیم‌های ملی دانمارک و فنلاند در هفته نخست مرحله گروهی یورو 2020 دچار ایست قلبی شد تقریباً به روال زندگی عادی برگشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش نشریه ایتالیایی؛ اریکسن که از روز حادثه هولناکش در ورزشگاه پارکن شهر کپنهاگن در بیمارستان بستری بوده تا تحت مراقبت باشد و معاینات تکمیلی را انجام دهد، از بیمارستانی که در آن بستری است درخواست پیتزا کرده که این حاکی از لطمه نخوردن اشتهای وی و نشانه‌ای خوب از سلامت وی و امکان بازگشتش به زندگی عادی در آینده‌ای نزدیک قلمداد شده است.

در همین حال گاتزتا گزارش کرده که باشگاه اینتر هم قصد دارد تعدادی از اعضای کادرپزشکی‌اش را به دانمارک بفرستد تا ضمن عیادت از ستاره این تیم و نشان دادن همبستگی‌شان با او از نزدیک شاهد سیر درمان و وضعیت بازیکن نراتزوری باشند.

یورو 2020| اریکسن: من خوبم و پسران دانمارک را در بازی‌های بعدی تشویق خواهم کرد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی دانمارک اینترمیلان یورو 2020 تیم ملی دانمارک اینترمیلان یورو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۹۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین قیمت مسکن در منطقه ۱۹ تهران

یکی از مهمترین محورهای زندگی بشریت حول مسئله مسکن عنوان شده و با توجه به اهمیت بازار مسکن در کشور به دلیل ارتباط مستقیم با وضعیت معیشت و رفاه زندگی مردم دارد.

به گزارش مهر، در گزارش روزهای اخیر با توجه به افزایش قیمت مسکن در پایان سال (۱۴۰۲)، به بررسی وضعیت نرخ خرید و فروش «منطقه ۱۳» و «منطقه ۱۴» و «منطقه ۱۵» و «منطقه ۱۶» و «منطقه ۱۷» و «منطقه ۱۸» پرداختیم؛ حال قصد داریم در گزارش پیش رو نرخ خرید و فروش در «منطقه ۱۹» تهران را بررسی کنیم.

براساس آمار قیمت‌ها، برای خرید یک واحد ۷۸ متری در منطقه ۱۹ محله اسفندیاری - بوستان تهران، ۹ سال ساخت، نیازمند حداقل ۴ میلیارد و ۷۵۸ میلیون تومان است.

دیگر خبرها

  • ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم
  • یک میلیون مهاجر افغان از ترس اخراج پنهان شده اند
  • اختصاص ۵۰۰ یورو ارز مسافرتی به زائران حج
  • جدیدترین قیمت مسکن در منطقه ۱۹ تهران
  • موافقت بانک مرکزی با عرضه 500 یورو به زئران حج 1403
  • گیاه جوانی در طب سنتی هند
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • رسمی؛ درو مک اینتایر با WWE تمدید کرد
  • مصدومیت ستاره دورتموند در آستانه دیدار با پی‌اس‌جی
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی / تلویزیون اسرائیل: احتمالا این مقامات برای گفت‌و‌گو درباره عادی‌سازی روابط رفته باشند