Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار قزوین گفت: نادیده گرفتن حدمات دولت ظلم به نظام، رهبری و مردم است و در آستانه انتخابات وظیفه داریم با بیان واقع گرایانه خدمات انجام شده به تقویت امید و اعتماد در جامعه کمک کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ روز سه شنبه در مراسمی با حضور پیر حسین کولیوند رئیس سازمان اورژانس کشور، جمالی پور استاندار، لطف الله سیاهکلی، فاطمه محمد بیگی، رجب رحمانی، روح الله عباسپور نمایندگان استان، نامدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی به صورت ویدئو کنفرانس 5 پایگاه جدید اورژانس در استان قزوین افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدایت الله جمالی پور در این مراسم اظهارداشت: در استان قزوین تعامل خوبی میان مدیران و نمایندگان وجود دارد و این رویکرد باعث شده مسیر خدمت به مردم هموار شده و از دعواهایی بی نتیجه سیاسی که مردم را دچار آسیب می کند پرهیز شود.

وی بیان کرد: باید شکرگزار نعمت خدا باشیم و به جای تفرقه و تخریب و دو دستگی دنبال استفاده ازفرصتها برای خدمت رسانی و ایجاد امید و اعتماد در مردم باشیم.

وی افزود: خدمات ارزشمندی در کشور انجام شده و هر دولتی بر اساس توان خود کار کرده که دشمنان ما امروز بهت زده شده اند و در شرایطی که در ۸ سال گذشته بخش درمان کشور تحریم شد و در جهان سابقه نداشت و درمان و معیشت مردم آسیب دید توانستیم با یک مدیریت منطقی از بحران عبور کنیم که این اتفاق بزرگی است.

استاندار قزوین تصریح کرد: در چند سال اخیر درآمد ارزی کشور به کمتر از ۲۰ میلیارد دلار رسید اما کارهای خوبی شد که همه وظیفه داریم آن را به مردم بگوییم و ارزش ها را زیر پا نگذاریم زیرا این بی انصافی ظلم به نظام و رهبری است.

جمالی پور افزود: با این همه فشار جهانی کارهای زیادی شده و ما وظیفه داریم هر کس رئیس جمهور شد کمک کنیم تا مشکلات گذشته را برطرف کرده و توسعه کشور شتاب گیرد.

وی یادآورشد: اگر دعواهای سیاسی و جناحی موجب عقب افتادن از مسیر خدمت رسانی به مردم شده و جامعه را دچار یاس و نا امیدی کند گناهی نابخشودنی و ظلم به نظام است.

استاندار قزوین بیان کرد:دشمنان از تفرقه و اختلاف ما شاد می شوند و باید مراقب باشیم و  نگذاریم در این شرایط مردم نا امید شوند و یا مطالبات از رئیس جمهورآینده را آنقدر بالا نبریم که نتواند پاسخگو باشد.

وی گفت: رسانه ها وظیفه دارند خدمات دولتها را بگویند و به خاطر نگاه سیاسی نگذاریم بی انصافی شود زیرا در این صورت همه متضرر می شویم.

استاندار قزوین اظهارداشت: امروز دولت، مجلس و دستگاه قضا به دنبال خدمت به مردم هستند و باید به جامعه امید دهیم و نگداریم دشمنان مردم را نا امید و دلسرد کنند.

وی بیان کرد: از این که در استان قزوین نمایندگان همراه ما بودند و هیچ حاشیه ایجاد نکردند و موجب شدند خدمت رسانی متوقف نشود سپاسگزاریم و هر چند اختلاف سلیقه داریم اما در خدمت نگاه همه ما مشترک است.

جمالی پور گفت: از همه مدیران و نمایندگان انتظار داریم با ایجاد امید و نشاط زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را مهیا کنند تا مشارکت حداکثری شکل بگیرد و مردم به خاطر کشور و آینده فرزندانشان وارد صحنه شوند و دولتی با پشتوانه مردمی روی کار بیاید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار قزوین جمالی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۹۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت تغییر استاندار مازندران چه بود؟ | ویدئو

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، احمد وحیدی، وزیر کشور گفت: استاندار مازندران با تمام توان در این استان مشغول خدمت بودند، اما به خواست خودشان قرار بر جابه‌جایی شد و از این به بعد در حوزه معاونت اول ریاست جمهوری مشغول به خدمت خواهند شد.

کد خبر 846627 منبع: تسنیم برچسب‌ها استان مازندران وزارت کشور استاندار- دولت خبر ویژه دولت سیزدهم

دیگر خبرها

  • نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است
  • انتظارات ایلام از سازمان مدیریت بحران
  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است
  • مخبر: اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم است
  • مردم اصفهان در جریان روند خدمت‌رسانی قرار بگیرند
  • ارایه رایگان یک میلیون و ۴۶۰ هزار خدمت آزمایشگاهی در مرکزی
  • تاکید استاندار جدید بر توسعه و توازن یکپارچه مازندران
  • علت تغییر استاندار مازندران چه بود؟ | ویدئو