Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نماینده»
2024-05-01@15:55:37 GMT

انتخابی هوشمندانه

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۹۷۱۸

انتخابی هوشمندانه

«نماینده»/ محمدصالح جوکار - رئیس کمیسیون شوراها: دسته اول دشمنان انقلاب اسلامی هستند که با طراحی‌های صهیونیسم جهانی، غرب و در رأس آنها آمریکا در تلاشند تا جلوی اقتدار و عزت مردم ایران را بگیرند.

گروه دوم کسانی هستند که داخل کشور مشغول فعالیتند و به‌نوعی بلندگوی رسانه‌های خارجی شده‌اند.

هدف آنها تزریق ناامیدی به جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر آنها درصدد القای این شبهه هستند که رئیس‌جمهور در ایران اسلامی کاره‌ای نیست.

مخالفان مشارکت گسترده مردم در انتخابات به‌هیچ‌وجه نمی‌خواهند دولتی کارآمد و انقلابی روی کار بیاید تا مشکلات حل شود.

آنها این‌گونه توجیه می‌کنند که مردم در دوره‌های گذشته هم حضور فعال و مسؤولانه داشتند اما این مشارکت تأثیری در زندگی مردم نداشته است.

مردم هوشیار ایران حتما به این نکته توجه دارند که حضور آنها آینده و منافع‌شان را تضمین می‌کند و اگر برخی تجربه‌ها موفق نبوده، دلیل آن انتخاب نادرست بوده است.

به هر صورت در ادوار گذشته افرادی آمدند و شعارهایی دادند و نظر مردم را به‌واسطه وعده‌هایی به‌سوی خود جلب کردند اما واقعیت آن است که این افراد اساسا در جایگاه ریاست جمهوری نبودند و مرتبه‌ای پایین‌تر از به‌دست گرفتن این جایگاه داشتند بنابراین باید گفت مسبب وضعیت امروز و شرایط نابسامان اقتصادی در کشور این افراد بودند.

مردم باید توجه داشته باشند عرصه رقابت میدانی برای حاشیه سازی و توهین به دیگر رقبا نیست بنابراین حضور مردم پای صندوق‌های رأی در روز ۲۸خرداد و در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ به‌منزله ایجاد یک قدرت سیاسی برای نظام جمهوری اسلامی ایران است و زمینه را برای احقاق حقوق‌مان در عرصه بین‌المللی فراهم می‌کند.

مشارکت بالای مردم تأمین‌کننده منافع آنهاست و اگر مشارکت جدی نداشته باشیم و رئیس‌جمهور با آرای بالایی انتخاب نشود، قدر مسلم است که منافع ما در عرصه داخلی و خارجی به خطر می‌افتد.

حضور در انتخابات اهمیت زیادی دارد، چون مدیران آینده کشور هم در عرصه عالی‌ترین مقام اجرایی کشور با حضور در انتخابات ریاست جمهوری و هم انتخاب مدیریت کلان در حوزه شهر و روستا به‌واسطه حضور در انتخابات شوراها معین می‌شوند.

حضور گسترده مردم نقش تعیین‌کننده در اداره امور جامعه دارد و انتخاب مدیران آینده بارأی بالا پشتوانه محکمی برای آینده نظام جمهوری اسلامی در چهار سال آینده است.

منبع: نماینده

کلیدواژه: انتخابات مجلس محمدصالح جوکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۹۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی شورای نگهبان: مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم

سخنگوی شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان مفتخر است که نظارت بر انتخابات را با بهره‌گیری از مشارکت مردم، خصوصا فرهنگیان به انجام می‌رساند.

به گزارش ایسنا، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«شورای نگهبان مفتخر است که نظارت بر انتخابات را با بهره گیری از مشارکت اقشار مختلف مردم، خصوصا فرهنگیان عزیز به انجام می رساند.

ضمن تبریک روز معلم به تمام معلمان عزیز از معلمانی که در فرایند نظارت بر انتخابات، شورای نگهبان را یاری می‌کنند، قدردانی می‌کنم.»

روز گذشته نیز معلمان و فرهنگیان در دیدار با سخنگوی شورای نگهبان به بیان مهمترین مسائل و مشکلات در حوزه آموزش و پرورش پرداختند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توصیه های انتخاباتی رئیسی در جلسه هیات دولت
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • رئیسی خواستار فراهم کردن زمینه حضور گسترده‌تر مردم در انتخابات مجلس شد
  • تاکید رئیس‌جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هرچه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • زمینه حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات مجلس فراهم شود
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • تاکید رئیسی بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات
  • سخنگوی شورای نگهبان: مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم
  • راهنمای انتخابی هوشمندانه در خرید چیلر تراکمی