Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیداحسان صدر رئیس انجمن نیروگاه‌های مقیاس کوچک در گفت‌وگو با  خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به مطالبات نیروگاه‌های کوچک مقیاس گفت: در حال حاضر نیروگاه‌های مقیاس کوچک یک هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان مطالبه دارند که این رقم مربوط به سال ۹۶ است و از شهریور سال گذشته هم چیزی دریافت نکرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او ادامه داد: ظرفیت نیروگاه‌های مقیاس کوچک بالاست، اما عدم پرداخت بدهی و نبود پول برای خرید تجهیزات و اورهال (تعمیر) نیروگاه‌ها کار را سنگین کرده است؛ به طوری که خاموشی‌های اخیر در کشور به دلیل عدم پرداخت بدهی وزارت نیرو برای خرید تجهیزات نیروگاهی است.

بیشتر بخوانید

مصرف برق افزایش پیدا کند؛ امکان پاسخگویی به تقاضای مشترکان سخت می‌شود

رئیس انجمن نیروگاه‌های مقیاس کوچک اضافه کرد: وزارت نیرو این روزها از ترکمنستان، آذربایجان و غیره، برق برای جبران خاموشی‌ها با قیمت وارد می‌کند، ولی نمی‌تواند بدهی نیروگاه‌های مقیاس کوچک را که می‌تواند از خاموشی برق در کشور جلوگیری کند، پرداخت کند.

صدر گفت:  برآورد ما این است که ما خاموشی به دلیل عدم اورهال به موقع داریم، چرا که سرمایه گذاران کمی در بخش نیروگاهی سرمایه‌گذاری می‌کنند.

رئیس انجمن نیروگاه‌های مقیاس کوچک در پایان بیان کرد: نیروگاه‌های مقیاس کوچک مزیت‌های زیادی برای صنعت برق به همراه دارند، اما به دلیل برخی مشکلات چرخ این نیروگاه‌ها به خوبی به چرخش در نیامده و موانع زیادی بر سر توسعه این نوع نیروگاه‌ها وجود دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نیرو قطع برق نیروگاه های مقیاس کوچک نیروگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۹۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید ماشین‌آلات برای شهرداری‌، نیازمند تخصیص اعتبار است

نماینده شهرستان اردل در شورای اسلامی چهارمحال‌وبختیاری گفت: اختصاص اعتبار جهت احداث ساختمان شهرداری کاج، بهسازی و تعریض جاده‌های شهرستان اردل و خرید ماشین‌آلات و تجهیزات شهرداری‌های شهرستان باید در دستور کار قرار گیرد.

حمید جهانگیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: تأمین برق طرح‌های کشاورزی شهرستان اردل منجر به انقلاب عظیمی در حوزه اشتغال شهرستان اردل می‌شود.

وی افزود: اختصاص اعتبار جهت احداث ساختمان شهرداری کاج، بهسازی و تعریض جاده‌های شهرستان اردل و خرید ماشین‌آلات و تجهیزات شهرداری‌های شهرستان باید در دستور کار قرار گیرد.

نماینده شهرستان اردل در شورای اسلامی چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به موضوع افزایش اعتبار تملک دارایی به شهرداری‌های شهرستان اردل گفت: به‌روزرسانی آمار جمعیتی شهرستان اردل، می‌تواند تخصیص اعتبارات را عادلانه کند.

کد خبر 749908

دیگر خبرها

  • وزارت نیرو: امسال خاموشی نداریم
  • چلسی رقابت برای خرید مسی کوچک را برد
  • لندن: اوکراین می‌تواند از سلاح‌های انگلیسی برای حمله در داخل روسیه استفاده کند
  • افزایش یارانه اعتباری خرید کتاب هیات علمی، دانشجویان و طلاب
  • خودکفایی ارتش در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز
  • ارتش به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات رسیده است
  • پرداخت ۲۲ هزار میلیارد تومان به حساب تولیدکنندگان برق
  • خرید ماشین‌آلات برای شهرداری‌، نیازمند تخصیص اعتبار است
  • ۷۲ هزار میلیارد تومان از بدهی تولیدکنندگان برق پرداخت شد
  • افزایش تولید برق در هند با کاهش قیمت زغال‌سنگ