Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آستانه بازی حساس ایران و عراق از شما دعوت می کنیم شنونده و بیننده آخرین توصیه ها به ملی پوشان باشید. توصیه هایی از زبان یک ملی پوش که در میادین بین المللی حساس پیراهن تیم ملی را پوشیده و امروز هم دلش با تیم ملی در منامه است. 

 حمید استیلی برای ضبط برنامه تیم منتخب و برترین های قرن ورزش ایران میهمان رسانه طرفداری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور حمید استیلی در استودیو طرفداری همزمان شد با روز بازی ایران و عراق، یعنی امروز، 25 خرداد 1400. در حاشیه ضبط این برنامه از حمید استیلی خواستیم پیامی به ملی پوشان بدهد و از شرایط این بازی حساس بگوید. حمید استیلی معتقد است هم کیفیت بازیکنان ما از عراقی ها بالاتر است و هم از نظر فنی بسیار بهتر هستیم اما ممکن است عراقی ها از نظر حواشی برای ما مشکل ساز شوند. همچنین حمید استیلی، صبر و آرامش در بازی را کلید پیروزی و رسیدن به گل می داند.

صحبت های حمید استیلی درباره وضعیت تیم ملی و همینطور پیام او به ملی پوشان را می بینید و می خوانید:

سلام می گویم به مخاطبان عزیز رسانه طرفداری. در برنامه تیم منتخب و برترین های قرن در خدمت جناب آقای حمید استیلی بودیم. این برنامه را روز شنبه تماشا خواهید کرد. اما تا ساعاتی دیگر تیم ملی ما در چهارمین فینال خودش در مقدماتی جام جهانی به مصاف عراق می رود. می خواهیم از حمید خان استیلی بپرسیم آخرین توصیه ایشان به ملی پوشان چیست؟ چرا که ملی پوشان فضای مجازی را رصد می کنند و همینطور حمید استیلی تجربه حضور در لحظات حساس و تاریخی فوتبال کشورمان را داشته است. ملی پوشان ما چطور می توانند دل ملت را شاد کنند و ایشالا این فینال چهارم را هم با برد پشت سر بگذارند؟

جا دارد ابتدا از آنها بابت سه بازی خوبی که انجام دادند و باعث خوشحالی مردم شدند تشکر کنم. مخصوصا بازی با بحرین که نیمه اول خیلی خوب و باحوصله بازی کردند. نیمه دوم هم با صبر بازی کردند و در حاشیه قرار نگرفتند که باعث شد به راحتی این نیمه را هم پشت سر بگذارند. تیم بحرین صرفا برای دفاع کردن نیومد، نیمه دوم حمله کرد و ما توانستیم از فضاهای به وجود آمده استفاده کنیم. البته تغییر سیستم هم دادیم، مهدی طارمی یک خط عقب تر آمد و سمت چپ بازی کرد. فضا و تراکم دفاعی تیم حریف باز شد. سردار نوک حمله بود و قلی زاده سمت راست و این نتیجه خوب حاصل شد. سامان قدوس یکی از مهره های تاثیر گذار ما بود. با حرکت های بدون توپی که بازیکن های جلوی ما انجام می دادند، در فضاهای خالی به خوبی حرکت کردند توانستیم سه گل بزنیم و دو سه گل هم نزدیم.

بازی با کامبوج از ضربات ایستگاهی و ارسال ها نهایت استفاده را بردیم، برعکس دو بازی قبلی که به دلیل نداشتن بازی تدارکاتی نتوانستیم از ضربات ایستگاهی استفاده کنیم. در هر سه بازی نقش دفاع های کناری ما بسیار مهم بود. در بازی با کامبوج میلاد محمدی از سمت چپ سانتر کرد و بازیکن حریف به اشتباه دروازه خودی را باز کرد یا در صحنه ای دیگر میلاد محمدی خودش گل زد. صادق محرمی هم از سمت راست ارسال های خوبی داشت. اضافه شدن دفاع های کناری به حمله در این چند بازی باعث شد گره ها باز شود. وحید امیری نیز به این موضوع در کناره ها کمک کرد.

مساله مهم تر تجربه بین المللی بازیکنان ما است. این بازیکنان هم جوان هستند و هم با تجربه. چندین سال است که کنار هم قرار گرفتند و خودشان هم حساسیت بازی را می دانند. چندین بار جلوی بحرین و عراق بازی کرده اند. از لحاظ فنی عراقی ها حریف ما نمی شوند، شاید از نظر مسائل حاشیه ای برای ما مشکل درست کنند. در این بازی باید صبور باشیم و خیلی مهم است که گل نخوریم. اگر گل نخوریم هرچقدر از بازی بگذرد می توانیم راحت تر بازی کنیم. تا دقیقه 90 و حتی وقت های تلف شده امکان گلزنی به این تیم را داریم. فکر می کنم با مساوی هم صعود کنیم و با پیروزی می توانیم صدرنشین شویم. پتانسیل بازیکنان ما خیلی بالاتر از بازیکنان عراق است. حساسیت نسبت به قبل کمتر شده، ما بحرین را بردیم و بچه ها الان راحت تر بازی می کنند. دو فورارد خیلی خوب داریم. سه چهار فوروارد داریم که پشت اینها هستند و آنها هم کیفیت بسیار خوبی دارند. در خط دفاعی و دروازه بان هم همینطور، در تمام پست ها بازیکنان قابلی داریم، چه آن هایی که بازی می کنند چه آنهایی که روی نیمکت هستند.

از همه مهم تر شرایط، وحدت و هماهنگی تیم ما فوق العاده خوب شده است. کنار آن اینکه مساله ای که در بازی رفت کمی تیم ما آزار داد، الان کمی حساس شده نباید دور مقدماتی به این اندازه برای ما سخت شود. کا ما به دلیل باختی که جلوی بحرین و عراق آوردیم کمی سخت شد. حالا با پاداش ها و انگیزه هایی که به تیم می دهند، باعث می شود تیم یک دست شود. نفرات ذخیره و بازیکنانی که درون زمین بازی می کنند یکی شده اند. این به نظرم جزو کارهای مهمی بوده که انجام شده و باعث یک دست شدن تیم شده است. امیدوارم موفق شوند و به بازیکنان و کادر فنی، اسکوچیچ، کریم باقری و وحید هاشمیان خسته نباشید بگوییم. اضافه شدن کریم باقری هم واقعا موهبتی برای تیم ملی بود و امیدوارم امروز هم موفق شوند ببرند و باعث خوشحالی مردم بشوند.

حمیدخان گفتید باید از نظر روحی و روانی تیم ما بالا باشد و از نظر فنی آن ها حریف ما نمی شوند. در بازی ایران و استرالیا احمدرضا عابدزاده روحیه تیم را بالا نگه داشت. فکر می کنید در بازی ایران و عراق چه کسی می تواند این نقش را ایفا کند؟ اگر بخواهید یک پیام به آن بازیکن بدهید چیست؟

طبق کلیپ هایی که می بینم، خود بازیکنان بهم روحیه می دهند. مثلا مهدی طارمی بازیکنان را جمع می کند و صحبت می کند. احسان حاج صفی، علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده و سردار آزمون هم چنین کاری می کنند. آن ها بازیکنان بزرگی هستند. هیچوقت در تاریخ تیم ملی به این اندازه بازیکن لژیونر نداشتیم. الان 16، 17 بازیکن داریم، 5، 6 بازیکن مثل رامین رضاییان و الهیار صیادمنش، مهرداد محمدی، امید ابراهیمی و چند بازیکن دیگر که خوب بودند هم دعوت نشدند و این یک موهبتی است برای تیم ملی ایران که به این اندازه بازیکن خوب در تیم ملی داریم. امیدواریم از این مرحله دور مقدماتی جام جهانی راحت صعود کنیم و در مرحله بعدی که 12 تیم بالا می آیند و دو گروه می شویم، به این شکل امتیاز از دست ندهیم و در آن بازی ها خیلی راحت تر و با تفکر بهتر با توجه به اینکه شناخت بازیکنان نسبت به کادر فنی بیشتر شده و هم کادر فنی نسبت به بازیکنان، به اضافه اینکه دیدید وقتی یک مربی تمرکز لازم را داشته باشد و وقت بگذارد، مشکلات ما حل می شود. اسکوچیچ شناخت داشت و آن زمان که مربی تیم ملی امید بودم، در کمپ تیم های ملی می دیدم که ایشان وقت می گذارد و فیلم بازی های تیم ملی را می بینید و بازی های را در شهرستان ها را می بیند و بازیکنان خارج از ایران را زیر نظر می گیرد. به این می گویند وقت گذاشتن. اگر ما قراردادهایمان را دست ببندیم و مربی ها وقت بگذارند، می بینید که چقدر راحت می رویم و جلوی تیم ها راحت بازی می کنیم و هیچ مشکلی هم برایمان به وجود نمی آید. تنها مشکلی که ما در این تیم داشتیم، نداشتن بازی های تدارکاتی بود که الحمدالله بازی ضعیف به ما خورد و بازی با کامبوج و هنگ کنگ باعث شد برای بازی های بعدی آماده شویم. عراق به مراتب قوی تر از بحرین است. خیلی مهم است که بچه ها با تمرکز باشند و از موقعیت ها به شکل احسن استفاده کنند.

انشاالله که با برد در فینال چهارم، به مردم یک هدیه می دهند.

اخبار داغ 

مرد بی غیرت تهرانی همسرش را به همخوابی با غریبه ها پیشنهاد می داد! / مهین نجیب است برترین های قرن با حسین یاریار: قلیچ خانی برادر شیری ام بود؛ حاج رضایی به پنالتی هم کات می داد پاداش ویژه الکاظمی به بازیکنان تیم ملی عراق علی دایی: از هیچ نامزدی حمایت نکردم و نخواهم کرد کنار زدن نوشابه کوکا کولا توسط رونالدو در کنفرانس مطبوعاتی جنبه تبلیغاتی نداشت رکوردی جدید در تاریخ یورو؛ اسپانیا مقابل سوئد آمار 85.1% مالکیت توپ را به ثبت رساند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ملی پوشان حمید استیلی عراقی ها بازی ها تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۰۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقامات عراقی در حال تحقیق درباره قتل یک اینفلوئنسر هستند

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از آسوشیتدپرس، «غفران مهدی سوادی» معروف به «ام فهد» یکی از چهره‌های اثرگذار شبکه‌های اجتماعی تیک‌تاک و اینستاگرام بود و ده‌ها هزار کاربر او را دنبال می‌کردند.   به گفته یک مقام امنیتی عراق که خواست نامش فاش نشود، یک ضارب ناشناس روز جمعه «ام فهد» را در حالی که سوار بر خودروی شخصی‌اش بود با اسلحه هدف قرار داد و به قتل رساند.    این مقام امنیتی اعلام کرده که قاتل، گوشی «ام فهد» را ربوده و از محل متواری شده است.   این قتل در «زیونه» اتفاق افتاده است؛ همان محله‌ای که «هشام الهاشمی» محقق و کارشناس امنیتی برجسته عراقی در سال ۲۰۲۰ به ضرب گلوله کشته شد.   قبل از حمله آمریکا به عراق در سال ۲۰۰۳، این محله محل زندگی مسئولان نظامی بود و از مناطق معتبر و شاخص بغداد محسوب می‌شد.    «غفران مهدی سوادی» اولین شخصیت برجسته رسانه‌های اجتماعی نیست که در مرکز بغداد به ضرب گلوله کشته می‌شود. سال گذشته هم «نور السفا» یا «نور بی ام»، یکی از چهره‌های مجازی با طرفداران متعدد در شبکه‌های اجتماعی نیز در این شهر به ضرب گلوله کشته شد.   یکی از همسایگان «سوادی» درباره حادثه قتل این اینفلوئنسر عراقی می‌گوید: پس از شنیدن صدای شلیک دو گلوله به خیابان آمدم و دیدم که درِ ماشین باز است و «ام فهد» روی فرمان افتاده است.   به گفته این فرد که خود را «ابو آدم» معرفی کرده، زنی که در خودرو همراه «ام فهد» بود، بلافاصله پس از حادثه از صحنه فرار کرده است.   سال گذشته یک دادگاه عراقی «ام فهد» را به دلیل انتشار چندین فیلم و ویدئو حاوی اظهارات ناپسند و رفتار‌های ناشایست عمومی در رسانه‌های اجتماعی به ۶ ماه زندان محکوم کرد.   نقش تأثیرگذاران رسانه‌های اجتماعی در عراق، مدتی است از ترویج محصولات زیبایی و لباس، به پروژه‌ها و برنامه‌های دولتی گسترش یافته است.    این چهره‌های تأثیرگذار مجازی، در مراسم رسمی دولتی به عنوان چهره‌های تجاری کلیدی در حوزه‌های ورزشی، امنیتی و فرهنگی طبقه‌بندی می‌شوند.   چند روز پیش انتشار ویدئو‌هایی با حضور یک اینفلوئنسر برجسته در نود و سومین سالگرد تاسیس نیروی هوایی عراق با واکنش‌های شدیدی مواجه شد.   پس از انتشار این ویدئو‌ها بسیاری از صاحبنظران، از وزارت دفاع عراق به دلیل اجازه‌دادن به این افراد برای ضبط ویدئو از سایت‌های حساس نظامی و انتشار آنها انتقاد کردند.   این وزارتخانه از اقدام خود دفاع و اعلام کرد که در عصر رسانه‌های اجتماعی، عراق هم مانند دیگر کشور‌های جهان، از اینفلوئنسر‌ها در کنار رسانه‌های سنتی برای برقراری ارتباط با مردم استفاده می‌کند.

دیگر خبرها

  • حمید طیبی: در ازبکستان قدرت خود را به رخ فوتسال جهان خواهیم کشید
  • حمید مطهری: باید مثل سربازان جنگجو برای تراکتور بجنگیم
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • عنایتی: شمس‌آذر نشان داد انگیزه جلوتر از حاشیه است
  • استرداد بیش از ۱۹۰ خانواده عراقی از اردوگاه الهول سوریه به عراق
  • بازدید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • مقامات عراقی در حال تحقیق درباره قتل یک اینفلوئنسر هستند
  • جدایی کاپیتان تیم ملی عراق از تیم لیگ برترمس رفسنجان
  • پارلمان عراق قانون ممنوعیت همجنس‌بازی را تصویب کرد
  • الان وقت حاشیه درست کردن، نیست؛ انتقاد لوتار ماتئوس از اولی هونس