Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@22:39:47 GMT

عجیب ترین پنالتی تاریخ، تی‌شرت شد! (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۰۱۷۶

وان توآن ویتنامی که داور ژاپنی یکی از عجیب ترین پنالتی های فوتبال را روی او اعلام کرد، اقدام به راه اندازی خط تولید تی‌شرت هایی با این مضمون کرده است.

به گزارش "ورزش سه" 4 روز پیش ریوجی ساتو داور 44 ساله و ژاپنی یکی از عجیب‌ترین پنالتی‌های تاریخ را در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در قاره آسیا اعلام کرد و این سوت اشتباه او، سرنوشت جدال ویتنام و مالزی را تغییر داد و سه امتیاز را به ویتنامی‌ها هدیه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در هفته نهم رقابت‌های دور دوم مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در قاره آسیا، شب گذشته تیم‌های ملی ویتنام و مالزی در ورزشگاه آل مکتوم دبی امارات به مصاف یکدیگر رفتند؛ ویتنامی‌ها با توجه به پیروزی قابل پیش‌بینی امارات در بازی همزمان مقابل اندونزی نیازمند کسب سه امتیاز مسابقه با مالزی بودند تا صدرنشینی گروه G را در تصرف خود پیش از جدال سرنوشت‌ساز هفته پایانی حفظ کنند.

 

 

 

 

 

در دقیقه 82 وقتی بازی 1-1 دنبال می شد، وان توآن مهاجم تعویضی ویتنام به شکل عجیبی خود را درون محوطه جریمه به زمین انداخت، در شرایطی که هیچ برخورد میان او و مدافع تیم ملی مالزی شکل نگرفت اما ریوجی ساتو داور ژاپنی مسابقه این سرنگونی مهاجم ویتنام را پنالتی تشخیص داد و کمک‌های هم‌وطن او نتوانستند در این زمینه کمکی به داور بازی داشته باشند تا یک پنالتی عجیب و باورنکردنی به ویتنام هدیه شود.

در نهایت با همان پنالتی مشکوک ویتنام بازی را 2-1 برد.

 

نکته جالب اما سود بردن وان توآن از این اتفاق بود. او اقدام به تولید تی شرت هایی کرده که تصویر سقوط او درون محوطه جریمه روی آن به چشم می خورد. خط تولیدی این تی شرت های مشکی رنگ توسط این بازیکن به راه افتاده و روی آن متن  "این واقعیت دارد(اشاره به اینکه دایو نکرده)» نیز درج شده است.

 

 

 

 

در زیر عکس تبلیغاتی برای این تی شرت، او یک عنوان عجیب نیز نوشته است:«وقتی شما استعداد بیزینس دارید اما والدین شما می خواهند شما فوتبال بازی کنید.»

 

بسیاری از طرفداران این حرکت توآن را هوشمندانه و سرگرم کننده دانسته اند. تنها پس از چند روز، هزاران پیش سفارش برای تی شرت انجام شده و 1000 تی شرت با امضای این بازیکن با نسخه محدود به فروش رسیده است.

فیلم هایی که در این بازی توسط یک هوادار گرفته شد بعدا نشان داد که مدافع مالزی روی پاشنه توآن پا گذاشته و باعث سقوط وی شده است. این ویدئو تایید کرد که توآن شیرجه نزده بود.

 

 

 

 

 

 

مالزی تیم ملی ویتنام

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مالزی تیم ملی ویتنام تی شرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۰۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالزی، میزبان کنفرانس بین‌المللی «آموزش معاصر در جهان اسلام»

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، دانشگاه اسلامی سلطان احمد شاه در کوالالامپور، پایتخت مالزی، میزبان کنفرانس بین‌المللی «آموزش معاصر در جهان اسلام» است.

این کنفرانس از امروز یکشنبه (16 اردیبهشت‌ماه) با حضور روسای دانشگاه ها از 27 کشور اسلامی آغاز و تا روز سه‌شنبه (18 اردیبهشت ماه) ادامه دارد.

تاکید بر واقعیت آموزش و استراتژی‌های دیجیتال در آینده، تجارب علمی و آموزشی در دانشگاه‌های پیشرفته جهان معاصر، نقش آموزش دانشگاهی در حفظ محیط زیست و بیداری در جوامع عربی و اسلامی از موضوعاتی است که در این کنفرانس مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

ارتقای کیفیت آموزش در جهان اسلام به سطح آموزش جهانی، فعال کردن نقش‌آفرینی دانشگاه‌های دولتی و خصوصی در مسیر پیشرفت جامعه، تقویت آموزش فنی و حرفه‌ای برای توسعه جوامع، ایجاد فضای رقابتی میان مراکز آموزشی در جهان اسلام، بردن ایده‌های کلی به سمت خلق نظام آموزشی جدید و پیشرفته به منظور آینده‌ای بهتر برای کشورهای درحال توسعه از اهداف این کنفرانس بین‌المللی است.


 

دیگر خبرها

  • پاری‌ سن ژرمن از پنالتی هم شانس نیاورد (عکس)
  • کارشناس داوری: خطا روی عثمان دمبله پنالتی بود؟ + عکس
  • نوری: بحث نقل و انتقالات تیم ما را جمع کنید
  • استقلال از داوری طلبکار شد: پنالتی روزبه سوخت!
  • سرمربی جدید تیم ملی ویتنام باز هم از کره
  • اعتراض پیکان به داور دیدار با آلومینیوم
  • مالزی میزبان کنفرانس بین‌المللی «آموزش معاصر در جهان اسلام» است
  • تظاهرات مردم مالزی در حمایت از غزه+ فیلم
  • تلف شدن صدها هزار ماهی در ویتنام
  • مالزی، میزبان کنفرانس بین‌المللی «آموزش معاصر در جهان اسلام»