Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد - وزیر نیرو با سفر به استان یزد ۲۱پروژه صنعت آب و برق را با اعتباری بالغ بر ۶ هزارو ۴۰۵ میلیارد تومان را به افتتاح و بهره برداری رساند.

به گزارش خبر نگار قدس آنلاین یزد، رضا اردکانیان صبح روز سه شنبه ۲۱ پروژه صنعت آب و برق استان را در قالب یازدهمین پویش هرهفته الف – ب ایران را با اعتباری بالغ بر ۶هزارو۴۰۵میلیارد تومان را افتتاح و به بهره برداری رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ۲۱ پروژه صنعت اب و برق استان ،۱۵پروژه با سرمایه گذاری ۶۷۶ میلیارد تومان به بهره برداری رسید وعملیات اجرایی ۶ پروژه صنعت آب و فاضلاب با اعتباری بالغ بر ۵ هزارو۷۲۹ میلیارد تومان آغاز خواهد شد.

  آبرسانی به ۷۰روستا دراستان، پروژه تصفیه خانه، تاسیسات جمع آوری، انتقال فاضلاب و آب شیرین کن بافق ازجمله این طرح ها بود. 

چهار مخزن بتنی در مجموع به ظرفیت ۴۵هزارمترمکعب و ۷ پروژه توسعه و بهسازی شبکه آب درشهرهای هرات،میبد، اردکان وبافق نیزافتتاح شد.

 همچنین برق رسانی به روستای پتکستان از توابع شهرستان اردکان و تصفیه خانه روستای اسلامیه از توابع شهرستان تفت امروز به بهره برداری رسید.

 در یازدهمین پویش هرهفته الف – ب ایران عملیات اجرایی ۶پروژه بزرگ رینگ ابرسانی، ایستگاه پمپاژ و تصفیه خانه فاضلاب شهریزد نیز اغاز شد

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پروژه برق و اب در استان یزد وزیر نیرو پروژه صنعت آب بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۰۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، این مرکز درمانی با سرمایه گذاری خیرسلامت احداث شده است.
خانه بهداشت خوزنان، علاوه بر جمعیت هزار و 200 نفری، اهالی روستاهای ابراهیم آباد، صَمغ آباد، قاضی کلایه و کَذَلَک را هم پوشش می دهد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • تصفیه خانه فاضلاب شهر خوی، نیازمند نیروگاه انرژی های تجدید پذیر
  • بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند
  • بهره‌برداری از اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در قزوین
  • آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم
  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود