Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – بعد از شیوع کرونا تماشاگران و هواداران فوتبال اجازه حضور در ورزشگاه‌های فوتبال ایران را ندارند. با این همه در روزهای اخیر، اخباری مبنی بر حضور تماشاگران در ورزشگاه‌های فوتبال کشور، شنیده می‌شود.

در همین راستا سهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در گفت‌وگو با میزان، در خصوص برگزاری مسابقات فوتبال با حضور تماشاگران اظهار داشت: در حال حاضر به صورت محدود و با ظرفیت حداقلی شرایط حضور تماشاگران فوتبال وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منظور از ظرفیت حداقلی نهایت ۵۰ تا ۱۰۰ نفر است. چرا که برای بیشتر از این تعداد، رعایت پروتکل‌ها و فاصله‌گذاری اجتماعی ممکن نیست و امکان کنترل آن خیلی مشکل می‌شود. این سهمیه حداقلی در اختیار باشگاه‌های فوتبال قرار می‌گیرد و آنها مهمانان خود را دعوت می‌کنند. البته تصمیم گیرنده اصلی در این خصوص وزارت بهداشت است و هر تصمیمی آنها بگیرند همان به اجرا در می‌آید.

وی افزود: به نظر ما حضور خبرنگاران خیلی مهمتر از هواداران است. چرا که با پوشش مناسب رسانه‌ای در روز‌هایی که امکان حضور هواداران وجود ندارد، آخرین اخبار و اطلاعات را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند. به نظر ما سلامتی مردم و تماشاگران از هر موضوعی مهمتر است، اما مرجع اصلی تصمیم‌گیری وزارت بهداشت است. بیشتر بخوانید:  زمان اعلام تاریخ برگزاری مسابقات لیگ برتر و جام حذفی مشخص شد

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: حضور تماشاگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۰۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع

با اعلام سازمان لیگ هواداران خانم تا اطلاع ثانوی نمی‌توانند در دیدارهای خانگی تیم تراکتور حضور یابند.

به گزارش مشرق، سازمان لیگ فوتبال ایران با ارسال نامه‌ای به باشگاه تراکتور و هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی اعلام کرد، به‌دلیل عدم وجود امکانات در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز، حضور بانوان تا برطرف شدن این معایب در ورزشگاه ممنوع است.

منبع: سایت سازمان لیگ

دیگر خبرها

  • جریمه یک میلیاردی خیبر خرم آباد در کمیته انضباطی
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • آلومینیوم - پرسپولیس، با حضور تماشاگران
  • فوری؛ تراکتور-استقلال بدون تماشاگران خانم!
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود