Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@11:10:19 GMT

رینگ آب شهری یزد افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۰۲۷۸

رینگ آب شهری یزد افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، وزیر نیرو، ظهر سه شنبه در مراسم افتتاح رینگ آب شهری یزد با اشاره به اینکه کیفیت یکسان آب در نقاط مختلف شهر از اهمیت بالایی برخوردار است، اظهار داشت: رینگ آب شهری یزد زمینه رضایت مردم یزد از کیفیت آب را فراهم می‌کند.

رضا اردکانیان با اشاره به اجرای پویش هرهفته الف ب ایران عنوان کرد: در قالب این پروژه اقدامات گسترده بسیار خوبی در حوزه آب و برق در کشور رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر نیرو با تاکید بر اینکه قدردان این همبستگی و سطح بالای همکاری در استان یزد هستم، عنوان کرد: برای شرکت‌های وزارت نیرو این موضوع مایه دلگرمی است.

اردکانیان عنوان کرد: فراهم شدن مقدمات این طرح و فاضلاب شهر یزد بسیار ارزشمند است و سبب شده که ما ۵ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان پروژه جدید در یزد را آغاز کنیم.

وی افزود: ابر اساس اقدامات صورت گرفته ین پروژه در زمان مقرر به بهره‌برداری می‌رسد و زمینه رضایت مردم شهر یزد از کیفیت آب را فراهم می‌کند.

کد خبر 5235612

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد وزارت نیرو رضا اردکانیان انتخابات 1400 ویروس کرونا مشارکت مردم در انتخابات سیدابراهیم رئیسی بوشهر کرمانشاه گرگان عکس استانها آمار کرونا اردبیل خطبه های نماز جمعه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سعید جلیلی انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۰۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) افتتاح ابرپروژه ایرانی در سریلانکا

پروژه چند منظوره سد و نیروگاه «اومااویا» سریلانکا که ساخت آن توسط شرکت‌های ایرانی انجام شده است، صبح امروز با حضور سید ابراهیم رئیسی افتتاح شد.

نیروگاه زیرزمینی به ظرفیت ۱۲۰ مگاوات، تأمین آب مورد نیاز ۵ هزار هکتار از اراضی کشاورزی و انتقال ۱۴۵ میلیون مترمکعب آب از جمله اهداف این پروژه بوده است.

حفاری تونل عمودی به طول ۶۱۸ متر، اجرای پوشش فلزی به وزن تقریبی ۱۰۰۰ تن، نصب و احداث نیروگاه در عمق ۷۵۰ متری زمین باعث شده این پروژه جزو پروژه‌های منحصربه‌فرد مهندسی محسوب شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد
  • افتتاح بخشی از رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • استقرار نیرو‌ها و تجهیزات لازم با شروع بارندگی در مشهد
  • لزوم تغییر مسیر رینگ چهارم و آزادسازی اراضی در محدوده سیتی‌سنتر و راه‌آهن
  • (ویدیو) افتتاح ابرپروژه ایرانی در سریلانکا
  • افزایش همکاری‌های ایران و سریلانکا با افتتاح پروژه اومایا
  • اتمام پروژه رینگ شرق تبریز تا پایان سال
  • با سفر رئیس‌جمهور به سریلانکا طرح چندمنظوره سد و نیروگاهی افتتاح می‌شود
  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد
  • زمینه مشارکت مردم برای سرمایه‌گذاری در لرستان فراهم شود