Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-08@22:49:51 GMT

کشف 105 ماینر قاچاق در زنجان

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۰۲۸۸

کشف 105 ماینر قاچاق در زنجان

رضا مظفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: قاچاق کالا، اقتصاد کشور را دچار تزلزل کرده و دلیل بسیار مهمی برای تعطیلی واحدهای تولیدی است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به اینکه شعب تعزیرات حکومتی استان در برخورد با قاچاقچیان برخورد لازم را دارند، اضافه کرد: برای مبارزه با قاچاق کالا، اقدامات هوشمندانه و همه‌جانبه دستگاه‌های اجرایی نیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه قاچاق کالا، پدیده‌ای وسیع و گسترده بوده که برای مبارزه با این پدیده باید از ظرفیت‌های موجود استفاده کرد، افزود: در همین راستا پرونده‌های متعددی تشکیل شده است.

مظفری با اشاره به اینکه سال گذشته ۷۷ عدد ماینر در قالب ۴۶ پرونده کشف شد، اضافه کرد: پس از پایان بررسی‌ها متخلفان به ۱۰ میلیارد ریال پرداخت جریمه محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان ادامه داد: همچنین از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۰۵ ماینر در قالب پنج پرونده به ارزش ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط شده است.

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در زمان پیک بار به دلیل مصرف برق فراوان، موجب هدررفت انرژی شده و به شبکه توزیع برق استان آسیب جدی وارد می‌کند، گفت: این دستگاه‌ها علاوه ‌بر قاچاق بودن، برق بسیار زیادی را مصرف کرده و موجب هدررفت انرژی و آسیب به شبکه برقی استان می‌شود.

مظفری ادامه داد: آنچه بسیار پر اهمیت است این است که در راستای ضرورت برخورد قاطع با پدیده قاچاق در کشور به ویژه در اجرای بخشی از شعار تحت عنوان مانع‌زدایی‌ها و همچنین حمایت سال تولید است و این در حقیقت برای ما مهم و اثرگذار است.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: زنجان قاچاق کالا کشف انرژی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان رضا مظفری ماینر تشکیل پرونده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۰۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین تجلیل از معلمان بالای ۸۰ سال استان زنجان

در هفته معلم و در ویژه مراسم معلم ماندگار، از معلمان بالا ۸۰ سال استان زنجان در دبیرستان ماندگار دکتر شریعتی تجلیل بعمل آمد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3080506 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • پل سه‌راه امجدیه زنجان از نو ساخته می‌شود
  • دیدار فرمانده سپاه انصارالمهدی زنجان با مدیر کل صداوسیمای استان
  • یک دورهمی با حضور معلمان فرهیخته و پیشکسوت
  • کشف بیش از ۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در زنجان
  • مظفری‌زاده: نتایج ما بهتر شده است ولی با خمس مشکلی نداشتیم
  • کشف ۱۴۹ رأس دام قاچاق در بندرخمیر
  • آغاز «مرگ با طعم نسکافه» در عمارت نوفل‌شاتو
  • آیین تجلیل از معلمان بالای ۸۰ سال استان زنجان
  • آیین تجلیل از معلمان بالای ۸۰ سال در زنجان
  • کشف ۴۷ ماینر در یک مزرعه پرورش قارچ!