Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@15:38:27 GMT

ضرورت حضور بیشتر مردم در دل میدان

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۰۳۶۳

ضرورت حضور بیشتر مردم در دل میدان

به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی مسکنی طی یادداشتی نوشت: این روزها که حال و هوای کشور بیشتر به سمت سیاست و سیاست ورزی در پیش است دو رویداد مهم انتخابات شوراهای شهر و ریاست جمهوری در حال اتفاق است و توجه به مردم بیشتر شده است و تمامی کاندیداها با رویکرد مردم داری و مردم یاری برنامه‌های خود را ارائه می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ارکان حکمرانی شامل سیاست گذاری تنظیم‌گری تسهیل گری و اقدام یا عملیات می باشد که در خیلی از کشورهای پیشرفته تا لایه سیاست‌گذاری مردم درگیر شده‌اند اما در کشور عزیزمان ایران با اینکه انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران توسط مردان و برای مردم اتفاق افتاد مردم در لایه های ذکر شده بالا حذف شدند که بیشترین سطح دموکراسی و تصمیم‌گیری در لایه سیاستگذاری نظیر انتخابات‌های ریاست جمهوری خبرگان رهبری مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی و شهر در ایران برگزار می شود اما کمتر از مردم در لایحه‌ای تنظیم گری و تسهیل گری و اقدام بازی گرفته شده است و امروز شاهد آن هستیم که در میدان عمل در موضوع آسیب‌های اجتماعی و فقر مردم در خیلی از تصمیمات و سیاست گذاری ها کمرنگ و نادیده گرفته می‌شوند.

اگر نبود تدابیر مقام معظم رهبری در ابلاغ بیانیه گام دوم حمایت از حلقه های میانی و اعلام آتش به اختیار به فعالان اجتماعی و مردمی امروز در بن‌بستی جدی در حوزه مشارکت‌های مردمی قرار گرفته بودیم ست که این روزها به ریل‌گذاری مردم در اداره دولت‌ها و سازمان‌های مردم نهاد توسط مردم و ابزار اجرایی شدن آن فکر کنیم واقعاً چگونه می‌شود بدون مردم به جنگ حاشیه‌نشینی  ۱۹ میلیون نفری و کمک به چهار میلیون زن سرپرست خانوار، ۳ تا ۷ میلیون کودک کار و ۴ تا ۵ میلیون معتاد کشور رفت باید مردم را برای نجات مردم بسیج کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات1400 حاشیه نشینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۰۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامیت‌خواهی پارلمان اروپا فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست است

وحید جلال زاده رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی طی مطلبی در صفحه شخصی خود در ویراستی، نوشت: گوئی، تمامیت خواهی و مخالفت خوانی‌های مکرر پارلمان اروپا در خصوص ایران نه مبنای قانونی دارد و نه الزامی برای شورا و اتحادیه اروپا ایجاد می‌کند و نه گوش شنوایی در ایران دارد فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست هاست.

شایان ذکر است؛ پارلمان اروپا روز پنج‌شنبه با تصویب قطعنامه‌ای علیه جمهوری اسلامی ایران، حمله پهپادی و موشکی بی‌سابقه به سرزمین‌های اشغالی در واکنش به اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی و هدف قرار دادن ساختمان کنسولی کشورمان در دمشق را در اوایل ماه جاری میلادی محکوم کرد و خواستار اعمال تحریم‌های بیشتر علیه ایران شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • ضرورت ساماندهی شرکت‌های تابعه و مولدسازی اموال صندوق بازنشستگی مس/دغدغه‌های‌ بازنشستگان عزیز باید رفع شود
  • تمامیت‌خواهی پارلمان اروپا فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست است
  • ضرورت جبران تأخیر در اجرای سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی
  • ضرروت ایجاد برابری بیشتر در توزیع ابزار تولید
  • غرب تحمل افزایش روابط ایران با همسایگان را ندارد
  • ضرورت جریان شناسی تحریف تاریخ ایران
  • حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره | مزیت ویژه‌ای که سریلانکا برای ایران دارد