Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، هادی زارع پور روز سه شنبه در همایش دانش آموزان رأی اولی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: تعداد کل افراد  رأی اولی این استان در انتخابات پیش رو ۱۳ هزار و ۹۰۰ نفر خواهد بود. 

وی افزود: این همایش به همت اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد برگزار و در آن برنامه های تبیینی برای ترغیب بیش از پیش دانش آموزان رأی اولی استان به مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هدف از برگزاری این همایش توجیه هر چه بیشتر دانش آموزان رأی اولی استان در  زمینه اهمیت و ضرورت حضور گسترده و پرشور در انتخابات پیش رو بوده است. 

زارع پور عنوان کرد: دانش آموزان رأی اولی کهگیلویه و بویراحمد همگام با دیگر قشرهای مردم کشور و این استان حضور گسترده و پرشور در  انتخابات پیش رو داشته و برای نخستین سال مشارکت سیاسی را تجربه می کنند. 

وی ابراز داشت: انتخابات مظهر تجلی شرکت مردم در صحنه و اعلام وفاداری مجدد آنان به نظام و انقلاب است. 

جمعه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ و به ‌طور همزمان چهار انتخاباتِ شامل سیزدهمین دوره ریاست‌ جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، میان‌ دوره‌ ای مجلس شورای اسلامی و میان ‌دوره‌ ای مجلس خبرگان رهبری در کشور برگزار می شود. 

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد انتخابات ریاست جمهوری یاسوج وزارت آموزش و پرورش دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد انتخابات ریاست جمهوری یاسوج کهگیلویه و بویراحمد انتخابات ریاست جمهوری یاسوج وزارت آموزش و پرورش دانش آموزان دانش آموزان رأی اولی کهگیلویه و بویراحمد انتخابات پیش رو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۰۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناگفته های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، شماره تلفن ۰۹۱۷۰۴۰۴۳۳۳ جهت اشتراک ویدئو‌ها و تصاویر شما مخاطبان گرامی جهت انعکاس در بسته گفتن نگین پیش بینی شده است.

نکته لازم اینکه در هنگام ضبط ویدئو حتما گوشی تلفن همراه بصورت افقی باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام الکترونیکی کلاس‌اولی‌ها از امروز | کدام دانش آموزان نمی توانند ثبت نام کنند؟ + ویدئو
  • آغاز ثبت‌نام بیش از ‌۱۹ هزار کلاس اولی‌ در زنجان
  • ثبت نام ۱.۷ میلیون کلاس اولی‌ آغاز شد
  • ناگفته های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • آغاز ثبت نام کلاس اولی ها از فردا
  • ثبت‌ نام کلاس‌اولی‌ها از فردا آغاز می‌شود
  • ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها از فردا آغاز می‌شود
  • ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از چهارشنبه
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از چهارشنبه آغاز می‌شود