Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سرهنگ سعید عالیپور فرمانده انتظامی شهرستان ایوان در نشست مشترک فرمانده سپاه ناحیه ایوان و اصحاب رسانه اظهار داشت: انقلاب اسلامی با اهدافی متعالی شکل گرفت و با وجودیکه در چهار دهه گذشته با فراز و فرود‌هایی مواجه بود، اما مسیر آن همیشه رو به رشد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: برای حفظ این انقلاب شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کردیم و باتوجه به اینکه دشمن دیگر در جنگ سخت حریف ایران نیست به سمت جنگ نرم و رسانه‌ای روی آورده است و امروز عملیات روانی دشمن در حوزه انتخابات متمرکز شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان با بیان اینکه دشمن به دنبال کمرنگ کردن اهمیت انتخابات است، ادامه داد: حضور حداکثری در انتخابات از فرامین مقام معظم رهبری است و قطعا دشمن از روی کار آمدن دولت انقلابی هراس دارد.

او تصریح کرد: رسانه‌ها یکی از ابزار‌های مناسب عملیات روانی هستند و باید مراقب توطعه‌های دشمن باشند.

سرهنگ عالیپور همه آحاد جامعه را به شرکت در انتخابات دعوت کرد و گفت انشاء‌الله در روز ۲۸ خرداد با حضور خود در پای صندوق‌های رأی برگ زرین دیگری به افتخارات نظام اسلامی اضافه و دشمنان ایران اسلامی را مأیوس‌تر از همیشه خواهیم کرد.

نقش رسانه در برگزاری باشکوه انتخابات بسیار مهم است

در ادامه این نشست، سرهنگ محمود احمدآقایی فرمانده سپاه ناحیه ایوان گفت: رسانه با تنویر افکار عمومی می‌توانند نقش مهم خود را در برگزاری باشکوه انتخابات ایفا کنند.

او ادامه داد: مردم با انتخاب صحیح می‌توانند بخش عمده‌ای از مشکلات کشور را برطرف کنند، اما آگاهی بخشی به جامعه برای انتخاب فرد اصلح بر عهده رسانه‌ها است.

سرهنگ محمود احمدآقایی افزود: نقش رسانه تنها در حوزه سیاسی نیست بلکه رسانه در تمامی حوزه‌ها باید ایفای نقش کند، ولی اکنون بحث انتخابات بوده و رسانه در حوزه سیاسی ورود کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه ایوان تصریح کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات بی شک بر عزت و اقتدار ایران اسلامی می‌افزاید و توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند.

سرهنگ احمدآقایی با اشاره به اینکه نقش مهم رسانه در برگزاری باشکوه انتخابات، بر بی‌طرفی آن‌ها نسبت به جناح‌ها و احزاب در انتخابات است، تاکید کرد: بی‌طرف بودن یکی از مهم‌ترین فاکتور‌هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد تا روشنگری رسانه‌ها بصورت خاص و خیرخواهانه ابعاد مختلف جامعه را طی کند.

انتهای پیام / غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 حضور پرشور مردم صندوق رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۰۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد

سرهنگ سید قاسم موسوی فرمانده انتظامی شادگان گفت: روز گذشته به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی دریک عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

سرهنگ موسوی ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • کشف ۵۰۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی در ایوان
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ما است
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • جنگ فرهنگی تنها عرصه‌ای که دشمن به آن امید بسته است
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ماست/ مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش آموزان
  • کشف غذای سگ و گربه قاچاق در خوی 
  • روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست
  • روایت فرمانده فراجا از اهمیت هجمه سنگین دشمن علیه فرهنگ جامعه
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟