Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-26@02:44:57 GMT

خلاف مروت و انصاف بود

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۰۵۲۵

خلاف مروت و انصاف بود

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)، فرزاد جهان بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: 

در دفاع از شخصیتی که حق ایشان بر گردنمان زیاد است: بی اخلاقی در سطح جامعه از نخبگان، بسیار بدتر است اما فضیح‌تر و فجیع تر این است که مرزهای انصاف و آزادگی دریده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن هم برای ریاست!
نام بردن از کسانی که در مناظرات حضور نداشتند تا از خود دفاع کنند خلاف مروت و انصاف بود. از امام جمعه محترم مشهد آیت الله علم الهدی به طعن نام برده شد. شخصیتی مومن و عالم آن‌هم بر اساس تهمت ها و تقطیع سخنهای ایشان. یا للعجب چنین کسانی می خواهند رییس جمهور شوند!

به عنوان شاگرد، مواردی با حضرت استاد و بعضاً ریشه ای اختلاف نظر داریم ولی دیروز جناب آقای همتی خود را در قیامت سخت مدیون علم الهدی کرد. در هر چه انتقاد باشد در نگاه ایشان به بانوان انتقاد نیست. آیت الله علم الهدی از پیشتازان تاسیس بخش خواهران دانشگاه امام صادق علیه السلام بودند و صدها بانوی فرهیخته و عالم در این واحد تربیت شده است.

از همه بگذریم تربیت بانویی فاضله، فرهیخته، مومنه، دانشمند و متواضع همچمون خانم جمیله علم الهدی در بزرگی و عظمت نگاه ایشان به جایگاه زن کافی است.
به تعبیر امیرمومنان، سکوت اهل حق، اهل باطل رادچار توهم می کند.

در تنزل شخصیت آقای همتی همین بس که از بردن نام امثال آذری جهرمی برای خود کسب ابرو می کند و با زدن شخصیتی همچون آیت الله علم الهدی.

به قول استاد عزیزم، دکتر پیغامی، ای کاش از زنان و دختران خاندان عریق و ریشه دار علم الهدی که اکثر آنها دارای مدارج عالیه تحصیلی و نقش آفرینان موثر اجتماعی بوده اند مستندی ساخته می شد ، یا از درون خانواده های ایشان و منزلت خانواده و زن نزد ایشان روایتی می شد تا بدانیم چه طرازی از الگوهای عملی و عینی ایرانی اسلامی.

حمید انصاری کد خبر: 1099532 برچسب‌ها فرزاد جهان بین انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ عبدالناصر همتی سیداحمد علم الهدی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فرزاد جهان بین انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ عبدالناصر همتی سیداحمد علم الهدی علم الهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۰۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف والدین و دختری خردسال در انتظار پدر و مادر 

 سرهنگ علی رضایی گفت: در پی بی توجهی لحظه‌ای به قوانین رانندگی و تردد شبانه و خلاف جهت یک خودرو در یکی از جاده‌های برون شهری، حادثه غم انگیز برخورد رخ به رخ ۲ خودرو و مرگ چندین نفر از جمله پدر و مادر یک دختر  ۷ ساله رقم خورد.

وی  افزود: در این راستا طی دیداری که به همت دایره اجتماعی پلیس راه با خانواده جانباختگان این حادثه داشتیم با دختر خردسال این خانواده مواجه شدیم که والدین خود را در این حادثه از دست داده بود؛ اما هر روز و ساعت‌ها با قاب عکس پدر و مادر حرف می‌زند و چشم به راه آنان است.

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان با تاکید بر رعایت احتیاط کامل در همه تردد‌های جاده‌ای و پرهیز از حتی یک لحظه غفلت یا انحراف به چپ و تردد خلاف جهت، بیان کرد: بیاییم به تاسی از چشمان همیشه گریان این کودک خردسال و دیگر فرزندان و والدینی که چشم به راه عزیزانشان هستند، هیچ گاه برای اندکی زودتر رسیدن با انجام تخلفات حادثه ساز، جان خود و دیگران را به خطر نیاندازیم تا با بی احتیاطی‌های هر چند کوچک، حوادث غیر قابل جبران رقم نخورد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ژست جمیله علم‌الهدی در مراسم دکترای افتخاری‌اش از پاکستان | تصویر
  • خلاف شایعات، رالف رانگنیک یک گزینه موقت برای بایرن مونیخ نیست
  • عکسی از استایل متفاوت جمیله علم‌الهدی در پاکستان
  • جمیله علم‌الهدی، «بانوی اول ایران» در پاکستان! (+عکس)
  • تصادف والدین و دختری خردسال در انتظار پدر و مادر 
  • (تصاویر) جمیله علم‌الهدی، «بانوی اول ایران» در پاکستان!
  • حجت الاسلام علم الهدی: بشارت خداوند به استقامت کنندگان در راه حق
  • چرا ماشین ترورهای شخصیتی از کار نمی‌افتد؟ / راه‌اندازی کانال معدوم اکبر گودرزی در یک پیام‌رسان!
  • ممی‌زاده: اوزونیدیس از لحاظ شخصیتی و فنی بهترین است
  • در صورت تعطیلی پنجشنبه‌ها نباید میزان دستمزد تغییر کند