Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در آستانه نزدیک شدن به ۲۸ خردادماه روز برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و دومین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری سازمان بسیج اصناف و بازاریان خراسان رضوی با صدور بیانیه‌ای از اقشار مختلف مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی دعوت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن این بیانیه آمده است:

((بسم‌الله الرحمن الرحیم ))

حضرت امام خمینی (ره): «این وظیفه‌ای است الهی، وظیفه‌ای است ملی، وظیفه‌ای است انسانی، وظیفه‌ای است که ما باید به آن عمل بکنیم. همه‌مان باید در انتخابات شرکت بکنیم.»

در آستانه برگزاری انتخابات سرنوشت‌ساز ریاست جمهوری، هستیم. انتخاباتی که تضمین‌کننده جمهوریت، استقلال و عزت میهن اسلامی است.

مردم آزاده و سربلند ایران که از آغاز پیروزی انقلاب تاکنون، با حضور مؤمنانه و آگاهانه خود در انتخابات، اراده استوار خود را در پاسداری از دستاوردهای گران‌سنگ انقلاب اسلامی در پیش چشم جهانیان به تماشا گذاشته و برای ایران افتخار و عظمت آفریده‌اند، بار دیگر در این آوردگاه سرنوشت‌ساز به صحنه می‌آیند تا با ایفای رسالت ملی و دینی خود، حماسه‌ای دیگر بیافرینند.

حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات پیش رو، پیروی از خط امام (ره)، لبیک اجابت به رهبر فرزانه انقلاب، و تجدید میثاق با شهیدان به خون خفته انقلاب اسلامی است. این حضور شکوه آفرین، گامی بلند در مسیر تحکیم و تثبیت جمهوری اسلامی و خنثی‌کننده توطئه‌های شومی است که دشمنان قسم‌خورده این مرزوبوم برای به‌زانو درآوردن ملت ایران طراحی کرده‌اند.

به پیروی از فرمایشات مولا و مقتدایمان امام خامنه‌ای عزیز که فرمودند دعوت نماییم که همه در انتخابات شرکت نمایند.

به‌درستی که خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی‌دهد تا خودشان دست به تغییر بزنند. اکنون خرمشهر دیگری رسیده است و مرد میدان می‌طلبد در این زمان دشمن با تمام قوای داخلی و خارجی به تقابل با شجره طیبه جمهوری اسلامی ایران بر خواسته بر ما تکلیف است با حضور در عرصه انتخابات و با تجدید پیمان با امام راحل و ۲۳۰ هزار شهید انقلاب اسلامی و دفاع مقدس  و مدافعین حرم ادامه‌دهنده راه آنان و مدافع آرمان‌های انقلاب باشیم .

در این راستا جامعه اصناف و بازاریان و فعالان اقتصادی خراسان رضوی که در بحران‌های داخلی همیشه درصحنه بوده‌اند اینک با تمام بضاعت موجود در میدان عمل حاضر بوده و با حضور پررنگ خود در عرصه سیاسی کشور بخصوص انتخابات ۱۴۰۰ این بار دشمن را ناکام گذاشته و نقشه شومشان را نقش بر آب می‌کنند .

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

منبع: فارس

کلیدواژه: دعوت از مردم برای حضور در انتخابات برگزاری انتخابات خرداد1400 وظیفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۰۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استادان برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، در این مراسم جناب آقای دکتر قدیانی رئیس دانشگاه جامع انقلاب اسلامی ضمن خیر مقدم به بررسی ابعاد شخصیتی علامه بزرگ شهید مطهری پرداختند و در ادامه گزارش مختصری از فعالیت دانشگاه در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی و فناوری در یک سال اخیر ارائه کردند.
سپس میهمان ویژه مراسم جناب آقای دکتر سعدالله زارعی از کارشناسان خبره حوزه بین الملل و به ویژه غرب آسیا بیاناتی را پیرامون تحولات اخیر منطقه مطرح کردند.
در این همایش ، بسیج دانشجویی بیانیه‌ای در راستای محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و همینطور دفاع جانانه دانشجویان دانشگاه‌های هاروارد و کلمبیا از مردم مظلوم و بی دفاع غزه آماده کردند که متن بیانیه توسط یکی از دانشجویان فعال بسیج دانشجویی قرائت شد.
در پایان ، رئیس دانشگاه از استادان برتر گروه‌های مختلف آموزشی تجلیل کرد.
همچنین دانشجویان طوماری در محکومیت جنایات و برخورد وحشیانه پلیس آمریکا با دانشجویان بصیر و بیدار آمریکا و همینطور همبستگی با مردم مظلوم و بی دفاع غزه امضاء کردند.

دیگر خبرها

  • تشریح جزئیات مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات
  • چه کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات شرکت کنند؟
  • کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند
  • استادان برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تجلیل شدند
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • ۱۰۰نفر از منتخبان مجلس دوازدهم خواهان تشکیل فراکسیون اکثریت
  • آیین «زنگ سپاس معلم» در مشهد برگزار شد
  • مشارکت بازاریان سراسر کشور در برپایی جشن‌های دهه کرامت
  • علم و فناوری به عنوان مولفه‌های مهم قدرت محسوب می‌شوند+فیلم