Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – رضا قوچان نژاد درباره خاطره تلخ بازی با عراق در سال ۲۰۱۵ و همچنین بازی حساس امشب تیم ملی کشورمان مقابل این تیم صحبت کرد:

*هنوز وقتی به بازی با عراق در جام ملت های آسیا در آن سال فکر می کنم، حسرت می‌خورم؛ شک نکنید اگر عراق را شکست می‌دادیم در جام ملت‌های استرالیا قهرمان می‌شدیم. همه چیز مهیا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جام جهانی عملکرد خوبی داشتیم. تیم واقعا یکدل و متحد بود. به نظرم مستحق قهرمانی بودیم. خیلی دوست داشتم در دوران حضور در تیم‌ملی به عنوان قهرمانی آسیا برسم. شک ندارم در استرالیا هیچ تیمی حریف ما نمی‌شد. در آن زمان کره و ژاپن هم به ما می‌باختند. فرصت خیلی خوبی بود ولی فوتبال همین است. یک روز می‌برید و یک روز می‌بازید. در آن مسابقه هم ما به ضربات پنالتی باختیم.

* صحنه گل سوم، خیلی لحظه مهم و حساسی بود. توپ انگار نمی‌خواست وارد دروازه عراق شود. وقتی بلند شدم فقط می‌خواستم توپ را گل کنم. با همه توانم به هوا پریدم و با همه توانم توپ را زدم؛ باید گل می‌شد. اگر دقت کرده باشید من بعد از گل فرار می‌کنم و بازیکنان دنبالم هستند. فقط دنبال امیرحسین صادقی می‌گشتم که او را بغل کنم و بگویم دمت گرم. درست گفتی. منتها تا به خودم بجنبم بازیکنان روی سرم ریختند و نتوانستم امیرحسین را پیدا کنم. ولی وقتی همه بلند شدند به صادقی گفتم دمت گرم. حرفت به من انرژی داد. خودم فکر می‌کنم آن گل بازی با عراق یکی از حساس‌ ترین گل‌هایی بود که برای تیم ‌ملی زدم ولی متاسفانه در روز باخت تیم‌ ملی گم شد.

*مسابقه امروز با عراق هم بازی خیلی مهمی است ولی ما تیم ملی قدرتمندی داریم. بچه ها در بازی بحرین نشان دادند که چقدر نسبت به بازی رفت تغییر کرده‌ایم. این تیم می‌خواهد به جام جهانی برود. بنابراین باید امروز عراق را هم شکست دهیم.

*منبع: جام جم

بیشتر بخوانید: توییت جالب مربی سابق عراق درمورد بازی با ایران

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رضا قوچان نژاد تیم ملی تیم ملی تیم ملی عراق رضا قوچان نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۰۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفظ اصالت و هویت روستاهای هدف گردشگری در قوچان

عزیز ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: باید هم‌زمان با اجرای طرح‌های هادی در سطح روستاها یا بازسازی و مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی، بافت و اصالت خانه‌های روستایی هم حفظ شود که این مساله به‌ویژه در روستاهای هدف گردشگری مورد توجه است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قوچان با اشاره به شناسایی ۱۶ روستای دارای بافت با ارزش در قوچان به‌ویژه روستاهای هدف گردشگری، بیان کرد: برای شروع کار از روستای هدف گردشگری شمخال شروع که یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار پیش‌بینی‌شده است و طرح آن مراحل نهایی را طی می‌کند تا به سمت اجرایی شدن حرکت کند.

وی با تأکید بر این مطلب که باید نمای سنتی نیز در ساخت خانه‌های روستایی به‌جای نماهای سنگی فرهنگ‌سازی تا هویت روستایی حفظ شود، گفت: این مساله در روستای عمارت در حال انجام بوده و حتی طرح سنتی برای دیوارهای مسجد این روستا پیش‌بینی‌شده است تا همان حالت سنتی قدیم مورد توجه قرار بگیرد.

ابراهیمی یکی از مهم‌ترین اقدامات دولت را طرح نهضت ملی مسکن دانست و خاطرنشان کرد: سال گذشته یک هزار و ۱۰۳ واحد در سطح روستاهای این شهرستان سهمیه در نظر گرفته‌شده بود که یک هزار و ۳۸ واحد انعقاد قرارداد انجام دادند و تاکنون برای ۱۹۰ واحد پایان کار صادرشده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قوچان بابیان اینکه ۵۸۴ واحد مسکن روستایی این طرح نیز در مرحله دیوارچینی قرار دارند، تصریح کرد: از مجموع ۴۰ هزار پاکت سیمان تقسیمی نیز برای شهرستان ۱۵ هزار ۵۹۳ پاکت به‌صورت رایگان تحویل متقاضیان شده است.

کد خبر 6087358

دیگر خبرها

  • جوان ‌تراکتور متخصص گلزنی در بازی‌های حذفی!
  • تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴
  • پیروزی تیم فوتسال افغانستان در برابر عراق
  • خاطره منشوری فریدون زندی از وحید هاشمیان!
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی
  • دبل عجیب به سبک مدافع پیش‌تاخته!
  • خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!
  • خاطره جالب خسرو حیدری از دی‌ماریا
  • حفظ اصالت و هویت روستاهای هدف گردشگری در قوچان
  • 10 استادیومی که از آنها یک نام و هزار خاطره مانده!