Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@16:46:58 GMT

آمار بازی والیبال ایران ـ استرالیا

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۱۶۲۶

آمار بازی والیبال ایران ـ استرالیا

تیم ملی والیبال ایران مقابل استرالیا با نتیجه ۳ بر ۲ تن به شکست داد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال مردان ایران در دهمین دور از رقابت‌های لیگ ملت‌ها، سه‌شنبه ۲۵ خرداد از ساعت ۱۴.۳۰ به مصاف استرالیا رفت و در یک بازی عجیب با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد.

این دیدار در پنج ست به ترتیب با نتایج (۲۵ بر ۲۳)، (۲۵ بر ۲۲)، (۲۳ بر ۲۵)، (۱۸بر ۲۵) و (۱۵ بر ۱۲) به سود استرالیا پایان یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تیم ملی استرالیا در این مسابقه، ۵۵ امتیاز از حمله به دست آورد در حالی که تیم ملی ایران در این بخش به کسب ۵۴ امتیاز بسنده کرد.

در دفاع روی تور، تیم ملی ایران ۱۳ امتیاز کسب کرد اما تیم ملی والیبال استرالیا ۱۲ امتیاز در دفاع به دست آورد.

در امتیاز مستقیم از سرویس، دوتیم به کسب ۵ امتیاز بسنده کردند.

ایران از اشتباهات فردی استرالیا ۳۵ امتیاز به دست آورد درحالی که تیم ملی استرالیا از اشتباهات ملی پوشان ایران ۳۴ امتیاز را کسب کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: واليبال لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۱ تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۱۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار ضعیف پرسپولیس مقابل مدعیان قهرمانی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیسی‌ها در فصل جاری در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل استقلال به تساوی رسیدند و با وجود شکست در اصفهان مقابل سپاهان، نتوانستند در تهران انتقام بگیرند و این تیم را ببرند.
به گزارش فارس، در واقع سرخ پوشان از مجموعه ۴ بازی حساس و سرنوشت ساز که به بازی‌های ۶ امتیازی مشهور است، فقط ۳ امتیاز کسب کردند و ۹ امتیاز را در مصاف‌های رودررو با استقلال و سپاهان که رقبای اصلی شان هستند، از دست دادند.
پرسپولیس فصل گذشته که قهرمان لیگ برتر شد در دور برگشت استقلال را شکست داد ولی در دو بازی رفت و برگشت نتوانسته بود سپاهان را ببرد. هرچند که در جام حذفی ۲-۴ این تیم را در اصفهان مغلوب کرد.
حالا باید دید شاگردان اوسمار می‌توانند در رقابت نزدیک و فشرده با استقلال طی ۵ هفته پایانی لیگ برتر این تیم را از صدر جدول پایین بکشند یا نه؟
در مصاف‌های رودررو که پرسپولیس توفیق چندانی مقابل استقلال و سپاهان نداشت و حتی به یک پیروزی هم مقابل این دو رقیب دست پیدا نکرد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902352

دیگر خبرها

  • سوپرمن شدن پس از پرسپولیس/ استقلال زیر آسمان آبی شهر
  • آمار خاص پرسپولیس برای پیشی گرفتن از استقلال
  • آمار ضعیف پرسپولیس مقابل مدعیان قهرمانی
  • بازی مرگ و زندگی ایران: این رقیب را بکش و زنده بمان!
  • قول کمیته پارالمپیک جهت اعزام والیبال نشسته به تورنمنت خارجی
  • ستاره دورتموند در اروپا نظیر ندارد! (عکس)
  • آمار‌های مهم از نبرد پرسپولیس - سپاهان
  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
  • آبی پوشان پایتخت به دنبال تثبیت صدرنشینی در تبریز/ نبرد اوسمار و مورایس در ال کلاسیکوی ایران