Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@16:12:09 GMT

اولویت امروز ما بازگردان اعتماد مردم به دولت است

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۱۶۳۰

اولویت امروز ما بازگردان اعتماد مردم به دولت است

ایسنا/زنجان کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: اولویت امروز ما این است که اعتماد از دست رفته نسبت به دولت را به جامعه بازگردانیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی عصر امروز (۲۵ خردادماه) در گفت‌وگو با مردم استان زنجان که از شبکه استانی اشراق پخش شد، با یادآوری اینکه هر سال و در دوران بسیار باشکوه عزادارن حسینی، در شهر شور و شعور حسینی زنجان حضور می‌یابد، افزود: استان زنجان مردمانی متدین، پرکار، پرتلاش و خدمت‌گذار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه استان زنجان دارای سرمایه‌ ارزشمندی چون نیروی انسانی کارآمد است، تصریح کرد: در استان زنجان معادن ارزشمندی داریم که تعداد این معادن بیش از ۳۰۰ معدن است که هر کدام ذخایر ارزشمندی دارد اما متاسفانه ۲۵ درصد این معادن غیرفعال است.

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با یادآوری اینکه زمین حاصل‌خیر یکی دیگر از مزیت‌های استان زنجان در عرصه کشاورزی به شمار می‌رود، ادامه داد: سومین زمینه مناسب در استان زنجان برای انجام کار اقتصادی مربوط به اقتصاد در حوزه گردشگری و تاریخی است که می‌تواند استان زنجان را به منطقه گردشگری تبدیل کند.

رئیسی با اشاره به اینکه با وجود این همه ظرفیت در استان زنجان، نباید شاهد فقر و بیکاری در این منطقه از ایران اسلامی باشیم، اظهار کرد: بدون شک اگر شاهد مدیریت خوب در زمینه‌های مختلف باشیم، با همین امکانات نیز می‌توان استان را در حوزه اقتصادی به بالندگی که شایسته مردم این استان است، رساند. از طرفی باید در کنار فعالیت‌هایی در حوزه شیلات و کشاوری، صنایع تبدیلی نیز فعال بوده تا برای فعالان این عرصه ارزش‌افزوده به همراه داشته باشد.

وی با بیان اینکه موضوع فاضلاب شهری زنجان یکی از دغدغه‌هایی است که باید اصلاح شود، عنوان کرد: برخی از صنایعی که آب‌بر است، باید با برنامه‌ریزی در این استان فعال شده و یا کلاً غیرفعال شود، این در حالی است که در برخی از استان‌ها شاهد این موضوع هستیم که برای استقرار برخی صنایع، مطالعات لازم انجام نگرفته و همین موضوع باعث بروز خسارت‌های زیادی شده است.

این کاندیدای ریاست‌جمهوری در ادامه، یکی از گلایه‌های مردم زنجان را مسئله پسماندهای سرب و روی دانست و بیان کرد: در این زمینه و طبق قول‌هایی که به مردم زنجان داده بودیم، پیگیری‌های لازم انجام و تا حدودی این مشکلات مرتفع شده است.

وی با تاکید بر اینکه باید زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری در استان زنجان ایجاد شود، یادآور شد: تحقق این موضوع باعث ایجاد استغال، تولید و تحقق صادرات غیرنفتی خواهد شد که با توجه به موقعیت جغرافیایی استان زنجان، رسیدن به این مهم دور از دسترس نیست.

رئیسی ضمن تاکید به آحاد مردم برای حضوری شکوهمند و آگاهانه در پای صندوق‌های رأی، از مردم استان زنجان به خاطر آرایی که به این کاندیدا در دوره قبلی انتخابات ریاست‌جمهوری داده بودند قدردانی کرد و گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی باعث خواهد شد تا شاهد تشکیل دولت مردمی برای شکل‌گیری ایرانی قوی باشیم.

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه برخی از مشکلات نیاز به پیگیری مجدانه داشته و توصیه صرف در این زمینه کارساز نخواهد بود، افزود: در یکی از سفرهای استانی خود به زنجان، کارگران شرکت روغن‌نباتی جهان به بیان مشکلات خود پرداختند که با پیگیری‌های صورت گرفته، این مشکل مرتفع شد.

وی با تاکید بر اینکه امروز کشور نیازمند برنامه، کارنامه، اراده جدی و اقدام جهادی است، خاطرنشان کرد: اقتصاددانان، فعالان اقتصادی و سایر اقشار در انتخابات امسال نیز شکوه و حماسه دیگری را رقم خواهند زد تا دولت مردمی برای شکل‌گیری ایران قوی روی کار بیاید، به همین خاطر بنا داریم در اولین گام، اعتماد از دست رفته مردم نسبت به دولت را احیا کرده و نور امید را در جامعه ساری و جاری کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی زنجان انتخابات ۱۴۰۰ سيدابراهيم رئيسي انتخابات ریاست جمهوری استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۱۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند

رئیس جمهور گفت: مجریان، ناظران و عموم مردم همت کردند و انتخابات باشکوهی داشتیم و مولفه‌های مورد اشاره رهبر معظم انقلاب محقق شد. در این مرحله دوم نیز کاری بشود که این چهار اصل مورد تأکید قرار بگیرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور صبح امروز در نشست هیئت دولت با استانداران سراسر کشور طی سخنانی خطاب به این مدیران عالی دولت بیان کرد: باید با مردم به‌صورت مداوم ارتباط داشته باشید؛ خصوصاً مردمی که در اجتماعات مسئولان شرکت هم نمی‌کنند که باید این عزیزان هم مورد رسیدگی قرار بگیرند.

تأکید رئیسی بر حضور گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلسوی درخصوص انتخابات 1402 افزود: مجریان، ناظران و عموم مردم همت کردند و انتخابات باشکوهی داشتیم و مولفه‌های مورد اشاره رهبر معظم انقلاب محقق شد. در این مرحله دوم نیز کاری بشود که این چهار اصل مورد تأکید قرار بگیرد. مردم ما در اجرا و نظارت دخیل هستند و امیدواریم این انتخابات هم باشکوه برگزار شود.

رئیس‌جمهور با اشاره به شعار سال، خاطر نشان کرد: باید تمامی بخش‌ها برنامه داشته باشند و طبق آن به‌سوی تحقق شعار سال که مورد تأکید مقام معظم رهبری است، حرکت کنند.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • پوتین به‌عنوان رئیس‌جمهور سوگند یاد کرد/ استعفای دولت روسیه
  • روزنامه اطلاعات: ملت در چه فکریه؟ دولت در چه کاریه؟
  • پیکر شهید جلال اعتماد در زادگاهش قروه آرام گرفت
  • رئیسی: آنچه دولت را در دل مردم جای می‌دهد، صداقت است
  • کاندیداهای موردحمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی درزنجان و خدابنده
  • پیکر شهید «جلال اعتماد» در قروه تشییع شد
  • صداقت با مردم می‌تواند اعتماد به دولت را افزایش دهد
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخاباتی باشکوه رقم بزنند
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند
  • شهید «جلال اعتماد» نماد ایستادگی است