Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@07:51:55 GMT

کرونا جان یک کهگیلویه و بویراحمدی دیگر را گرفت

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۱۷۲۵

کرونا جان یک کهگیلویه و بویراحمدی دیگر را گرفت

پرویز یزدان پناه روز سه شنبه در این باره اظهار داشت: هم اینک ۱۴۸ بیمار در بیمارستان های کرونایی استان بستری هستند که از این تعداد ۵۵ نفر مبتلای قطعی و ۹ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند. 

وی افزود: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۴۹ هزار و ۱۲۸ مورد گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یزدان پناه تصریح کرد: از ۳۳۶ جواب نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج حدود ۲۴ درصد نمونه ها مثبت بودند و بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، گچساران و باشت هستند.

وی ادامه داد: از ۱۸۸ نمونه رپید تست حدود ۹ درصد مثبت و در بیشترین مبتلایان در شهرستانهای گچساران، بویراحمد و چرام بودند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج عنوان کرد: امیدواریم با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی توسط مردم و اصناف روند کاهشی بیماری در استان ادامه داشته باشد.

وی تاکید کرد: از مردم شریف استان تقاضا میکنیم همچون گذشته استفاده از ماسک، فاصله گذاری فیزیکی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی در تجمعات و پرهیز از مکان های پرخطر را رعایت نمایند تا انشاالله به کنترل بیماری و کاهش مرگ ومیر در بیماری کرونا برسیم .

یزدان پناه ابراز داشت: استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، شست و شوی مداوم دست ها و عدم حضور در مکان های شلوغ و پر تردد را هرگز فراموش نکنید و از میزان رعایت خود نکاهید.

برچسب‌ها ویروس کرونا کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کهگیلویه و بویراحمد یاسوج ویروس کرونا کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۱۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم

دریافت 75 MB

به گزارش خبرنگار مهر، سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، دوشنبه شب در آیین اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه افزود: در تقسمات سدها بهره کهگیلویه و بویراحمد اندک است و باید سهم مردم ما ملاحظه شود.

کد خبر 6092610

دیگر خبرها

  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • وزیر علوم: صندلی خالی زیادی در دانشگاه‌ها داریم
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • روند کاهشی دمای هوای کهگیلویه و بویراحمد در شبانه روز آینده
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد