Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتایج روز آخر گروه F در کمال تعجب جای تیم آخر این گروه را عوض کرد و حالا تاجیکستان هم با 10 امتیاز بالاتر از ایران قرار دارد

تکلیف دو گروه از رقابت های انتخابی جام جهانی 2022 مشخص شد و تیم های کره جنوبی و ژاپن از گروه خود مستقیما به مرحله بعد صعود کردند. روز یکشنبه تکلیف گروه کره روشن شد و امروز هم تکلیف گروه ژاپن.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

به گزارش طرفداری، امروز تیم ملی ژاپن آخرین دیدار خود در مرحله انتخابی جام جهانی را مقابل قرقیزستان انجام داد و این دیدار با نتیجه 5-1 به سود ژاپنی ها به پایان رسید تا بازی های گروه F تکمیل شود و تکلیف امتیازات تیم ها مشخص شود در این بین بازی تیم تاجیکستان مقابل میانمار برخی از معادلات صعود تیم های دوم را به مرحله بعد به هم ریخت. تاجیکستان با نتیجه 4-0 مقابل میانمار به پیروزی رسید تا با این نتیجه، میانمار به جای مغولستان تیم آخر گروه شود.

اگر مغولستان تیم آخر گروه می شد از آن جایی که تاجیک ها در هر دو بازی مغولستان را برده بودند، 6 امتیاز در جدول تیم های دوم از دست می دادند اما با آخر شدن میانمار که در بازی رفت 4-3 تاجیکستان را شکست داده بود، تاجیک فقط سه امتیاز از دست داد و حالا با 10 امتیاز بالاتر از ایران شانس صعود به مرحله بعد دارد. البته اگر تیم ملی 1 مساوی هم از عراق بگیرد با 10 امتیاز به دلیل تفاضل گل بهتر بالاتر از تاجیکستان و حتی لبنان قرار می گیرد. اگر تاجیک ها 10 امتیازی نمی شدند این شانس برای ایران محفوظ بود که حتی در صورت شکست مقابل عراق، با باخت پرگل ازبکستان برابر عربستان به دور بعد صعود کند اما حالا شرایط به گونه ای است که حتی اگر ازبکستان هم بازی را با اختلاف به عربستان ببازد، باز هم تیم های 10 امتیازی دیگری بالای سر ایران هستند. اگر چه امارات هم در حال حاضر 9 امتیاز دارد اما بازی آخر این تیم امشب مقابل ویتنام در خانه برگزار می شود و نمی توان به شکست خانگی این تیم چشم داشت.

وضعیت تیم های دوم با احتساب نتایج گروه F و کسر امتیاز بازی با تیم های آخر گروه / بازی های 6 گروه هنوز به پایان نرسیده است

 

 

اخبار داغ 

مرد بی غیرت تهرانی همسرش را به همخوابی با غریبه ها پیشنهاد می داد! / مهین نجیب است برترین های قرن با حسین یاریار: قلیچ خانی برادر شیری ام بود؛ حاج رضایی به پنالتی هم کات می داد حمید استیلی در طرفداری: عراقی ها فنی حریف ما نمی شوند، شاید حاشیه درست کنند! شورش دسته جمعی بازیکنان استقلال علیه مدیران باشگاه طرح پیراهن اول بارسلونا برای فصل 22-2021 گل فضایی شیک، آدم فضایی ها را هم به وجد آورد / کاریکاتور

منبع: طرفداری

کلیدواژه: 10 امتیاز آخر گروه تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۱۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فولاد میزبان آلومینیوم

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس و در هفته بیست و پنجم آلومینیوم اراک در خانه میزبان فولاد خوزستان است.
در این دیدار که در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار می‌شود نماینده فوتبال استان مرکزی که با ۳۰ امتیاز در جایگاه دهم جدول رده‌بندی قرار دارد پس از حذف پرسپولیس از رقابت‌های جامع حذفی برای جبران امتیازات از دست رفته در لیگ برتر، به دنبال برتری مقابل میهمان خوزستانی خود است.
در آن سوی میدان فولاد خوزستان که در دو بازی اخیر مقابل تیم‌های شمس آذر و مس رفسنجان بازنده بوده، هم اکنون با ۲۱ امتیاز و ۹ امتیاز کمتر از آلومینیوم اراک ۳ رده پایین‌تر از این تیم، در اندیشه کسب ۳ امتیاز این مسابقه است.

در ۵ دیدار رودرروی گذشته دو تیم سهم فولاد ۳ و سهم آلومینیوم یک پیروزی بوده و یکی از مسابقات آنها با تساوی به پایان رسیده است.

دو تیم از ساعت ۱۸:۱۵ چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت مقابل یکدیگر به میدان می‌روند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • اوسمار هدیه نکونام را پس فرستاد | جنجال برای هیچ ؛ فرصت برای سبقت بزرگ سرخ ها از دست رفت | پرسپولیس صفر - سپاهان صفر
  • نگاهی به تقابل ذوب‌آهن و نساجی؛ جدال برای بقا
  • انتقال تجارب و دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه شیلات به تاجیکستان
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • فولاد میزبان آلومینیوم
  • کوشکی: فوتبال ایران نیازمند مربیانی مثل اوزونیدیس است
  • پرسپولیس - سپاهان؛ آدرس دقیق انگیزه
  • الکلاسیکو فوتبال ایران در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • عاقبت سبقت گرفتن با سرعت بالا (فیلم)