Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه هیات رییسه فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو با حضور دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان همچنین دکتر آوایی وزیر دادگستری عضو هیات رئیسه این فدراسیون برگزار شد.

به گزارش برنا، جلسه هیات رییسه فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو با حضور دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان همچنین دکتر آوایی وزیر دادگستری عضو هیات رئیسه این فدراسیون برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این جلسه ، محسن رضوانی رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گزارشی از روند فعالیت های این فدراسیون ارائه داد و ابراز امیدواری کرد طی روزهای جمعه و شنبه ی پیش رو، دو سهمیه مستقیم شنا برای حضور در بازی های المپیک توکیو بدست آید‌.

رضوانی توضیحاتی پیرامون اهمیت استمرار در برخورداری استخرهای شنا برای این فدراسیون ارائه داد.

در این جلسه اعضای هیات رییسه فدراسیون حضور داشتند مباحثی در خصوص توسعه زیرساختها با حضور مهندس کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی تبیین شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شنا هیات رییسه فدراسیون شیرجه و واترپلو فدراسیون شنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۱۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدارسیون دوومیدانی، سید محمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان امروز(دوشنبه) باحضور در فدراسیون دوومیدانی با قهرمانان و ملی پوشان این رشته ورزشی که شانس کسب سهمیه المپیک را دارند دیدار و گفت‌وگو کرد.

بر همین اساس در این دیدار که حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دو و میدانی نیز حضور داشت، معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان ضمن آشنایی با ملی پوشان دو و میدانی از نزدیک در جریان میزان آمادگی و آخرین اقدامات آنها در راستای رسیدن به سهمیه المپیک پاریس قرار گرفت.

وی همچنین، خطاب به ورزشکاران اظهار داشت: عملکرد شمارا قطعا تحت نظر داریم و در مسابقات قهرمانی کشور که طی ماه آینده برگزار خواهد شد حضور خواهم یافت تا کاملا در جریان میزان آمادگی و امورات فنی شما عزیزان قرار بگیرم.

در ابتدای این نشست نیز حسین مطیعی در سخنانی به اقدامات صورت پذیرفته در فدراسیون دوومیدانی به منظور ایجاد بهترین شرایط و امکانات در راستای کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران ورزش پایه و مادر پرداخت.

گفتنی است در این دیدار، حسن تفتیان،مهدی صابری،مهدی پیرجهان، حمیده اسماعیل نژاد و همچنین نازنین فاطمه عیدیان و مهدی هفت چشمه که به تازگی موفق به کسب مدال در مسابقات جوانان قهرمانی آسیا شده اند حضور داشتند.

کد خبر 6092213

دیگر خبرها

  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد