Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@19:07:56 GMT

اعطای تسهیلات به مشاغل متضرر از کرونا در صحنه طی سال ۹۹

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۱۸۵۰

اعطای تسهیلات به مشاغل متضرر از کرونا در صحنه طی سال ۹۹

علیرضا حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سال ۹۹ با توجه به محدودیت‌های اعمال شده در پی شیوع کرونا، برخی از مشاغل به ویژه گروه‌های یک و ۲ شامل کسبه، مغازه داران، فروشنده‌ها، رانندگان تاکسی و آرایشگرها متضرر شدند.

وی افزود: تسهیلاتی از سوی دولت برای این مشاغل در نظر گرفته شده که این تسهیلات شامل وام‌های ۶ تا ۱۰ میلیون تومانی با سود کم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان صحنه گفت: شرایطی را بانک‌ها برای پرداخت وام در نظر گرفته بودند که با حمایت فرمانداری سعی در تسهیل شدن شرایط شد.

حیدری بیان کرد: متقاضیان زیادی سال ۹۹ برای دریافت تسهیلات در نظر گرفته شده برای مشاغل گروه‌های یک و ۲ مراجعه کرده و این تسهیلات را دریافت کردند.

کد خبر 5235727

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه تسهیلات شیوع کرونا شهرستان صحنه علیرضا حیدری انتخابات 1400 ویروس کرونا مشارکت مردم در انتخابات سیدابراهیم رئیسی کرمانشاه بوشهر آمار کرونا گرگان عکس استانها اردبیل خطبه های نماز جمعه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سعید جلیلی چالش شفافیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۱۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهکار سخنگوی قوه قضاییه برای خروج دیدارهای مردمی از حالت تشریفاتی

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: امروز عمدتاً مردم به دلیل اینکه اطلاعات حقوقی بسیار پایینی دارند در هر معامله‌ای که وارد می‌شوند متضرر می‌شوند.

به گزارش ایسنا، اصغر جهانگیر در حاشیه دیدار مردمی در حرم شاه عبدالعظیم‌ حسنی در جمع خبرنگاران گفت:  امروز عمدتاً مردم به دلیل اینکه اطلاعات حقوقی بسیار پایینی دارند در هر معامله‌ای که وارد می‌شوند متضرر می‌شوند، چون اطلاعات کافی را ندارند و  با توجه به عدم اطلاعات حقوقی و عدم توانایی اخذ وکیل وارد عرصه‌های می‌شوند.  بسیاری از کسانی که امروز آمدند به نوعی کلاه سرشان رفته و نتوانستند حق و حقوق خود را اخذ کنند و متضرر شدند؛ عمدتاً کسانی بودند که آمدند سرمایه‌گذاری کردند.

جهانگیر افزود: استانداردسازی یک سری از قراردادها را انجام داده‌ایم و در حال انجام سایر هم هستیم. امیدوارم  امسال بتوانیم قراردادهای پرتکرار را ابلاغ کنیم‌، مخصوصاً در حوزه مسکن و آن را تمام کنیم تا ماه‌های آینده به تمام بنگاه‌های املاک و دفاتر مردم بی‌جهت گرفتار کلاهبرداری‌های این چنین نشوند و باعث  افزایش پرونده‌های ورودی نشود.

وی در پایان گفت: برای اینکه این دیدارهای مردمی از حالت تشریفاتی خارج شود و افراد بتوانند همه حقوق خود را پیگیری کنند، تلاش می‌کنیم تا اگر جایی می‌رویم مجموعه‌های اجرایی مثل شهرداری و  بخش‌های دیگر هم حضور داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • راهکار سخنگوی قوه قضاییه برای خروج دیدارهای مردمی از حالت تشریفاتی
  • اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب العلاج
  • با بنده مشکل دارید، چرا باید شهر و شهرداری متضرر شود
  • پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان
  • اعطای بیش از 21 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران به متقاضیان
  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • اعطای ۲۱ هزار فقره وام قرض الحسنه بانک ملی ایران در ۱ ماه
  • تقدیم اجرای «نظامِ ابن عربی» به فرهاد ناظرزاده‌کرمانی
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی