Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-27@07:01:10 GMT

افزایش قیمت محصولات لبنی مجوز ندارد

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۱۹۸۸

افزایش قیمت محصولات لبنی مجوز ندارد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از صدا و سیما، مدیر عامل اتحادیه تعاونی فرآورده‌های لبنی با اشاره به اینکه مجوزی برای افزایش قیمت محصولات لبنی صادر نشده است، گفت: با توجه به ثبات قیمت شیرخام، افزایش قیمت محصولات لبنی تخلف است.

علی احسان ظفری افزود: با افزایش قیمت محصولات لبنی، سرانه مصرف بی شک کاهش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اگر دامداران و کارخانه‌ها خواهان افزایش قیمت شیرخام و محصولات لبنی باشند، بخشی از مصرف کنندگان را از دست می‌دهند چرا که در شرایط فعلی اقتصاد بخشی از دهک‌های جامعه قدرت خرید لازم برای گرانی مجدد را ندارند.

ظفری با اشاره به اینکه سرانه مصرف لبنیات نسبت به متوسط دنیا پایین‌تر است، بیان کرد: رانت خواران به دنبال صادرات شیرخشک و خروج از مرزهای کشور هستند که این امر در کنار گرانی‌های پی در پی لبنیات منجر به کاهش سفره مردم می‌شود.

به گفته وی، با توجه به اهمیت مصرف لبنیات از دولت فعلی و دولت آینده انتظار داریم که نگذارد سفره مردم از لبنیات کوچک شود.

کد خبر 607833 برچسب‌ها قیمت - تنظیم بازار گرانی لبنیات - شیر

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: قیمت تنظیم بازار گرانی لبنیات شیر افزایش قیمت محصولات لبنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۱۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیوه صحیح استفاده از محصولات مراقبت پوستی برای تاثیرگذاری بیشتر

آفتاب‌‌نیوز :

نکات مراقبتی پس از مصرف یک فرآورده، رعایت و اجرا شود (به ویژه مصرف ضد آفتاب ها)؛ به عنوان مثال سرم‌های پوستی حاوی رتینول که برای کاهش تیرگی و رفع چین و چروک صورت و بصورت بدون نسخه در اختیار قرار می‌گیرد، می‌تواند باعث افزایش حساسیت بافت پوست به نور خورشید شود؛ بنابراین توصیه می‌شود پس از مصرف این فرآورده (در طول روز) از ضد آفتاب‌ها استفاده کرد.

از مصرف بیش از میزان توصیه شده محصولات خودداری شود؛ برای نمونه، مصرف بیش از حد برخی فرآورده‌های لایه بردار حاوی سالیسیلیک اسید یا گلایکولیک اسید که برای بهبود خطوط ریز و اسکار آکنه (جای جوش) عرضه می‌شود، می‌تواند منجر به قرمزی پوست، التهاب و کاهش تولید چربی سطح پوست شود.

به زمان مناسب مصرف هر فرآورده توجه شود؛ به طور مثال اگر مصرف همزمان سرم‌های پوستی حاوی ویتامین C و رتینول (هر دو به منظور جوانسازی و رفع تیرگی پوست) در برنامه مراقبت پوستی فرد باشد، باید زمان مصرف سرم ویتامین C به صبح و زمان مصرف سرم رتینول به شب موکول شود.

در هر برنامه مراقبت پوستی باید مرطوب کننده سازگار با نوع پوست را تهیه کرد؛ این امر علاوه بر حفظ شادابی پوست، منجر به جذب مناسب‌تر فرآورده‌های پوستی می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • شیوه صحیح استفاده از محصولات مراقبت پوستی برای تاثیرگذاری بیشتر
  • مسئولان هم محصولات ملی و داخلی خریداری و مصرف کنند
  • علت گرانی شدید قیمت پیاز چیست؟
  • علت گرانی شدید قیمت پیاز مشخص شد
  • علت گرانی شدید قیمت پیاز مشخص شد / پیاز در مزرعه چه قیمتی دارد؟
  • وزارت بهداشت زیر بار صدور مجوز به سیگارهای الکترونیک نمی‌رود
  • مجوز افزایش دوباره «قیمت لاستیک» به فاصله شش ماه/ سازمان حمایت از مصرف کننده خبر دارد؟
  • کدام نهاد مسئول گرانی خودرو است؟
  • چگونه آب لیموی اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟
  • مردم گوشت نمی‌خریدند، حالا شیر و ماست هم نمی‌خرند؛ چرا؟