Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@21:20:25 GMT

نظامیان اسرائیل به شهروندان فلسطینی در قدس تعرض کردند+فیلم

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۲۰۷۰

نظامیان اسرائیل به شهروندان فلسطینی در قدس تعرض کردند+فیلم

‍‍‍‍‍‍

منابع فلسطینی گزارش دادند که نظامیان صهیونیست به منظور زمینه‌سازی برای آغاز راهپیمایی تحریک‌آمیز پرچم به شهروندان فلسطینی در قدس تعرض کردند.

به گزارش مشرق، به‌رغم هشدارهای گروه‌های مقاومت فلسطین، منابع خبری، عصر امروز (سه‌شنبه)، از تعرض نظامیان صهیونیست به شهروندان فلسطینی در قدس اشغالی خبر دادند.

منابع فلسطینی گزارش دادند که نیروهای رژیم صهیونیستی به منظور زمینه‌سازی برای ورود شهرک‌نشینان به شهر قدس و آغاز راهپیمایی پرچم به شهروندان فلسطینی در «باب العامود» تعرض کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پایگاه خبری «عرب۴۸» گزارش داد که نظامیان صهیونیست تعدادی از شهروندان فلسطینی را در این تعرض دستگیر کرده‌اند.

شبکه «الجزیره» به نقل از پلیس رژیم صهیونیستی در این ارتباط گزارش داد که  شش جوان فلسطینی در باب العامود دستگیر شده‌اند.

شبکه «المیادین» ‌ نیز خبر داد که نیروهای تل‌آویو از نزدیک شدن خبرنگاران از جمله خبرنگار این شبکه به شهروندان فلسطینی حاضر در محل ممانعت به عمل آورده‌اند.

منابع فلسطینی در این خصوص خبر دادند که نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی برخی راه‌ها را به روی فلسطینی‌ها بسته‌اند و به آن‌ها اجازه ورود نمی‌دهند.

بر اساس گزارش منابع صهیونیستی، پلیس رژیم صهیونیستی‌دو هزار نیرو امروز در سراسر شهر اشغالی قدس مستقر کرده است تا امنیت شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی را تامین کند.

راهپیمایی تحریک‌آمیز پرچم، مهم‌ترین چالش پیش‌روی دولت جدید رژیم صهیونیستی است که قرار است امروز پس از چند بار به تاخیر افتادن در شهر قدس با دعوت شهرک‌نشینان و گروه‌های راست‌ افراطی برگزار شود. این اقدام که قرار بود دهم ماه گذشته همزمان با اشغال قدس شرقی در سال ۱۹۶۷ (به تقویم عبری) برگزار شود، در پی تنش‌های شدید در این شهر و سپس جنگ اخیر غزه و فشارهای مردمی و بین‌المللی لغو شد و چند بار به تاخیر افتاد؛ اما سرانجام با پافشاری «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی، قرار شد که ۱۵ ژوئن جاری برگزار شود.

روزنامه لبنانی «الاخبار» روز گذشته در یادداشتی با تیتر «مقاومت برای «سه‌شنبه خشم» آماده می‌شود، در این خصوص نوشت که رژیم صهیونیستی در صورت عدم جلوگیری از برگزاری این راهپیمایی تحریک‌آمیز در شهر قدس، بار دیگر خود را وارد یک ماجراجویی خواهد کرد که مقاومت فلسطین درباره آن، چه به صورت مستقیم و چه از طریق میانجیگران مصری و بین‌المللی هشدار داده است.

بنا بر این گزارش، مقاومت فلسطین از طریق واسطه‌های مصری و بین‌المللی به دولت سابق صهیونیست به ریاست «بنیامین نتانیاهو» و دولت جدید به ریاست «نفتالی بنت» بر ضرورت لغو راهپیمایی تحریک‌آمیز پرچم در شهر قدس اشغالی و به ویژه عبور آن از منطقه باب‌العامود و حمله به محوطه مسجدالاقصی تاکید کرده و هشدار داد که پاسخ به این تجاوز، ممکن است به یک جنگ منطقه‌ای منجر شود.

 رهبری جنبش حماس به «عباس کامل» وزیر اطلاعات مصر ابلاغ کرده که برگزاری این راهپیمایی، قطعا به بر هم ریختن وضعیت فعلی منجر خواهد شد و دولت اشغالگر و میانجیگران را به بن‌بست بزرگی خواهد رساند، زیرا ماهیت پاسخ مقاومت با پاسخ ماه پیشِ آن، تفاوتی نخواهد داشت و با آتش و موشک واکنش نشان خواهد داد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فلسطین مقاومت فلسطین پلیس رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی قدس اشغالی بنیامین نتانیاهو اسرائیل فلسطین شهروندان فلسطینی راهپیمایی تحریک آمیز رژیم صهیونیستی شهر قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۲۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یورش ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه‌های مختلف کرانه باختری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، شب گذشته ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه‌های مختلف کرانه باختری یورش برد.

در شهر رام‌الله یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی که به این منطقه یورش برده بودند به شهادت رسید.

همچنین شهرک «بیت فوریک» در شرق نابلس نیز شاهد یورش نظامیان صهیونیست، ورود آنان به خانه‌های فلسطینیان و به هم‌ریختن اسباب و اثاثیه موجود در آن از سوی صهیونیست‌ها بود.

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به روستای «برقه» واقع در شرق رام‌الله نیز یورش بردند و به بازرسی از خانه‌های فلسطینیان پرداختند.

نظامیان صهیونیست پس از یورش به شهر طولکرم با مقاومت مبارزان فلسطینی و تیراندازی این مبارزان مواجه شدند. نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به مسجدی در طولکرم نیز یورش بردند و یک فلسطینی را بازداشت کردند.

در جریان یورش نظامیان صهیونیست به منطقه «عزبه الجراد» در طولکرم هم یک جوان فلسطینی از سوی این نظامیان مورد ضرب و شتم قرار گرفت. در نتیجه این تعرض نظامیان صهیونیست دست این جوان فلسطینی شکست.

کد خبر 6088291

دیگر خبرها

  • افزایش شهدای غزه به ۳۴۳۰۵ نفر
  • هدف قرار گرفتن نظامیان صهیونیست به دست تک تیراندازهای مقاومت
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح/ شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۰۵ تن رسید
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح/ شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۰۵ نفر رسید
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح
  • اسرائیل با استفاده از «مهمات ساخت آمریکا» مرتکب «جنایات جنگی» می‌شود
  • عفو بین‌الملل: اسرائیل با استفاده از «مهمات ساخت آمریکا» مرتکب «جنایات جنگی» می‌شود
  • چند شهید و زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به رفح
  • یورش ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه‌های مختلف کرانه باختری
  • ۲۰۰ روز جنگ و ۷ تحول جهانی به‌نفع مقاومت