Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محسن رضایی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در برنامه انتخاباتی تلویزیونی شبکه استانی جهانبین گفت: مهم‌ترین کار دولت آینده، راه‌اندازی نهضت بزرگ خانه‌سازی ایرانیان خواهد بود، اعتقادم بر این است که حفظ کرامت انسانی مهم‌ترین هدف دولت اقدام و تحول خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی با اشاره به اینکه مسئله جوانان امری بسیار مهم است، تصریح کرد: باید حقوق خانه‌داری رعایت شود، یعنی برای زنان خانه‌دار شش ماه آموزش به منظور تربیت و حفظ سلامت و بهداشت در نظر گرفته شود، به خانم‌های خانه‌دار دارای دو فرزند به بالا حقوق پرداخت می‌شود، از طرفی ارتقای کرامت انسانی را از داخل خانه‌ها آغاز خواهیم کرد.

‌او گفت: علاوه بر مسئله ازدواج، کسب و کار‌های خانگی در خانه‌ها را توسعه و شهر‌های کشور را اقتصادی خواهیم کرد، از طرفی تلاش می‌کنیم رونق اقتصادی از پایین به بالا رخ دهد.

بیشتر بخوانید

اخلاق؛ برگ برنده انتخاب اصلح



نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری قطب آبی ایران است، بیان کرد: این استان دارای رودخانه‌های بزرگی است و بیشتر آب ایران از دل ارتفاعات چهارمحال و بختیاری می‌جوشد.

او گفت: با توجه به اینکه چهارمحال و بختیاری دارای مناظر طبیعی، آثار تاریخی، مراتع، چشمه‌ها و آبشار‌های بزرگی است نباید فقر و بیکاری، تبعیض و بی‌عدالتی در این استان مشاهده شود، از طرفی دولت اقدام و تحول برنامه قوی، واقعی، عملیاتی و اجرایی داشته و سند پیشرفت استان را تهیه و در همان استان امضا خواهد کرد.

رضایی بیان کرد: ایجاد صنایع تبدیلی شامل بسته‌بندی، فرآوری و بازاریابی برای فروش محصولات با قیمت عادلانه از دیگر برنامه‌ها برای توسعه استان‌ها است.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: شورایی متشکل از استان‌های چهارمحال و بختیاری، اصفهان و خوزستان در مرکز تشکیل خواهد شد تا مسئله آب و تنش آبی با هدف رعایت عدالت و کنار گذاشته شدن اختلافات، برطرف شود.

 نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولت اقدام و تحول متناسب با ظرفیت‌ها، پتانسیل‌ها و استعداد‌های هر استان نسخه پیشرفت و بهبود زندگی را تهیه کرده و آن را اجرایی خواهد کرد.

محسن رضایی خطاب به مردم چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: متاسفانه سیاست‌های نادرست دولت‌ها طی سه دهه اخیر موجب خم شدن توانایی‌های عظیم کشور در مقابل مشکلات شده و احساس ناتوانی و ناامیدی به مردم دست داد، بنابراین دولت اقدام و تحول حرکتی نو را آغاز خواهد کرد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: برای ساخت زندگی بهتر و زدودن غم از چهره ایرانی‌ها، باید همه با هم حرکت کنیم تا دوباره اقوام و استان‌ها را به میدان آوریم، مناطق اقتصادی ایجاد و به استان‌ها مسئولیت واگذار کنیم.

او ادامه داد: قرار نیست استان‌ها را استثمار تهران و تهران استثمار خارج از کشور کنیم، بلکه با یک نسخه واحد برای همه استان‌ها، اختیارات و مسئولیت‌ها به آن‌ها داده می‌شود، در حقیقت زمان اقدام است، یعنی دولت اقدام و تحول متناسب با ظرفیت‌ها، پتانسیل‌ها و استعداد‌های هر استان نسخه پیشرفت و بهبود زندگی را تهیه کرده و آن را اجرایی خواهد کرد.

رضایی با اشاره به اینکه یارانه ۴۵۰ هزار تومانی برای همه استان‌ها است، تصریح کرد: فعالیت خاص هر استان باید تهیه شود، هیچ دلیلی وجود ندارد که صنایعی هم‌چون فولاد که باید در کنار سواحل باشد به مرکز ایران منتقل شود و با مشکلاتی هم‌چون خشکسالی و کمبود آب مواجه شود.

او بیان کرد: باید اختیارات تصمیم‌گیری در زمینه اقتصاد به استان‌ها داده می‌شود تا قطب‌های اقتصادی ایجاد کنیم.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تبدیل ایران به کارگاه‌های بزرگ اقتصادی مشروط بر استفاده از ظرفیت جوانان و بانوان، افزایش توانمندی‌های جوانان را از دیگر مسائل مهم مطرح کرد و گفت: با این اقدامات چرا نتوانیم با سرعت بالا، زندگی مردم را بهبود بخشیم، دولت اقدام و تحول این تجربه را دارد که جوانان و همه اقوام ایرانی را دور هم جمع کند و کار‌های بزرگی هم‌چون آزادسازی خرمشهر انجام دهد.

او با اشاره به اینکه کنار زدن بی‌عدالتی‌ها و پارتی‌بازی‌ها کار سختی نیست، تصریح کرد: آیا اهمیت بیرون کردن فقر و بیکاری و تبعیض کمتر از بیرون کردن سربازان صدام است.

رضایی تاکید کرد: استانداران هر استان را از نیرو‌های توانمند و بومی انتخاب می‌کنیم، به طوری که جمعی از نخبگان را برای ارزیابی کاندیدای مربوط به استانداران، خارج از هرگونه جناح تشکیل می‌دهیم تا بنا به توانایی‌ها، فرد متخصص مشخص شود.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: توجه دولت اقدام و تحول به اقشار آسیب‌پذیر جامعه خواهد بود، علاوه بر یارانه ۴۵۰ هزار تومانی مساله اشتغال و تولید در استان‌ها با حمایت دولت مرکزی، ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محسن رضایی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری چهارمحال و بختیاری دولت اقدام و تحول استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۲۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون رئیسی : بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است

معاون امورمجلس رییس جمهور گفت: برخی به دنبال ایجاد دلهره در دل ایرانیان خارج از کشور هستند در حالی که هم اکنون بهترین فرصت برای برگشت ایرانیان و زندگی و سرمایه گذاری  آنان در ایران فراهم است.

 سیدمحمد حسینی روز دوشنبه پس از حضور در مراسم روز ملی خلیج فارس در پاسخ به پرسش ایرنا در این باره افزود: قوانین متفرقه و پراکنده ای برای ایرنیان خارج از کشور وجود دارد که دولت در حال متمرکز کردن این قوانین است.

وی تاکید کرد: شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور نیز فعال تر از گذشته در حال کار در این حوزه است و رییس جمهور در این زمینه اهتمام ویژه دارد.

حسینی توضیح داد: مسائل و ابهاماتی درباره این افراد وجود دارد که از جمله آنها می توان به تابعیت کودکان ایرانیانی که در خارج از کشور به دنیا می آیند اشاره کرد که این مباحث در کمیسیون سیاسی و دفاعی دولت مطرح شده است که به صحن دولت می آید و سپس به صورت لایحه تقدیم مجلس می شود.

وی یادآور شد: برای هنرمندان و فعالان فرهنگی خارج از کشور نیز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعال است و زمینه برای بازگشت و کار آنان وجود دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حضور خانه خلاق و مرکز نوآوری قوه مقننه در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس
  • مسکن مهر چاله‌ های بزرگ دارد
  • رفع چاله‌های بزرگ مسکن مهر در دولت سیزدهم
  • باور به سوددهی «دلالی» علی‌رغم حمایت فرهنگ عمومی از کار مولد
  • خبر جدید معاون رئیسی برای ایرانیان مقیم خارج از کشور
  • منچستریونایتد حراج تابستانی راه می‌اندازد: شیاطین سرخ در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • معاون رئیس‌جمهور: بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها تصویب شد
  • معاون رئیسی : بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • ۱۰ هزار خانه خالی در پرند به سازمان امور مالیاتی معرفی شد