Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@16:14:09 GMT

قطع برق برای روز انتخابات در فارس رخ نمی دهد

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۲۱۵۲

قطع برق برای روز انتخابات در فارس رخ نمی دهد

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا قاسمپور بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مشارکت حداکثری و حفظ سلامت اجتماعی مهمترین هدف برگزار کنندگان انتخابات در فارس است، گفت: خط قرمز ما در انتخابات سلامت مردم است و تلاش داریم تا خطری متوجه مردم نباشد و سلامت آنها حفظ شود.

قاسمپور در خصوص شیوه نامه‌های بهداشتی در خصوص صندوق‌های اخذ رأی نیز بیان کرد: رعایت پروتکل‌ها و چگونگی اجرای آن در زمان تبلیغات به کاندیداها اعلام شده و هرگونه تجمع و مناظره در مکان‌های سربسته ممنوع خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات در فارس با بیان اینکه در بحث برگزاری روز انتخابات مواردی که پیش‌بینی شده است، داشتن خودکار شخصی، حفظ فاصله گذاری اجتماعی، داشتن ماسک را از الزامات دانست و تاکید کرد: بی توجهی به دستورالعمل‌های بهداشتی خلاف بوده و با متخلفین اعم از داوطلبان و مسئولان برگزاری برابر قانون برخورد خواهد شد.

قاسمپور خاطرنشان کرد: افرادی که مبتلا به کرونا هستند یا در قرنطینه خانگی به سر می‌برند می‌توانند با تماس با فرمانداری‌ها نسبت به حضور در انتخابات اقدام کنند.

او اضافه کرد: زمان برگزاری انتخابات از ساعت ٧ صبح روز جمعه ٢٨ خردادماه تا ساعت ٢ بامداد شنبه ٢٩ خرداد پیش بینی شده و با هدف جلوگیری از ازدحام، تعداد شعب اخذ رأی نیز افزایش یافته است.

به گفته این مقام مسئول تهویه مناسب، دسترسی به هوای تازه و چیدمان مناسب میز و صندلی از موارد مهمی است که در صندوق‌های اخذ رأی در نظر گرفته شده است این در حالی است که از حضور کودکان در شعبه‌های اخذ رأی جلوگیری به عمل می‌آید.

رئیس کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات در فارس ادامه داد: اخذ اثر انگشت در زمان رأی‌گیری حذف شده و تلاش می‌شود تا همه عوامل شعب واکسینه شوند.

کرونای آفریقایی در جنوب فارس رؤیت شد

جانشین استاندار فارس در ستاد مدیریت بیماری کرونا در بخش دیگری از سخنان خود با ابراز نگرانی از شیوع پیک پنجم کرونا در استان گفت: مواردی از کرونا آفریقایی در جنوب فارس در روستاهای لارستان گزارش شده که این امر باعث شده سخت گیری‌ها برای جلوگیری از این پیک بیشتر شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر موج تازه‌ای از بیماری کووید ١٩ در استان‌های هرمزگان و بوشهر شکل گرفته است، عنوان کرد: با توجه به همجواری این استان‌ها با فارس، مباحث مرتبط با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بیشتر از قبل و اعمال سختگیری‌های بیشتر در دستور کار قرار گرفته است.

کد خبر 5235724

منبع: مهر

کلیدواژه: شیراز انتخابات 1400 ویروس کرونا انتخابات 1400 ویروس کرونا مشارکت مردم در انتخابات سیدابراهیم رئیسی کرمانشاه بوشهر آمار کرونا گرگان عکس استانها اردبیل خطبه های نماز جمعه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سعید جلیلی انتخابات ریاست جمهوری انتخابات در فارس اخذ رأی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۲۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت

حمید صاحب مدیرکل سلامت شهرداری تهران در مراسم تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت گفت: در جوامع چالش‌هایی پیش می‌آید که با ایثار و از جان گذشتگی می‌توان آن را پشت سر گذاشت. 

حمید صاحب افزود: ارائه خدمت بدون ایثار و گذشت میسر نبود و جان بر کفان سلامت خدماتی را ارائه کردند که بی بدیل بود و مردم و خاطره جمعی آنان هرگز این ایثار را فراموش نمی‌کنند. 

وی ادامه داد: به این ایثار افتخار می‌کنیم. هویت ما همین ایثار و از خود گذشتگی‌ها است. ما همه هویت و شخصیت خود را از این ایثار می‌گیریم. در این راستا در شهرداری و وزارت بهداشت این پیمان را می‌بندیم که مسیر شهدای سلامت را دنبال کنیم.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز در این مراسم گفت: در دوران کرونا که بسیاری به دنبال حفظ خود از این بیماری منحوس بودند، کادر درمان با ایثار خود به دیگران امید به زندگی دادند. 

علیرضا اولیایی‌منش با اشاره به اینکه مقصد همه‌ما باید عاقبت به خیری باشد، شهدای مدافع سلامت را نمونه بارز این عاقبت به خیری دانست و افزود: حضور ایثارگرانه کادر درمان با منش پهلوانانه سبب شد این بار پهلوانانی را بشناسیم که در قطعه ۵۰ بهشت زهرا (س) در کنار هم آرمیده‌اند تا یادمان بماند که چه ایام و روزگاری را پشت سر گذاشته‌ایم. 

وی با اشاره به اینکه کادر درمان بر اساس قولی که برای دفاع و حراست از سلامتی مردم داده بودند تا آخرین لحظه در جبهه سلامت خدمت کردند و گوهر جان خود را در این راه هدیه کردند، افزود: شهدای مدافع سلامت با صداقت در جبهه سلامت خدمت کردند. این نعمت بزرگی است که شهدای ما عاقبت به خیر شدند. در زمانه سخت مانند دوره کرونا  تشخیص‌ها سخت می‌شود و امتحان‌های الهی عیار مردانگی و پهلوانی را نشان می‌دهد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه ایثار کادر درمان در دوره کرونا بی نظیر بود، ادامه داد: در دوره‌ای که روزانه ۷۰۰ فوتی داشتیم برخی شهدای مدافع سلامت حاضر نبودند از بیمارستان خارج شوند و حتی به دیدار خانواده خود نرفتند. اما بدون اینکه خانواده و عزیزان خود را ببینند به شهادت رسیدند که چنین ایثاری بی نظیر است.

اولیایی‌منش با قدردانی از شهرداری تهران در حوزه سلامت در برپایی مراسم بزرگداشت مدافعان سلامت اظهار داشت: آنطور که باید و شاید از شهدای مدافع سلامت تجلیل نشده است. امیدواریم افتخار خادمی خانواده شهدای سلامت را داشته باشیم.

اخگرپور شهردار منطقه ۱۹ نیز گفت: شهدای مدافع سلامت بودند که نزدیکتر از هر برادر و خواهری در دوران کرونا در کنار بیمار بودند و در راستای سلامت جامعه تلاش کردند. ما باید این شهدا را تکریم و یاد آنان را پاس بداریم.

در این مراسم با اهدای لوح از خانواده شهدای مدافع سلامت تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس آغاز شد
  • آغاز ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • دور دوم انتخابات در شیراز و زرقان تمام الکترونیکی برگزار می‌شود
  • الکترونیکی شدن دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان
  • دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان تمام الکترونیک برگزار می‌شود