Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ «محسن رضایی» عصر سه شنبه در گفت و گوی تلویزیونی با مردم استان کرمانشاه از طریق شبکه استانی زاگرس کرمانشاه را استان مرزداران غیرتمند، قهرمانان بزرگ، استان راه کربلا و نجف دانست و افزود: در دولت ما برنامه های بسیار مهمی را برای شما مردم عزیز استان دیده ایم.

او گفت: در اولویت اول راه آهن تهران - همدان - کرمانشاه و بغداد را نهایی می‌کنیم و از این طریق انبوه مبادلات، صادرات و واردات از ایران به بغداد و به استان های عراق سرازیر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تصویب منطقه آزاد تجاری قصرشیرین، گفت: ما برای توسعه مبادلات تجاری در استان کرمانشاه قصرشیرین را تبدیل به منطقه آزاد تجاری کردیم تا از این طریق سطح مبادلات تجاری بین ایران و عراق را چند برابر کنیم.

بیکاری کرمانشاه آزار دهنده است

این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه سخنان خود امضا سند اقدام پیشرفت کرمانشاه را یکی دیگر از برنامه های دولت خود در استان عنوان کرد و گفت: مشکل بیکاری در  استان آزار دهنده است و باید آن را حل کرد.

رضایی با بیان اینکه در دولت خود بسیاری از تعهدات را عملی خواهد کرد از مردم خواست در مقابل این  تعهدات مطالبه گر باشند.

وی رویکرد دولت خود را انسجام در بین اقوام برای توسعه و آبادانی عنوان کرد و گفت: سیاست‌های نادرست دولت‌ها در دو سه دهه اخیر موجب شد تا از توانمندی‌های بزرگ کشور استفاده نشود.

او با بیان اینکه این مردم هستند که سرنوشت انتخابات را تعیین می‌کنند، گفت: برای پیشرفت ایران و دستیابی به قله‌های بلند پیشرفت و توسعه همراهی و حمایت همه مردم لازم است.

نبود صنایع تبدیلی از مشکلات بخش کشاورزی استان است 

این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه سخنانش به موضوع انتقال آب در حاشیه شهرهای مرزی استان کرمانشاه نیز اشاره کرد و گفت: شکل گیری این کانال‌ها و تونل‌ها  فرصت خوبی برای توسعه کشاورزی است.

رضایی یکی از مشکلات بخش کشاورزی را نبود صنایع تبدیلی عنوان کرد و افزود: با رشد صنایع تبدیلی زنجیره ارزش محصولات کشاورزی در استان کامل می شود و درآمد کشاورزان هم افزایش خواهد یافت.

وی به ظرفیت‌های فراوان کشور در بخش‌های طبیعی، انسانی و تاریخی اشاره کرد و گفت: ایران را باید با ایران شناخت.

دولت من وعده بدون پشتوانه نمی دهد

این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری  از دولت خود به عنوان دولت اقدام و تحول یاد کرد و اظهار داشت: در این دولت به وعده‌های بدون پشتوانه، پایان داده خواهد شد.

رضایی اختیار مسوولیت به استان‌ها را از برنامه‌های دولت خود برشمرد و افزود: نوشتن نسخه واحد برای همه استان‌ها به معنای نادیده گرفتن ظرفیت‌ها و قابلیت‌های هر استان است.

وی گفت: برای تبدیل ایران به کارگاه‌های بزرگ اقتصادی از ظرفیت‌های همه مردم استفاده  می شود.

به فقر باید پایان داد

رضایی یکی دیگر از رویکردهای دولت خود را وحدت ملی عنوان کرد و گفت: به فقر، گرانی، بیکاری،  بیعدالتی و پارتی بازی باید پایان داد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انتخاب استانداران، از میان افراد بومی هر استان را از دیگر خط مشی‌های دولت خود عنوان کرد و خاطر نشان کرد: به اقشار آسیب پذیر یعنی معلمان، کشاورزان، کارگران و کارکنان هم توجه خواهد شد.

وی با بیان اینکه در دولت خود نهضت بزرگ خانه سازی ایرانیان را راه اندازی می کند گفت: با این نهضت  ۳۰۰ صنعت دیگر در کشور شکل خواهد گرفت.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری توجه به رونق کسب وکارهای خانگی را مهم برشمرد و مهمترین آرزوی خود را پدید آوردن روحیه نشاط و سرزندگی در جامعه عنوان کرد.

وی مساله ازدواج جوانان را مهم دانست و گفت: زحمات زنان هم به عنوان تربیت کنندگان نسل آینده نباید نادیده گرفته شود.  

رضایی حفظ کرامت انسانی را مهمترین هدف دولت  خود عنوان کرد و گفت:دعواهای سیاسی را باید کنار گذاشت و به مردم توجه کرد.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور در روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در استان کرمانشاه نیز برگزار خواهد شد.

در این انتخابات یک میلیون و ۵۷۷ هزار و ۶۳۹ کرمانشاهی حق رای دارند که از این تعداد ۷۸۰ هزار و ۳۲۲ نفر زن و ۷۹۷ هزار و ۳۱۷ نفر مرد هستند.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۳۵ شهر، ۳۲ بخش، ۸۸ دهستان و هزار و ۷۶۹ روستای بالای ۲۰ خانوار دارد.

برچسب‌ها احزاب و انتخابات ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی محسن رضایی میرقائد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تبلیغات انتخاباتی پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: احزاب و انتخابات ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی احزاب و انتخابات ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی محسن رضایی میرقائد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تبلیغات انتخاباتی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد و گفت استان کرمانشاه دولت خود خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۲۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است

به گزارش خبرآنلاین البرز، مجتبی عبداللهی در مراسم شورای اطلاع رسانی استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش های اصحاب رسانه در راستای افزایش مشارکت مردم در انتخابات، افزود: همه به این باور رسیده ایم که دولت محترم سیزدهم برای جبران کاستی ها، ارتقا زیرساخت ها و سرانه ها و کسب رضایتمندی مردم، مصمم است و تلاش می کند.

وی ادامه داد: امسال بنا بر منویات حکیمانه و هوشمندانه مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی ) سال جهش تولید با مشارکت مردم، نام گرفت.

عبداللهی گفت: بر این اساس باید تمامی ظرفیت های خود را در راستای تحقق این هدف بزرگ متمرکز کنیم و بسترهای مشارکت مردم را فراهم کنیم.

وی افزود: در انتخابات اسفند ماه گذشته، دست در دست هم دادیم و با آگاهی بخشی و امیدآفرینی، مردم را از حق و تکلیف خود در انتخابات آگاه کردیم که مانع تحقق اهداف برنامه ریزی شده دشمنان شد.

استاندار البرز گفت: براین اساس از اصحاب محترم رسانه انتظار می‌رود همچنان در کنار ما باشند تا دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی را نیز با سربلندی برگزار کنیم.

وی همچنین شرایط البرز بعنوان استانی که از سال ۸۹ استقلال یافت تشریح کرد و در ابعاد مختلف به نیازها، مطالبات، ظرفیت ها، سرانه ها و زیرساخت های آن پرداخت.

عبداللهی ادامه داد: البرز مهاجرپذیر ترین و متراکم ترین استان کشور است در حالی که تنها نیم درصد از مساحت خاک کشور را داراست.

وی گفت: یکی از مهمترین مصوبات سفر اول رییس جمهور محترم و همچنین سفر رئیس محترم قوه قضائیه به استان، انتقال زندانیان و تخلیه زندان رجایی شهر بود که محقق شد و این زندان بزرگ و ملی از بافت شهری کرج خارج شد.

استاندار البرز افزود: مجموعه ساختمان های زندان بزودی به یک مکان فرهنگی تبدیل می شود و اراضی مربوط به استان نیز در راستای مولدسازی در عمران و آبادانی استان صرف می شود.

وی با بیان اینکه سرانه تخت بیمارستانی در کشور ۱.۸ درصد و در البرز حدود ۹ دهم به ازای هر هزار نفر است، گفت: ۲۰ بیمارستان شامل ۱۲ تا دولتی و ۸ تا خصوصی با ۲ هزار و ۲۰۰ تخت بیمارستانی در البرز مستقر هستند و برای رسیدن به میانگین کشوری و جمعیت استان به بیش از ۲ هزار تخت بیمارستانی دیگر نیز نیاز داریم که با توجه به تسریع در روند پیشرفت پروژه ها تا پایان دولت سیزدهم محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه البرز در سرانه های آموزشی و پرورشی، محروم ترین استان کشور است، گفت: این استان ۵۲۰ هزار دانش آموز و ۵۰ هزار معلم دارد و تمامی مدارس استان دوشفیته و کلاس ها با جمعیت بالای ۳۲ نفر تشکیل می شود و اگر بخواهیم همه مدارس یک شیفت و کلاس ها ۳۰ نفره شود به حدود هزار مدرسه نیاز داریم.

عبداللهی افزود: خدا را شاکریم که اکنون به تعهدات خود عمل کرده و ۱۲۰ مدرسه با مشارکت دولت و خیرین به آموزش و پرورش استان تحویل داده و تا پایان دولت سیزدهم این رقم از ۲۰۰ مدرسه نیز عبور خواهد کرد.

در پایان این نشست از اعضای شورای اطلاع رسانی دولت در استان و اسماعیل حیدرپور سرپرست خبرگزاری خبرآنلاین در استان البرز نیز تقدیر شد

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899399

دیگر خبرها

  • هوشمندی ایران در از سرگیری سوآپ گاز ترکمنستان، تمدید صادرات گاز عراق و تکمیل خط لوله صلح
  • بازخوانی سفر اردوغان به عراق/ اهداف ژئوپلیتیکی ترکیه به بهانه مناسبات ژئواکونومیک
  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • دولت سیزدهم برای تکمیل زیرساخت بازارچه‌های مرزی مصمم است
  • خاندوزی: یکی از اولویت‌های ما حل موانع پرداخت بدهی‌های کشور است
  • کسب رتبه هفت کشوری گمرکات آذربایجان شرقی در مبادلات تجاری
  • کاندیداها و هوادارانشان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • کاندیداها و هواداران‌شان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند