Web Analytics Made Easy - Statcounter

کشاورزان با ایجاد پویش مردمی کشاورز حماسه ساز خواهان شرکت مردم در انتخابات شدند در این پویش چهره های شناخته شده ای نیز مانند وزرای سابق کشاورزی حضور دارند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج جامعه کشاورزی، فعالان بخش کشاورزی و منابع طبیعی "پویش مردمی کشاورز حماسه ساز" را با هدف مشارکت حداکثری روستائیان که صاحبان اصلی انقلاب هستند در انتخابات پیشرو راه اندازی نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فعالان بخش کشاورزی در راستای حضور پرشور و افتخارآفرین روستائیان غیور ایران اسلامی در انتخابات پیش رو ، از عموم کشاورزان و فعالین بخش جهت پیوستن به پویش مردمی کشاورز حماسه ساز دعوت نمودند.

با نزدیک شدن به یوم الله 28 خرداد 1400 که برگ ذرینی در عرصه تحول در مدیریت کلان کشور در گام دوم انقلاب است فعالان بخش کشاورزی با توجه به اهمیت جایگاه  روستا و کشاورزان به عنوان مدافعان امنیت غذایی کشور در دولت آینده و به منظور مشارکت حداکثری روستائیان که صاحبان اصلی انقلاب هستند اقدام به راه اندازی "پویش مردمی کشاورز حماسه ساز" نموده اند.

بنابر این گزارش در بیش از 25 هزار روستای کشور تا کنون صدها هزاربهره بردار به این پویش پیوسته اند که در بین آنها برخی از چهره های بخش کشاورزی از جمله وزرای اسبق جهاد کشاورزی از جمله عباسعلی زالی و محمدرضا اسکندری  نیز دیده می شود.

 مطابق این پویش روستائیان عزیز در مزارع خود ضمن تهیه عکس و فیلم و اعلام آمادگی برای حضور پرشور و افتخارآفرین در پای صندوق های رای، مطالبات بر حق خود از رئیس جمهور آینده را در قالب یک "نامه به رئیس جمهور منتخب" تهیه و در فضای مجازی بارگذاری می نمایند.

بخش کشاورزی و دامپروری به عنوان یکی از مهمترین پیشران های اقتصاد کشور می بایست در اولویت برنامه های رئیس جمهور آینده باشد.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بخش کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۲۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند

کرم الله محبوبی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دانش آموزان دبیرستان پسرانه غیر دولتی علامه دهخدا با مشارکت در پویش دانش آموزی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، با اهدای پول توجیبی خود به ستاد مردمی دیه استان یک زندانی غیر عمد را آزاد کردند.

وی افزود: علاوه بر مشارکت دانش آموزان در این پویش، باقیمانده بدهی این زندانی نیز توسط نیکوکاران استان برای آزادی و بازگشت این شخص به آغوش خانواده‌اش فراهم شد.

مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان بیان کرد: تا فرا رسیدن دهه کرامت ۷ زندانی جرایم غیر عمد دیگر نیز با کمک دانش آموزان دبیرستان پسرانه غیر دولتی علامه دهخدا از زندان‌های استان آزاد خواهند شد.

کد خبر 6088091

دیگر خبرها

  • افزایش بهره‌وری با استفاده کشاورزان از فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان
  • دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند
  • پلیس فتا حق۱۷۰میلیاردی کشاورز قلعه گنجی را از یک کلاهبردار گرفت
  • احقاق حق ۱۷۰ میلیاردی کشاورز قلعه گنجی از سوی پلیس فتا
  • ۳۳ هزار نفر در بوشهر عضو صندوق بیمه روستائیان و عشایر هستند
  • ۱۱۶هزار روستایی و کشاورز در لرستان بیمه شدند
  • مرگ کشاورزی با قطع روزانه برق چاه‌ها در اوج نیاز کشاورزان
  • مدیریت آبرسانی به زمین های کشاورزی پایین دست سد زیردان چابهار سرعت می‌گیرد
  • پویش مشهد مهربان مشارکتی مردمی برای احیای زندگی آسیب‌دیدگان
  • روز ملی کارآفرینی روز مردمان خالق ارزش است