Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@16:28:05 GMT

ترکیب تیم ملی برای بازی با عراق مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۲۵۶۴

ترکیب تیم ملی برای بازی با عراق مشخص شد

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ترکیب این تیم برای دیدار برابر عراق را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آخرین بازی تیم ملی فوتبال کشورمان از دور برگشت مسابقات گروه C انتخابی جام جهانی در منطقه آسیا امشب از ساعت ۲۱ به وقت تهران برابر عراق با قضاوت ایلگیز تانتاشف، داور ازبکی در ورزشگاه المحرق برگزار می‌شود که دراگان اسکوچیچ ترکیب تیم ملی فوتبال ایران را به شرح زیر اعلام کرد:

علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، احسان حاج صفی (کاپیتان) ، شجاع خلیل‌زاده، سعید عزت الهی، علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی، علی قلی‌زاده و سردار آزمون

گفتنی است، میلاد محمدی، مرتضی پورعلی گنجی، کریم انصاری‌فرد، میلاد سرلک، پیام نیازمند، سامان قدوس، مهدی ترابی، جعفر سلمانی، مجید حسینی، کاوه رضایی، امیر عابدزاده و مهدی قائدی ملی پوشانی هستند که در نیمکت ذخیره حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم ملي فوتبال ايران مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ در آسیا تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۲۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم مشخص شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مشخص شد. 

امیر رفیعی، محمد حسین کنعانی زادگان، ولسیانی، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی فر، محمد خدا بنده لو، مسعود ریگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، اورونوف، عیسی آل کثیر

این بازی از ساعت 18:15 در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آلومینیوم اراک ۰ - ۲ پرسپولیس
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۱ پرسپولیس
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۰ پرسپولیس
  • فوتبال دختران زیر ۱۸ سال کافا؛ اعلام ترکیب ایران برابر تاجیکستان
  • ترکیب تراکتور و ذوب‌آهن مشخص شد
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم مشخص شد
  • اعلام ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم
  • ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم مشخص شد
  • ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد
  • مشخص شدن داوران یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال