Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@19:30:14 GMT

مردمی‌ها یا ضد مردم‌ها

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۲۶۵۲

مردمی‌ها یا ضد مردم‌ها

خبرگزاری فارس _ اراک؛ نشسته‌ام به بالا و پایین‌کردن صفحه خبرگزاری‌های مختلف! بعد از دیدن کلیپ کارگران هپکو -که پر بود از تشکر و حلالیت از آیت الله رئیسی و حس امید به اینکه وضع وانفسای هپکو با مدیریت صحیح، بهتر شود -رگه‌هایی از اتفاقات سال نود و شش به خاطرم آمد.

آن روزها که کارگران هپکو و آذرآب بعد از شش‌ماه و هشت‌ماه حقوق نگرفتن، صبرشان لبریز شده بود و آمده‌بودند اعتراض‌شان را به گوش مسئولان برسانند و مسئولان هم خوب به گوش‌شان رسیده بود!

به دستور استانداری مرکزی، باتوم و گاز اشک‌آور به استقبال کارگران آمده بود و تعداد قابل توجهی از کارگران هم به جرم اینکه حقوق‌شان را نگرفته بودند؛ دستگیر شده بودند!

جراحات کارگران -که هر کدام سقفی برای خانه خود بودند- اصلا قابل باور نبود و اتفاقا تیتر یک خبرگزاری‌های ضد انقلاب هم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک مطالبه‌ به حق صنفی، تبدیل شد به یک تهدید امنیتی و این وسط آنچه که گم شد، درد معیشت و حقوق پایمال‌شده‌ کارگران بود.

بگذریم! شنیدم در مصاحبه‌ای آقایان گفته بودند نیروهای تحت فرمان‌شان فقط قرار بوده «پوش» کنند و اصلا برخورد صورت نگرفته!! که با شنیدن این مصاحبه، یاد همان ماجرای «صبح جمعه»‌ی هم‌طیف‌هایشان افتادم: «مدیریت دوغی و دروغی»

سایت‌ها را زیرورو می‌کنم.

می‌خواهم بدانم عاقبت این «مدیران باتدبیر و پرامید» استان چیست و الان چه به سرشان آمده! پرس‌وجو می‌کنم و اتفاقا یکی از دوستان عکس یک خبرگزاری را می‌فرستد که «رئیس ستاد آقای مهرعلی‌زاده انتخاب شد! طی حکمی، مهرعلی‌زاده زمانی قمی، عضو هیئت مدیره بنیاد باران، از یاران نزدیک خاتمی و استاندار وقت مرکزی را به سمت رئیس ستاد انتخاباتی خود منصوب کرد»!

حیرت‌زده فقط نگاه می‌کنم و به این فکر می‌کنم که این قبیله‌بازی تا کجا ادامه دارد؟

این خیانت‌ها چه ریشه‌های محکمی دوانده و می‌خواهد تا کجا ادامه پیدا کند؟

این وضعیت اسف‌بار مدیریت و چنبره‌زدن بر ظرفیت‌های کشور و تباه‌کردن این ظرفیت‌ها، تا چه زمان و تا چه حدی ادامه دارد؟!

تا کی اصلاح‌طلبان به این شیوه و روش می‌خواهند کشور را به تباهی ببرند؟

این ماییم و قضاوتی که می‌کنیم و رأی‌ای که می‌دهیم و تقدیرهایی که با رأی‌مان برای خودمان رقم می‌زنیم؛ تا رأی‌مان به چه کسانی باشد، مردمی‌ها یا ضد مردم‌ها؟!

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیریت کارگران اراک آیت الله رئیسی هپکو آذراب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۲۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی استان کرمانشاه گفت: تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور» توسط نیروی انتظامی در کرمانشاه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مهدی عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح نور توسط نیروی انتظامی که در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است، گفت: مردم متدین کرمانشاه فردا جمعه ۷ اردیبهشت پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه درب مسجد جامع این شهرستان تجمع حمایتی از اجرای این طرح برپا خواهند کرد.

وی ضمن دعوت مردم متدین و غیور جهت شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود مردم به ویژه بانوان شهرستان کرمانشاه به منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این تجمع شرکت کرده و بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تاکید کنند.

کد خبر 747893

دیگر خبرها

  • نماز جمعه پایگاه مردمی است
  • جهش تولید به نهضت مردم نیاز دارد
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال هایی که دیده نمی‌شود!
  • برگزاری جشنواره مردمی وعده صادق در کوهدشت
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • مشارکت بیش از ۳۰۰ سازمان مردم نهاد در طرح ملی مشارکت اجتماعی
  • فعالیت بیش از ۴۰۰ هزار سفیر سلامت در مازندران
  • ۴۷ هزار درخواست تلفنی در سفر رییس جمهور به استان سمنان ثبت شد
  • برخورد تهدیدآمیز و امنیتی با مسائل کارگری را قبول ندارم/ تنظیم چند لایحه درخصوص مواد قانون کار توسط دولت