Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@17:37:20 GMT

اعتماد دوباره اسکوچیچ به ۷ ملی‌پوش

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۲۷۹۴

اعتماد دوباره اسکوچیچ به ۷ ملی‌پوش

هفت بازیکن تیم ملی ایران جایگاه ثابت خود در ترکیب را حفظ کرده‌اند و مقابل عراق بازی می‌کنند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران در دیدار امشب مقابل عراق هفت بازیکن خود را در مقایسه با دیدار گذشته‌اش برابر کامبوج تغییر نداده و به نوعی شاکله اصلی ترکیب را حفظ کرده تا بتواند با استفاده از هماهنگی بیشتری که بین بازیکنان به وجود آمده، برتری را به دست بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شجاع خلیل‌زاده، صادق محرمی، سعید عزت‌اللهی، احمد نوراللهی، علی قلی‌زاده، علیرضا جهانبخش و مهدی طارمی ۷ بازیکنی هستند که همانند دیدار مقابل کامبوج، در مسابقه امشب برابر تیم ملی عراق هم در ترکیب اصلی تیم ملی ایران حضور دارند و دراگان اسکوچیچ آنها را برخلاف چهار بازیکن دیگر تغییر نداده است.

 

جهانبخش، خلیل‌زاده و طارمی سه بازیکن تیم ملی ایران هستند که پس از گلزنی مقابل کامبوج، جایگاه ثابت خود را حفظ کرده‌اند و امیدوار هستند امشب هم برابر عراق درخشش قابل توجهی داشته باشند و تیم ملی را در مسیر پیروزی کمک کنند.

 

نکته جالب توجه ترکیب تیم ملی، عدم تغییر چشمگیر تعداد بازیکنان اصلی است و اسکوچیچ تصمیم گرفته با حفظ نفرات خود و ایجاد تنها چهار تغییر که با اضافه شدن بازیکنان با کیفیت همراه بوده، ایران را با قدرت بیشتری مقابل عراق به زمین بفرستد.

تیم ملی ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران تیم ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۲۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال قرقیزستان که در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا شگفتی‌ساز شد و توانست 5 امتیاز به دست بیاورد و بالاتر از ژاپن و قهرمان دوره‌ی قبل، در جایگاه دوم جدول گروه C بایستد، امروز در نخستین بازی دور حذفی به مصاف ایران می‌رود.

بکبولوت اخمت علیف، شوکوروف مخمدامینوف، ماکسات علیموف، دنیار طلایبکوف و عبدالرحیم دنیار اولو نفرات آغاز کننده بازی برای تیم ملی فوتسال قرقیزستان هستند که لوئیز برنات مولینا اسپانیایی از ابتدا در زمین قرار داده است.

دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا از ساعت 12:30 امروز در سالن بانکوک آرنا آغاز می‌شود.

دیگر خبرها

  • ترکیب تیم ملی ایران مقابل ازبکستان مشخص شد
  • ترکیب تیم ملی فوتسال ایران مقابل ازبکستان مشخص شد
  • زلزله آنچلوتی در ترکیب رئال مقابل سوسیداد با ایجاد ۹ تغییر
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال در اهواز
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • غافلگیری یک بازیکن جلوی چشم خانواده‌اش(عکس)
  • ترکیب تیم ملی ایران مقابل قرقیزستان
  • ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد
  • اعلام ترکیب ایران در مرحله حذفی جام ملت‌ها
  • ترکیب اولیه تیم ملی فوتسال ایران مقابل قرقیزستان مشخص شد