Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی آلومینیوم اراک گفت: باشگاه از من یک برنامه دو ساله خواسته و این برنامه را به زودی اعلام خواهیم کرد.

به گزارش  ایسنا، علیرضا منصوریان سرمربی آلومینوم در حاشیه اردوی تیمش در تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما برای آمادگی بازیکنان ابتدا در اراک یک بازی دوستانه میزبان مس رفسنجان بودیم و اینجا هم با تیم فولاد خوزستان بازی کردیم و دو بازی سنگین را پشت سر گذاشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فردا تهران را به مقصد اصفهان ترک می‌کنیم و یک دیدار با سپاهان انجام می‌دهیم. با سه بازی سنگین به استقبال شروع مجدد لیگ خواهیم رفت.

او ادامه داد: بازی اول‌مان مقابل ذوب‌آهن بسیار سخت است و تیمی است که تلاش می‌کند در لیگ برتر بماند و جایگاه واقعی‌اش اینجا نیست. قرعه‌ای هم که با آن مواجه شدیم، قرعه سختی است و بعد از آن باید مقابل استقلال، گل گهر، پرسپولیس و دوباره گل گهر در جام حذفی قرار بگیریم. یک ماه بسیار سخت را پیش رو داریم و امیدوارم بچه‌ها بتوانند در این زمینه خوب کار کنند.

سرمربی آلومینیوم اراک درباره بازی‌ آلومینیوم در جام حذفی گفت: ابتدا باید این را بگویم تثبیت شدن جایگاه تیم ما و تیم مس رفسنجان در لیگ برتر برای سه سال اول خیلی مهم است. دیدید که پارس جنوبی سال اول خیلی خوب بود اما در سال‌های بعد افت کرد و در نهایت سقوط کرد. باید خیلی از تیم مواظبت شود و در مسیری که داریم بازی‌های سختی را پیش روی خودمان می‌بینیم. ان‌شاءالله اگر بتوانیم از تیم خوب گل گهر رد شویم، روزهای خوبی را پیش رو خواهیم داشت.

او درباره تمدید قرارداد باشگاه آلومینیوم با بازیکنان این تیم گفت: با مدیرعامل در این رابطه صحبت کردم و اعلام کردیم قرارداد تمام بازیکنان‌مان تمدید شود و این تیم برای سال‌ آینده نگه داشته شود. اگر ریزشی داشته باشیم باید بازیکن هم جذب کنیم. یک برنامه دو ساله از ما خواسته‌اند و در این هفته برنامه دو ساله‌مان را ارائه می‌دهیم.

منصوریان درباره روند تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی گفت: ما امشب مقابل عراق بازی بسیار سختی داریم. آن‌ها صعودشان مسجل شده و با فراغ بال جلوی ما بازی خواهند کرد اما بدانید که با ترکیب دوم بازی نمی‌کند و همیشه بردن این تیم سخت است، چون آن‌ها فیزیکی هستند و مثل ما با جانفشانی بازی می‌کنند. عراق تا لحظه‌ی آخر ناامید نمی‌شود اما امیدوارم که تیم ما جواز صعود به مرحله بعد را بگیرد. اگر ما تورنمنت را از دست دهیم، جام ملت‌ها را هم از دست می‌دهیم و خیلی برای‌مان مهم است که دچار ورشکستگی نشویم.
او درباره مشکلات آلومینیوم در اراک گفت: در حال حاضر دارند برای ورزشگاه به یک نقطه‌ای می‌رسند و مهم ترین مساله این است که مردم اراک تلاش می‌کنند که ما بهترین تیم را داشته باشیم. اینجا کسی نباید مانع ما شود و باتوجه به این‌که سال اول حضورمان در لیگ برتر است، مهم این است که مستحکم و قدرتمند ادامه دهیم. این هفته نورهای ورزشگاه‌مان را هم تنظیم می‌کنند و در اراک میزبان استقلال خواهیم بود.
سرمربی آلومینیوم اراک درباره طلب مالی‌اش از تراکتور گفت: کمیته تعیین وضعیت و کمیته استیناف رای قطعی را به من داده است. من این رای را به کنفدراسیون فوتبال آسیا بردم و نمی‌توانم مثل نفت سال 93 صبر کنم که بعد از 7 سال هنوز این باشگاه طلبم که 400 هزار دلار است را نداده است.
او درباره قانونی که برای جذب بازیکن خارجی تصویب شده است گفت: این بدترین توهینی است که می‌شد به باشگاه‌های ایرانی کرد. یعنی به باشگاه‌ها می‌گویند باید پول ذخیره کنید و مجبورید پول بدهید، چون کنفدراسیون فوتبال آسیا یا فیفا ما را محروم می‌کند اما برای بازیکن ایرانی هر کاری خواستید انجام دهید و پولی هم اگر ندادید، ما پشت شما هستیم. این مسائل عجیب است و ما خیلی چیزهای‌مان باید درست شود. صرفا به خاطر رنکینگ نباید به خودمان افتخار کنیم و هر موقع سخت افزارمان درست شد می‌توانیم بگوییم لیگ پویایی داریم.
منصوریان درباره حواشی بین او و باشگاه تراکتور گفت: ما دو بحث در کمیته انضباطی داشتیم. یکی گزارش آقای جلال مرادی و بعد از آن چهار شکایت من از کمیته صیانت، کمیته انضباطی، دبیرکل فدراسیون و حراست بود. فعلا فقط به قسمت گزارش آقای جلال مرادی رسیدگی کرده اند و هنوز به شکایت من رسیدگی نشده است.
او در پاسخ به این سوال که دوست دارید در جام حذفی با چه تیمی بازی کنید، گفت: تیم ما به هر تیمی بخوریم خداراشکر می‌کنیم اما باید بتوانیم شکستش دهیم. قرعه‌مان بسیار سخت است و 6 تیم لیگ برتری فکر می‌کردند به تیم‌های دسته یکی بخورند و پیروز شوند اما 6 تیم لیگ برتری بهم خوردند. دو تیم ملوان و خیبر هم تیم‌های خوبی هستند و کار خیلی سخت است.
سرمربی آلومینیوم اراک درباره ادامه رقابت‌های لیگ برتر گفت: ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم اما فراموش نکنیم که جدول خیلی نزدیک است و اگر یک اشتباه کنیم جدول را از دست می‌دهیم.
او درباره مصدومان آلومینیوم گفت: ما دو سه مصدوم داریم که بعد از بازی با سپاهان می‌رسند اما مصدومیت میثم مجیدی آسیب بزرگی از لحاظ روحی به تیم ما زد، چون کاپیتان ماست. ما اولین کاری که می‌کنیم تمدید قرارداد اوست تا بتواند با آرامش دوره نقاهتش را طی کند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال آلومینیوم اراک عليرضا منصوريان استانی ورزشی سرمربی آلومینیوم اراک او درباره بسیار سخت لیگ برتر تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۲۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریزی از تکرار این بازی متنفر است!

به گزارش ورزش سه، دیدار آلومینیوم - پیکان تداعی کننده یک خاطره تلخ برای بازیکنان و کادرفنی این تیم اراکی است و در این مسابقه آنها مرتضی تبریزی بازیکن باتجربه خود را از دست دادند و تبریزی با مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی رو به رو شد و فصل برای او به پایان رسید.

مرتضی تبریزی در دقیقه 71 بازی با پیکان پس از برخوردی که درون زمین ایجاد شد روی زمین افتاد و پس از حضور کادر پزشکی تیم آلومینیوم از زمین بازی خارج شد و پس از بررسی بیشتر پزشکان مشخص شد که او از ناحیه رباط صلیبی آسیب دیده و فصل را از دست داده است.

این اتفاق تلخ یکی از بازیکنان باتجربه آلومینیوم را از دسترس مجتبی حسینی خارج کرد و با توجه به شرایطی که در ادامه برای این تیم اتفاق افتاد و بسته بودن پنجره نقل و انتقالات و جدایی چند بازیکن از جمع سفید و سبزپوشان اراکی، جای خالی مرتضی تبریزی در بازی برگشت مقابل پیکان بیشتر به چشم خواهد آمد.

این بازی که جنجال‌های داوری زیادی داشت با مصدومیت مرتضی تبریزی پراتفاق‌تر هم شد و تقابل این دو تیم برای مهاجم سابق باشگاه استقلال یک تقابل عادی نخواهد بود و برای او یادآور یک اتفاق تلخ است!

دیدار تیم‌های پیکان و آلومینیوم 17 اردیبهشت ساعت 17:00 برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اعتراض پیکان به داور دیدار با آلومینیوم
  • بازیکنان آلومینیوم و پیکان در پایان بازی چه گفتند؟
  • خلاصه بازی پیکان و آلومینیوم + فیلم
  • پیکان درخانه باخت و نگران سقوط شد
  • پیکان 0-1 آلومینیوم اراک؛ دشت 3 امتیازی از تهران با ضربه سر حاجی عیدی
  • تبریزی از تکرار این بازی متنفر است!
  • مصاف آلومینیوم با پیکان در اتوبان تهران
  • تقابل آلومینیوم، پیکان در اتوبان تهران
  • مجتبی حسینی: سه سال کار کنید و موفق شوید!
  • افشاگری حسینی؛ سرمربی حریف وسط زمین با بازیکن تیمم مذاکره کرد!